logo

Powrót

1. Gdzie jest moje zamówienie lub jak mogę je śledzić?

  • Sprawdź swoją skrzynkę e-mail lub SMS z informacją o statusie i numerze swojego zamówienia. W KTMSKLEP.PL każda zmiana statusu począwszy od przyjęcia zamówienia, poprzez jego realizację, a na przekazaniu firmie kurierskiej, jest komunikowana wiadomością e-mail i SMS
  • Status swojego zamówienia możesz również szybko i wygodnie podejrzeć poprzez wpisanie numeru swojego zamówienia lub numeru telefonu, który podałeś na etapie składania zamówienia

Sprawdź status swoich zamówień

Wpisz swój numer telefonu, podany podczas składania zamówienia lub numer zamówienia:

2. Metody i koszty wysyłki

Aktualnie w naszym sklepie obowiązują poniższe ceny za dostawę towaru:

  • Kurier GLS
    paczka - płatność z góry - 19.50 PLN brutto
    paczka - za pobraniem - 22.50 PLN brutto
     
  • Kurier InPost
    paczka - płatność z góry - 20.50 PLN brutto
    paczka - za pobraniem - 22.50 PLN brutto
    paczka - płatność z góry - odbiór w Paczkomacie 24/7 - 17.50 PLN brutto
    (Gabaryt A - 8x38x64 / Gabaryt B - 19x38x64 / Gabaryt C - 41x38x64)
     
  • DARMOWA DOSTAWA POWYŻEJ 400 PLN - darmowa wysyłka przy zakupach powyżej 400 PLN z płatnością z góry

3. Czas dostawy

  • Status "wysyłka w 24h - 48h" przy wybranych Produktach z oferty sklepu oznacza, że realizacja zamówienia zostanie podjęta we wskazanym czasie 24h - 48h. Przez realizację zamówienia należy rozumieć nadanie Produktu przedsiębiorcy świadczącemu usługi kurierskie. Przykład: Jeśli złożyłeś zamówienie w poniedziałek, to nadamy przesyłkę do Ciebie we wtorek lub środę. Kurier doręczy ją do Ciebie w czwartek lub piątek.
  • Status "wysyłka w 3 - 5 dni" przy wybranych Produktach z oferty sklepu oznacza, że realizacja zamówienia zostanie podjęta we wskazanym czasie 3 - 5 dni. Przez realizację zamówienia należy rozumieć nadanie Produktu przedsiębiorcy świadczącemu usługi kurierskie. Przykład: Jeśli złożyłeś zamówienie w poniedziałek, to nadamy przesyłkę do Ciebie w środę, czwartek lub piątek. Kurier doręczy ją do Ciebie w czwartek, piątek lub poniedziałek.
  • Pamiętaj, że zamówienia są wysyłane i dostarczane tylko w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku. Szacowany czas dostawy nie obejmuje weekendów i świąt.
  • W przypadku gdy dana pozycja jest czasowo niedostępna albo oczekiwana, możemy wstrzymać dostawę pozostałych pozycji do czasu uzupełnienia stanu magazynowego, o czym Cie uprzednio poinformujemy. Gdy tylko będziemy mieć tę pozycję, zrealizujemy dostawę całego zamówienia w jednej przesyłce.

4. Dzielone zamówienia

Aby przyśpieszyć realizację Twoich "mieszanych zamówień" tzn. takich zawierających produkty gotowe do wysyłki w 24-48h oraz wymagających dłuższej realizacji tj. 3-5 dni oferujemy wysyłkę Twojego zamówienia w formie dzielonej. Oznacza to, że produkty dostępne od ręki wyślemy do Ciebie natychmiast, natomiast te, które wymagają nieco więcej czasu, zostaną dostarczone w drugiej paczce. Opcji wyboru możesz dokonać w koszyku w czasie finalizowania swojego zamówienia. 

5. Wciąż nie otrzymałem/am mojego zamówienia

W przypadku, gdy Twoje zamówienie nie zostało dostarczone, prosimy o sprawdzenie następujących informacji:  

  • Sprawdź e-mail / SMS i szacowaną datę dostawy, liczbę paczek i status zamówienia (patrz punkt 1)
  • Sprawdź e-mail z firmy kurierskiej. Może się zdarzyć, że Twoja przesyłka została dostarczona, ale trafiła w ręce innego członka rodziny, czy też sąsiada. Zapytaj ich o to.
  • Sprawdź skrzynkę na listy i upewnij się, że nie ma w niej awizo. 
  • Sprawdź status płatności. Może się zdarzyć, że na etapie dokonywania płatności wystąpił błąd po stronie pośrednika płatności, banku lub kod blik nie został zatwierdzony. W takim przypadku realizacja zamówienia zostaje wstrzymana do czasu zaksięgowania się środków na naszym koncie firmowym
  • Zachęcamy do korzystania z szybkich płatności internetowych. 
  • Brak zaksięgowania się środków na naszym koncie firmowym w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia wiąże się z automatycznym anulowaniem zamówienia.
  • Jeśli nadal nie możesz zlokalizować przesyłki, prosimy o kontakt z nami poprzez adres mailowy: [[email protected]]

6. Zmiana lub anulowanie zamówienia

  • Jeśli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, możesz skontaktować się z nami drogą mailową [[email protected]], aby sprawdzić możliwość jego anulowania lub wprowadzenia zmian. Ze względu na automatyzację nie później jednak niż w ciągu 24h od daty złożenia zamówienia.
  • Jeśli zamówienie zostało już wysłane, pod poniższym linkiem znajdziesz informacje, jak zwrócić towar w celu uzyskania zwrotu pieniędzy: [Jak zwrócić produkt]
  • Zwroty towarów do magazynu trwają 3-6 dni roboczych i zazwyczaj są rozpatrywane w ciągu kilku dni od ich otrzymania. W okresach dużego natężenia pracy czas ten może się wydłużyć do 14 dni roboczych.
  • O fakcie dotarcia Twojej przesyłki do naszej firmy poinformujemy Cię mailowo.

7. Zmiana faktury i/lub adresu

  • Ze względów bezpieczeństwa, po potwierdzeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany adresu dostawy ani korekty faktury.
  • Jeśli zamówienie zostało wysłane na niewłaściwy adres, musimy poczekać na jego zwrot do magazynu, aby móc dokonać zwrotu środków.
  • Zwroty towarów do magazynu trwają 3-6 dni roboczych i zazwyczaj są rozpatrywane w ciągu kilku dni od ich otrzymania. W okresach dużego natężenia pracy czas ten może się wydłużyć do 14 dni roboczych.
  • O fakcie dotarcia Twojej przesyłki do naszej firmy poinformujemy Cię mailowo.

8. Zamówienia z wysyłką za granicę

  • Zamówienia wysyłane za granicę są wyceniane indywidualnie.
  • Jeśli chcesz zrealizować wysyłkę zagraniczną, to przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z naszym działem obsługi: [[email protected]]
  • W treści maila:
    • wyślij nam listę życzeń z pozycjami, jakie mają się znaleźć w zamówieniu
    • napisz nam do jakiego kraju chcesz, abyśmy wysłali Twoje zamówienie 
    • czekaj na odpowiedź e-mail z naszej strony
    • odpowiemy w ciągu tego samego lub następnego dnia roboczego.
Darmowa przesyłka od 400 PLN
Darmowa przesyłka od 400 PLN