logo

Powrót

1. Reklamacje z tytułu gwarancji

  • Jeśli produkt jest uszkodzony, wadliwy, niewłaściwy lub nie pasuje do Twojego motocykla, masz prawo do zgłoszenia reklamacji każdej pierwotnej wady produktu, która ujawni się w ciągu 2 lat od momentu dostarczenia produktu. Reklamację należy zgłosić w rozsądnym terminie od momentu zauważenia wady. Prawo do reklamacji wygasa po upływie 2-letniego okresu odpowiedzialności. Aby złożyć reklamację, postępuj według poniższych punktów:
    • Zweryfikuj uprawnienia do gwarancji:
      Upewnij się, że Twój produkt jest objęty gwarancją, sprawdzając datę zakupu oraz warunki gwarancyjne dostarczone wraz z produktem.
    • Wypełnij formularz gwarancyjny:
      Pobierz i wypełnij formularz gwarancyjny dostępny TUTAJ.
      Upewnij się, że dostarczyłeś wszystkie wymagane informacje, w tym dokładnie opisałeś problem związany z Twoim produktem.
    • Przygotuj produkt do wysyłki:
      Dokładnie zapakuj produkt, aby zapobiec uszkodzeniom w transporcie. Najlepiej użyć oryginalnego opakowania.
      Dołącz wypełniony formularz gwarancyjny oraz kopię dowodu zakupu (faktura lub paragon).
      Jeśli to możliwe, dołącz zdjęcia ilustrujące usterkę.
    • Wysyłka produktu:
      Wyślij produkt na adres: GRUPA MOTO REWOLUCJA Sp. z o.o. ul. Lubelska 35D, 10-408 Olsztyn, [email protected] tel. stacjonarny +48 895 264 749 nr wewn.3. Zalecamy korzystanie z przesyłek rejestrowanych lub kurierskich, by śledzić status paczki. Etykietę do zwrotu szybko i wygodnie wygenerujesz: TUTAJ
    • Oczekiwanie na weryfikację:
      Po otrzymaniu produktu, KTMSKLEP.PL dokona weryfikacji zgłoszenia oraz sprawdzi stan produktu. Reklamacja zostaje rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty dostarczenia towaru.
      W przypadku potwierdzenia usterki objętej gwarancją, sklep podejmie odpowiednie działania, takie jak obniżenie ceny, naprawa, wymiana na nowy produkt lub zwrot pieniędzy, zgodnie z życzeniem klienta i warunkami gwarancji.
    • Komunikacja ze sklepem:
      Sklep poinformuje Cię o statusie Twojego zgłoszenia gwarancyjnego poprzez e-mail lub telefon.
    • Zakończenie procedury:
      Po zakończeniu naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy, produkt zostanie do Ciebie odesłany na koszt KTMSKLEP.PL W przypadku braku potwierdzenia usterki objętej gwarancją, produkt zostanie odesłany z wyjaśnieniem decyzji. W takim przypadku towar zostaje odesłany Klientowi, a koszt wysyłki zwrotnej pokrywa Klient.
  • Więcej o zwrotach w KTMSKLEP.PL, w tym o produktach, które nie podlegają zwrotom, przeczytasz TUTAJ.

