logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będzie użytkowany. KTM 250 SX-F 2023 został opracowany specjalnie dla...

amatorów motocrossu, ale także dla tych zawodników, którzy mierzą naprawdę wysoko! To zwycięski sprzęt klasy MX2, za sterami którego znaczące sukcesy odnosi m.in. Tom Vialle. Dzięki świetnie zestrojonemu silnikowi, który generuje imponujące jak na tę pojemność 47 KM i niskiej, bo wynoszącej zaledwie 101 kg masie, a także pakietowi najnowocześniejszych rozwiązań wywodzących się bezpośrednio ze świata motorsportu, nowy KTM 250 SX-F 2023 jest po prostu bezkonkurencyjny!

Reprezentując nową generację motocrossowych pomarańczy, czterosuwowa ćwiartka może pochwalić się łatwiejszym dostępem do różnego rodzaju części i możliwością szybkiej regulacji zawieszenia. Wszystko po to, aby zapewnić zawodnikowi możliwość sprawnej konserwacji nawet w czasie zawodów. Szybki dostęp do filtra powietrza, łatwość regulacji tylnego amortyzatora bez użycia narzędzi, czy też przedniego widelca za pomocą pojedynczego zaworu obciążonego wstępnie ciśnieniem powietrza i klikalną regulacją tłumienia dobicia i odbicia, to tylko niektóre, ułatwiające życie rozwiązania.

 

Nowy motocykl KTM 250 SX-F 2023 może pochwalić się także zupełnie nową konstrukcją ramy. Jej główna część to efekt zaawansowanego procesu produkcyjnego, na który składa się hydroformowanie, cięcie laserowe i spawanie poprzez roboty. Wykonana jest ona z wytrzymałej stali 25CrMo4 w konstrukcji kratownicowej z centralną poprzeczką. Jej pomocnicza część, tzw. subframe, jest natomiast wykonana z aluminium, które dla uzyskania maksymalnej wytrzymałości wzmocniono poliamidem. Nowa rama wpłynęła także na zmianę w położeniu silnika. Został on pochylony do tyłu o 2 stopnie. Dzięki temu przednia zębatka obniżyła się o 3 mm, a sama wysokość silnika o 8 mm. W efekcie poprawie uległa centralizacja masy. Nowe mocowanie tylnego amortyzatora sprawiło z kolei, że motocykl nie przysiada, a to oznacza lepszą trakcję na wyjściu z zakrętu. 
 

 

Na pokładzie tak nowoczesnej maszyny nie mogło zabraknąć także najnowszych technologii! KTM 250 SX-F 2023 wyposażony został seryjnie w system launch control, który pozwala na uzyskanie maksymalnej trakcji podczas opuszczania maszyny startowej! Jego aktywacja odbywa się poprzez wciśnięcie przycisku na kierownicy. Obok systemu szybkiego startu w KTM 250 SX-F 2023 znajdziesz także nową funkcję Quickshifter, dzięki której zmiany biegów można dokonywać bez użycia sprzęgła (w zakresie od 2 do 5 biegu), a także system kontroli trakcji i zmienne mapy zapłonu. Z tymi rozwiązaniami, będziesz mógł się w pełni skoncentrować na rajdzie do pierwszego zakrętu i... mety! 

KTM 250 SX-F, jak i reszta rodziny KTM SX 2023 to także poprawiona ergonomia i zupełnie nowa, jeszcze ostrzejsza linia nadwozia. Zostało ono opracowane tak, by zapewnić jeźdźcowi jak najlepszą pozycję za sterami i to zarówno podczas stania na pegach, jak i siedzenia, ale także, by maksymalnie zmniejszyć przestrzeń, do której w trakcie wyścigu przylega błoto - dla komfortu i utrzymania niskiej masy przez cały wyścig. Nie da się ukryć, że ten sprzęt to sprzęt stworzony do wygrywania!  



A jeżeli chciałbyś wnieść jeszcze więcej fabrycznych rozwiązań na pokładzie swojej nowej ćwiartki 4T, to dla jeźdźców takich jak Ty został opracowany katalog tuningowych części KTM PowerParts. Znajdziesz w nim akcesoryjne układy wydechowe, które dodatkowo podkręcają osiągi, osłony i wiele, wiele innych rzeczy READY TO RACE!


DANE TECHNICZNE KTM 250 SX-F 2023


SILNIK

SKRZYNIA BIEGÓW    5-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    48.5 mm
ŚREDNICA    81 mm
SPRZĘGŁO    Mokre wielotarczowe sprzęgło DS, hydraulika Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    249.9 cm³
EMS    Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
MOC    47 KM


PODWOZIE

WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    101 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    7.2 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY    Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    343 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP XACT Monoshock z łącznikami
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    958 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    310 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    300 mm

 

 

 


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 400 PLN
Darmowa przesyłka od 400 PLN