0 produktów 0.00 zł
Zamówienia i dostawa
1. Gdzie jest moje zamówienie lub jak mogę je śledzić?
- Sprawdź swoją skrzynkę e-mail lub SMS z informacją o statusie i numerze swojego zamówienia. W KTMSKLEP.PL każda zmiana statusu począwszy od przyjęcia zamówienia, poprzez jego realizację, a na przekazaniu firmie kurierskiej, jest komunikowana wiadomością e-mail i SMS
- Status swojego zamówienia możesz również szybko i wygodnie podejrzeć poprzez wpisanie numeru swojego zamówienia lub numeru telefonu, który podałeś na etapie składania zamówienia
Sprawdź status swoich zamówień
2. Metody i koszty wysyłki
Aktualnie w naszym sklepie obowiązują poniższe ceny za dostawę towaru:
- Kurier GLS
paczka - płatność z góry - 19.50 PLN brutto
paczka - za pobraniem - 22.50 PLN brutto
- Kurier InPost
paczka - płatność z góry - 20.50 PLN brutto
paczka - za pobraniem - 22.50 PLN brutto
paczka - płatność z góry - odbiór w Paczkomacie 24/7 - 17.50 PLN brutto
(Gabaryt A - 8x38x64 / Gabaryt B - 19x38x64 / Gabaryt C - 41x38x64)
- DARMOWA DOSTAWA POWYŻEJ 400 PLN - darmowa wysyłka przy zakupach powyżej 400 PLN z płatnością z góry
3. Czas dostawy
- Status "wysyłka w 24h - 48h" przy wybranych Produktach z oferty sklepu oznacza, że realizacja zamówienia zostanie podjęta we wskazanym czasie 24h - 48h. Przez realizację zamówienia należy rozumieć nadanie Produktu przedsiębiorcy świadczącemu usługi kurierskie. Przykład: Jeśli złożyłeś zamówienie w poniedziałek, to nadamy przesyłkę do Ciebie we wtorek lub środę. Kurier doręczy ją do Ciebie w czwartek lub piątek.
- Status "wysyłka w 3 - 5 dni" przy wybranych Produktach z oferty sklepu oznacza, że realizacja zamówienia zostanie podjęta we wskazanym czasie 3 - 5 dni. Przez realizację zamówienia należy rozumieć nadanie Produktu przedsiębiorcy świadczącemu usługi kurierskie. Przykład: Jeśli złożyłeś zamówienie w poniedziałek, to nadamy przesyłkę do Ciebie w środę, czwartek lub piątek. Kurier doręczy ją do Ciebie w czwartek, piątek lub poniedziałek.
- Pamiętaj, że zamówienia są wysyłane i dostarczane tylko w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku. Szacowany czas dostawy nie obejmuje weekendów i świąt.
- W przypadku gdy dana pozycja jest czasowo niedostępna albo oczekiwana, możemy wstrzymać dostawę pozostałych pozycji do czasu uzupełnienia stanu magazynowego, o czym Cie uprzednio poinformujemy. Gdy tylko będziemy mieć tę pozycję, zrealizujemy dostawę całego zamówienia w jednej przesyłce.
4. Dzielone zamówienia
Aby przyśpieszyć realizację Twoich "mieszanych zamówień" tzn. takich zawierających produkty gotowe do wysyłki w 24-48h oraz wymagających dłuższej realizacji tj. 3-5 dni oferujemy wysyłkę Twojego zamówienia w formie dzielonej. Oznacza to, że produkty dostępne od ręki wyślemy do Ciebie natychmiast, natomiast te, które wymagają nieco więcej czasu, zostaną dostarczone w drugiej paczce. Opcji wyboru możesz dokonać w koszyku w czasie finalizowania swojego zamówienia.
5. Wciąż nie otrzymałem/am mojego zamówienia
W przypadku, gdy Twoje zamówienie nie zostało dostarczone, prosimy o sprawdzenie następujących informacji:
- Sprawdź e-mail / SMS i szacowaną datę dostawy, liczbę paczek i status zamówienia (patrz punkt 1)
- Sprawdź e-mail z firmy kurierskiej. Może się zdarzyć, że Twoja przesyłka została dostarczona, ale trafiła w ręce innego członka rodziny, czy też sąsiada. Zapytaj ich o to.
- Sprawdź skrzynkę na listy i upewnij się, że nie ma w niej awizo.
- Sprawdź status płatności. Może się zdarzyć, że na etapie dokonywania płatności wystąpił błąd po stronie pośrednika płatności, banku lub kod blik nie został zatwierdzony. W takim przypadku realizacja zamówienia zostaje wstrzymana do czasu zaksięgowania się środków na naszym koncie firmowym
- Zachęcamy do korzystania z szybkich płatności internetowych.
- Brak zaksięgowania się środków na naszym koncie firmowym w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia wiąże się z automatycznym anulowaniem zamówienia.
- Jeśli nadal nie możesz zlokalizować przesyłki, prosimy o kontakt z nami poprzez adres mailowy: [[email protected]]
6. Zmiana lub anulowanie zamówienia
- Jeśli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, możesz skontaktować się z nami drogą mailową [[email protected]], aby sprawdzić możliwość jego anulowania lub wprowadzenia zmian. Ze względu na automatyzację nie później jednak niż w ciągu 24h od daty złożenia zamówienia.
- Jeśli zamówienie zostało już wysłane, pod poniższym linkiem znajdziesz informacje, jak zwrócić towar w celu uzyskania zwrotu pieniędzy: [Jak zwrócić produkt]
- Zwroty towarów do magazynu trwają 3-6 dni roboczych i zazwyczaj są rozpatrywane w ciągu kilku dni od ich otrzymania. W okresach dużego natężenia pracy czas ten może się wydłużyć do 14 dni roboczych.
- O fakcie dotarcia Twojej przesyłki do naszej firmy poinformujemy Cię mailowo.
7. Zmiana faktury i/lub adresu
- Ze względów bezpieczeństwa, po potwierdzeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany adresu dostawy ani korekty faktury.
- Jeśli zamówienie zostało wysłane na niewłaściwy adres, musimy poczekać na jego zwrot do magazynu, aby móc dokonać zwrotu środków.
- Zwroty towarów do magazynu trwają 3-6 dni roboczych i zazwyczaj są rozpatrywane w ciągu kilku dni od ich otrzymania. W okresach dużego natężenia pracy czas ten może się wydłużyć do 14 dni roboczych.
- O fakcie dotarcia Twojej przesyłki do naszej firmy poinformujemy Cię mailowo.
8. Zamówienia z wysyłką za granicę
- Zamówienia wysyłane za granicę są wyceniane indywidualnie.
- Jeśli chcesz zrealizować wysyłkę zagraniczną, to przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z naszym działem obsługi: [[email protected]]
- W treści maila:
- wyślij nam listę życzeń z pozycjami, jakie mają się znaleźć w zamówieniu
- napisz nam do jakiego kraju chcesz, abyśmy wysłali Twoje zamówienie
- czekaj na odpowiedź e-mail z naszej strony
- odpowiemy w ciągu tego samego lub następnego dnia roboczego.