2. Otrzymałem/am niewłaściwy lub uszkodzony towar.

  • Jeśli otrzymałeś niewłaściwy towar (niezgodny z Twoim zamówieniem) lub nie spełnia on Twoich oczekiwań, to przysługuje Ci prawo do jego zwrotu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Więcej na temat całej procedury zwrotu, a także formularz zwrotu znajdziesz TUTAJ.
  • Jeśli otrzymałeś towar np. część, która nie pasuje do Twojego motocykla to skontaktuj się z nami: [email protected]
  • Aby zweryfikować problem i znaleźć rozwiązanie, potrzebujemy:
    • opis problemu,
    • zdjęcie oryginalnej części,
    • zdjęcie otrzymanej części zamiennej wraz z metkami,
    • numer VIN Twojego motocykla, aby sprawdzić model.
    • dowiedz się więcej o kompatybilności na naszej stronie internetowej: Jak znaleźć części do mojego pojazdu?
    • ze względu na to, że jesteśmy sklepem internetowym, wymagamy zdjęć, aby zrozumieć problemy z Twoim zamówieniem.
  • Po otrzymaniu pełnej dokumentacji skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej, przedstawiając kolejne kroki. Jeśli zwrot będzie konieczny, udzielimy dalszych informacji.
  • Nie zwracaj reklamowanych produktów bez otrzymania szczegółowych instrukcji od naszego działu obsługi klienta.
  • Uwaga: Prosimy o niezwracanie niewłaściwie otrzymanych lub uszkodzonych produktów bez wcześniejszego kontaktu z nami, w przeciwnym razie zwrot może podlegać karze lub zostać odrzucony.

3. Reklamacji nie podlegają

  • Wady powstałe na skutek wykorzystywania towaru niedbale lub niezgodnie z jego przeznaczeniem,
  • Towary samodzielnie przerabiane, naprawiane lub nieprawidłowo instalowane,
  • Towary uszkodzone mechanicznie, termicznie lub chemicznie oraz wady powstałe na skutek tych uszkodzeń,
  • Towary używane po stwierdzeniu wady,
  • Różnice wynikające z preferencyjnych ustawień monitora i komputera osoby kupującej (proporcje, kolor, itp.), nie mogą stanowić podstawy do reklamowania zakupionych produktów. Gwarancja obejmuje jedynie wady w nabytym towarze,
  • Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z przepisów o niezgodności towaru z umową ani rękojmi. Postanowienia niniejszego rozdziału nie mają zastosowania do towarów dostarczonych Kupującemu wraz z gwarancją pisemną. Na podstawie art.10 pkt.3, ust. 4 ustawy z dnia 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U z dnia 31 marca 2000 r.) nie przyjmujemy zwrotów towarów o właściwościach określonych przez Kupującego w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Na podstawie art.10 pkt.3 ust.5 ustawy z dnia 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) nie zwracamy kosztów przesyłki oraz prowizji za płatność kartą płatniczą.

4. W mojej przesyłce czegoś brakuje

  • Jeśli otrzymałeś przesyłkę, w której brakuje jakiegoś elementu Twojego zamówienia, to postępuj wg poniższych punktów:
    • Skontaktuj się z naszym działem obsługi poprzez email [email protected]
    • W treści maila:
      • napisz numer zamówienia
      • dodaj zdjęcie paragonu / faktury
      • opisz, jaki element z Twojego zamówienia nie został dostarczony
  • Czekaj na weryfikację i odpowiedź ze strony naszego sklepu

5. Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę.

  • Jeśli otrzymałeś przesyłkę, która w czasie transportu została uszkodzona, postępuj wg poniższych punktów:
    • Spisz protokół szkody z kurierem. Bez protokołu szkody proces wyjaśnienia całej sytuacji znacząco się wydłuży, a w niektórych przypadkach roszczenie z powodu uszkodzenia przesyłki może być nawet niemożliwe
    • Zrób zdjęcia uszkodzonej przesyłki
    • Skontaktuj się z naszym działem obsługi poprzez email [email protected]
    • W wiadomości email:
      • napisz numer zamówienia
      • dodaj protokół szkody spisany z kurierem
      • dodaj zdjęcia uszkodzonej paczki

Czekaj na weryfikację i odpowiedź ze strony naszego sklepu. Ze względu na procedury firm kurierskich, czas oczekiwania może wynieść do 30 dni.

6. Skargi

  • Jeśli masz jakiekolwiek uwagi, czy skargi, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc! Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego chętnie poznamy Twoją opinię i postaramy się znaleźć rozwiązanie. Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres [email protected].
Darmowa przesyłka od 400 PLN
Darmowa przesyłka od 400 PLN