logo

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 150 EXC TPI 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

poszukujesz niezwykle lekkiego i żwawego, dwusuwoego sprzętu do zabaw w terenie! KTM 150 EXC TPI to jeden z trzech dwutaktów KTM z oznaczeniem TPI.

Sprawdzona przez minione sezony mała, dwusuwowa jednostka napędowa o pojemności 150 cm3 (do sezonu 2019 z oznaczeniem KTM 150 XC-W, tzn. wyposażona w gaźnik i bez homologacji drogowej) od sezonu 2020 do gry przystapiła wyposażona w zaawansowany wtrysk paliwa znany do tej pory z 250 EXC TPI i 300 EXC TPI. Dzięki temu oferuje jeźdźcowi niezrównane doznania z jazdy i świetne oddawanie oraz co równie ważne - wykorzystanie mocy. Dodajmy do tego lekkość i poręczność konstrukcji oraz najnowocześniejsze zawieszenie WP Suspension i otrzymamy sprzęt naprawdę... READY TO RACE!


KTM 150 EXC TPI to sprzęt stworzony dla wszystkich tych, którzy chcą zacząć stawiać swoje pierwsze kroki w off-roadzie, a także dla szoferów dosiadających już większych EXC/EXC-F, którzy potrzebują małej pojemności po to, by podkręcić swoją technikę jazdy lub po prostu chcą oddać się niczym nieskrępowanej jeździe małym dwusuwem. Dwusuwem, który można podsumować określeniem... FABRYKA RADOCHY!  

KTM 150 EXC TPI 2021, podobnie jak reszta enduro KTM 2021, na nowy sezon otrzymał kilka aktualizacji z zakresu zawieszenia. Znany widelec WP XPLOR zyskał dodatkowy regulator napięcia wstępnego. Od tej pory dokonywanie zmian ustawień w zależności do warunków panujących na trasie będzie jeszcze łatwiejsze. Sam widelec oferuje optymalne tłumienie i charakterystykę. Ponadto 150-tka może pochwalić się nowym tłokiem, który został odlany (a nie jak do tej pory był kuty), co niesie niosło ze sobą zwiększenie wydajności. 

 

 

Jak po oficjalnej prezentacji modeli KTM EXC 2020 w Basselli, hiszpańskiej gminie w Katalonii, w komentarzu na gorąco swoje doznania z jazdy KTM 150 EXC TPI podsumował tester enduro21.com Jon Pearson:

Moje pierwsze odczucia jazdy 150-tką TPI, to że jadę po prostu na nieco cięższym rowerze E-MTB, który jest przy tym bardziej agresywny. Naprawdę czułem łatwość w prowadzeniu tego motocykla, lekkość, przez co po prostu nie można nie cieszyć się z jazdy tym sprzętem.

 

 

POZNAJ OPINIĘ PRACOWNIKA KTMSKLEP.PL - ŁUKASZA KRĘCICHWOSTA - O KTM 150 EXC TPI:

Oddawanie mocy w KTM 150 EXC TPI jest bardzo liniowe. Górny zakres obrotów złagodniał, ale dokonało się to na korzyść umocnienia „dołu” obrotów. Osobiście po swoim pierwszym kontakcie ze 150-tką EXC TPI byłem pod ogromnym wrażeniem, jaki mocny – jak na tę pojemność – ten sprzęt posiada dół. Choć momentami wydaje się, że z obrotami zeszliśmy do punktu krytycznego i że to już ten czas, aby redukować lub liczyć się z tym, że fura zgaśnie, 150-tka jeszcze długo, długo potrafiła się drapać i to autentycznie było dla mnie szokiem. Tym bardziej w momencie, gdy przyatakowałem podjazd na czwórce, sądząc, że wjeżdżam na trójce. Jakież było wówczas moje zdziwienie podczas zbicia biegu! Dodam, że mam 184 cm wzrostu i w pełnym rynsztunku około 80 kg. A między nogami tylko 150 2T!
 


Dla kogo to motocykl? Z całą pewnością dla młodych riderów, którzy chcą rozpocząć przygodę z enduro i to na sprzęcie z najwyższej, wyścigowej półki. Sprzęt jest lekki, poręczny i prowadzi się naprawdę bardzo płynnie. Oddawanie mocy jest liniowe, przez co ryzyko przejęcia kontroli przez sprzęt nad kierowcą, nie jest zbyt duże. Osobiście, gdybym miał wybierać między 450 EXC-F a 150 EXC TPI, to bez zastanawiania się postawiłbym na mniej oczywisty wybór, czyli… KTM 150 EXC TPI. Ten motocykl daje radość, ale w najnowszej odsłonie pozwala także na zdecydowanie efektywniejsze pokonywanie przeszkód w terenie.  


DANE TECHNICZNE KTM 150 EXC TPI 2021

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    nożny i elektryczny
SPRZĘGŁO    Mokre, wielotarczowe z hydrauliką Brembo
EMISJA CO2    60.8 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    143.99 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Continental EMS
ZUŻYCIE PALIWA    2.62 l/100 km

 

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    96.8 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4''
KONSTRUKCJA RAMY    Rama z centralną rurą ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    370 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm


 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas