logo

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 450 EXC-F 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

poszukujesz sprzętu mocnego, bezkonkurencyjnego i bezkompromisowego, który podejmie się każdego wyzwania! KTM 450 EXC-F to synonim solidności i niezawodności wszędzie tam, gdzie kończy się szlak.

Oznacza to, że jego wytrzymały czterosuwowy silnik o pojemności 450 cm3 pozwoli Ci na dziką penetrację trudnego terenu Hard Enduro, sprawne zaliczanie prób klasycznego Enduro, a także na długi rajd bezdrożami wzdłuż Polski... i nie tylko Polski!

 

 


To odpowiedź na wezwanie dzikiej przyrody: precyzja prowadzenia i twarde zawieszenie. Uśmiech zwycięzcy przebije się przez grymas wysiłku na Twojej twarzy. Kiedy dotrzesz do końca trasy, zorientujesz się, o czym mówimy! Ze względu na dużą moc modelu KTM 450 EXC-F polecamy go zdecydowanie bardziej wprawionym w temat off-road'u riderom enduro.
 


 

Model KTM 450 EXC-F ze względu na posiadaną homolagację drogową oraz potężne osiągi, stanowi także doskonałą bazę na sprzęt Supermoto, dzięki czemu zadowoli on także wszystkich zwolenników slide'ów na asfalcie lub technicznej jazdy w miejskiej dżungli. 
 


 

KTM 450 EXC-F 2021, podobnie jak reszta enduro KTM 2021, na nowy sezon otrzymał kilka aktualizacji z zakresu zawieszenia. Znany widelec WP XPLOR zyskał dodatkowy regulator napięcia wstępnego. Od tej pory dokonywanie zmian ustaiwień w zależności do warunków panujących na trasie będzie jeszcze łatwiejsze. Sam widelec oferuje optymalne tłumienie i charakterystykę. W silniku natomiast poprawiono mechanizm zmiany biegów (bęben zmiany biegów).


DANE TECHNICZNE KTM 450 EXC-F 2021

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO    Wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
EMISJA CO2    85.6 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    449.9 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA    3.68 l/100 km

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    105.6 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY    Rama z centralną rurą ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    355 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm


Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas