0 produktów 0.00 zł
KTM 350 EXC-F 2023
Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 350 EXC-F 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
poszukujesz czegoś pomiędzy ostrym jak brzytwa KTM 250 EXC-F, a wybuchowym KTM 450 EXC-F! Model 350 EXC-F to klasa sama dla siebie, co potwierdza fakt, że 350-tka to najlepiej sprzedający się członek czterosuwowej rodziny KTM EXC!
To motocykl, który dysponuje świetnym stosunkiem mocy do masy i silnikiem, który pozwoli na spokojną, niedzielną przejażdżkę po bezdrożach, jak i maksymalnie intensywny trening SuperEnduro na najbardziej wymagającym torze!
KTM 350 EXC-F to motocykl opracowany po to, by zwyciężać oraz rozkochać w sobie ridera dzięki doskonałym właściwościom jezdnym. 350-tka to nie tylko wypełnienie luki między modelem 250, a 450, ale jak podkreśla wielu riderów, jest to sprzęt, który łączy w sobie zalety obu maszyn - niską masę "ćwiartki" oraz... oszałamiające osiągi zbliżone do potężnego "4 i pół". Na pokładzie KTM 350 EXC-F 2023 znajdziesz komponenty topowych producentów. Począwszy od zawieszenia XPLOR dostarczonego przez WP Suspension, poprzez obręcze Giant, hamulce i sprzęgło hydrauliczne Brembo, a na skrzyni biegów PANKL Racing Systems kończąc. Dopełnieniem tej zwrotnej konstrukcji, która trudnego terenu się nie boi, jest w odsłonie 2023 zupełnie nowa okleina, czerpiąca wyraźną inspirację z wyścigowych maszyn KTM z lat 90’.
To jednak nie wszystko! Równolegle z projektem tej wyczynowej maszyny enduro opracowane zostały komponenty tuningowe! Wśród części KTM PowerParts, z którymi dodatkowo poprawisz osiągi 350 EXC-F 2023 znajdziesz m.in. akcesoryjne półki zawieszenia, układy wydechowe, czy też zapewniające lepsze trzymanie w skrajnych warunkach siedzenia.
DANE TECHNICZNE KTM 350 EXC-F 2023
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO Wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 349.7 cm³
SUW 57.5 mm
ŚREDNICA 88 mm
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM Keihin EMS
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 103.8 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 355 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 310 mm
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.