logo

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 250 EXC-F 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

od motocykla oczekujesz wysokiej kultury pracy, gładkiego prowadzenia i satysfakcjonującej mocy, która nie tylko da się w 100% poskromić, ale która jednocześnie pozwoli Ci na zdobycie każdego podjazdu! KTM 250 EXC-F to najmniejszy czterosuw z rodziny KTM EXC 2022, jednak nie daj się zwieść określeniu "najmniejszy".


Domeną modelu KTM 250 EXC-F jest bez wątpienia jego serce, czyli ważący zaledwie 27,9 kg silnik DOHC z wtryskiem paliwa. Jest on nie tylko najbardziej wyrafinowanym silnikiem 250 4T na rynku, ale przede wszystkim - najmocniejszym! Oferuje imponującą moc i to w każdym zakresie obrotów. To naprawdę fantastyczna konstrukcja, która w rękach amatora pozwoli na poznawanie tajników off-roadowu, podnoszenie z weekendu na weekend swojej techniki jazdy, a w rękach profesjonalisty... da popalić znacznie większym czterosuwom i potężnym dwutaktom!

 


Model KTM 250 EXC-F 2022, podobnie jak pozostali przedstawiciele pomarańczowej palety enduro KTM 2022, jest jeszcze lepszy niż poprzednik! Wszystko dzięki wprowadzonym aktualizacjom. Poszukiwanie jeszcze większej integracji motocykla z każdym terenem i przeszkodą poprowadziło inżynierów z Mattighofen do aktualizacji w zakresie zawieszenia. Zarówno przedni widelec WP XPLOR, jak i tylny amortyzator zyskały teraz nowe ustawienia, dzięki czemu uzyskano jeszcze mocniejszy, bardziej sportowy charakter. Ulepszono też obieg oleju dla bardziej spójnego sprzężenia zwrotnego. Zawieszenie oferuje też zwiększone wrażenie przyczepności, co dodatkowo wzmacnia nowy pakiet opon MAXXIS MaxxEnduro na pokładzie. Po licznych testach, spece z KTM uznali, że to właśnie on zapewni najbardziej wszechstronne osiągi. Cała gama otrzymała też nowe, wyjątkowe malowanie w stylu retro, które znacząco wyostrza jej charakter.

 


DANE TECHNICZNE KTM 250 EXC-F 2022

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO    Wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    249.91 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    103 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY    Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    355 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm

 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas