0 produktów 0.00 zł
KTM 350 SX-F 2023
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będzie użytkowany. KTM 350 SX-F 2023 został opracowany specjalnie dla...
tych, którzy oczekują osiągów porównywalnych z potężnym modelem 450, przy zachowaniu masy i zwrotności modelu KTM 250 SX-F! Nowy KTM 350 SX-F w wydaniu na sezon 2023 to reprezentant zupełnie nowej gamy motocrossowych pomarańczy. Jako model, który od ponad dekady na równi rywalizuje z maszynami klasy 450, już dawno pozbył się etykiety tego "słabszego". Sprzęt ten oferuje zwycięskie połączenie mocy i zwrotności i jest stworzony dla tych, którzy kochają wysokie obroty i nie straszna im czterosuwowa moc przekazywana na tylne koło.
Sercem tego motocykla jest silnik o pojemności 350 cm3 i stanowi on świetne wypełnienie luki między małym czterosuwem 250 SX-F, a mocarnym 450 SX-F. Generuje aż 57 KM i został osadzony w lekkiej, opracowanej na nowo ramie kratownicowej z wytrzymałej stali chromowo-molibdenowej z aluminiową ramą pomocniczą wzmocnioną poliamidem.
Masa własna maszyny to 101.9 kg (zaledwie 900 g więcej niż model KTM 250 SX-F 2023). To w połączeniu ze wspomnianą mocą zapewnią idealny stosunek mocy do masy. Samo umiejscowienie silnika w nowej ramie przyniosło przesunięcie pochylenia o 2 stopnie do tyłu, co korzystnie wpłynęło na centralizację masy, a nowe mocowanie tylnego amortyzatora zapobiega przysiadaniu motocykla na wyjściu z zakrętów. Oznacza to lepszą trakcję. Opisana jednostka współpracuje z 5 biegową skrzynią biegów i najnowocześniejszymi systemami wsparcia jeźdźca. Jednym z nich jest system kontroli startu, czyli tzw. launch control. Aktywując go w oczekiwaniu na opadnięcie maszyny startowej, możesz liczyć na wzrost przyczepności tylnego koła, co da Ci bardziej efektywny start.
KTM 350 SX-F 2023 został też wyposażony w nową funkcję Quickshifter, umożliwiającą zmianę biegów od 2 do 5 bez użycia sprzęgła! To jednak nie wszystko. Na pokładzie 350-tki READY TO RACE znalazło się także miejsce dla systemu kontroli trakcji, co pozwala zyskać przewagę podczas jazdy po mokrym lub błotnisty terenie. Zawodnik ma także do dyspozycji zmienne mapy zapłonu wybieralne poprzez użycie przełącznika zlokalizowanego na kierownicy. Pierwsza mapa zapewnia bardziej liniową, spokojną charakterystykę. Druga zaś, to gwarancja najwyższej dynamiki.
Amortyzatory w KTM 350 SX-F 2023 to dzieło WP Suspension. Z przodu pracuje widelec powietrzny WP XACT z klikana regulacją tłumienia dobicia i odbicia. Tył to amortyzator WP XACT z łatwą, dwuzakresową regulacją dobicia bez użycia narzędzi. KTM 350 SX-F, jak i reszta rodziny KTM SX 2023 to także poprawiona ergonomia i zupełnie nowa, jeszcze ostrzejsza linia nadwozia. Zostało ono opracowane tak, by zapewnić jeźdźcowi jak najlepszą pozycję za sterami i lepsze czucie maszyny, zarówno podczas stania na pegach, jak i jazdy na siedząco. Jak więc widzisz, ten sprzęt jest READY TO RACE bardziej, niż kiedykolwiek!
DANE TECHNICZNE KTM 350 SX-F 2023
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 5-biegowa
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 57.5 mm
ŚREDNICA 81 mm
SPRZĘGŁO Mokre wielotarczowe sprzęgło DS, hydraulika Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 349.7 cm³
EMS Keihin EMS
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
MOC 57 KM
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 101.9 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 7.2 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 343 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP XACT Monoshock z łącznikami
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 958 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 310 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 300 mm
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.