0 produktów 0.00 zł
KTM 300 EXC TPI 2021
Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 300 EXC TPI 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
Twoim żywiołem jest Hard Enduro i poszukujesz najbardziej konkurencyjnego motocykla do ekstremalnie trudnych wyzwań! KTM 300 EXC TPI i jego najnowsza odsłona KTM 300 EXC TPI 2021 to numer #1 na światowych trasach Hard Enduro, co zostało w serii World Enduro Super Series 2019 potwierdził Manuel Lettenbichler, który za sterami 300 EXC TPI zwyciężył ten morderczy cykl. Pomarańczowa "trzysetka" jest jednocześnie jednym z najlepiej sprzedających się motocykli enduro KTM! Zresztą nic dziwnego!
300 EXC TPI to niezwykle lekki i dysponujący ogromną mocą motocykl, który w zależności od potrzeby pozwoli Ci na powolną, ale techniczną wspinaczkę na szczyt, z wykorzystaniem momentu obrotowego, niskich obrotów i doskonałej trakcji lub... walkę z podjazdem na pełnym gazie!
Serce KTM 300 EXC TPI 2021 to efekt wieloletnich prac inżynierów z Mattihgofen, dla których najważniejszym źródłem informacji był świat wyścigów i konsultacje z najlepszymi zawodnikami w dyscyplinie, w tym z Tadkiem Błażusiakiem i Jonny Walkerem. TPI w przypadku tej konstrukcji oznacza, że motocykl jest zasilany zaawansowanym wtryskiem paliwa.
Dzięki tej technologii z KTM 300 EXC TPI wyciśniesz wszystko to najlepsze, z czego słynęły wcześniejsze wersje gaźnikowe, a jednocześnie zapomnisz o uciążliwych aspektach posiadania motocykla 2T. Mieszanka? Duże spalanie? Wylewające się paliwo podczas upadku? Konieczność "przepalenia" mieszanki po dłuższej jeździe na niższych obrotach? Nieprzyjemny zapach rozlanej benzyny w busie? Kombinowanie z dyszami w gaźniku w zależności od warunków atmosferycznych? Z TPI te aspekty pozostaną już tylko w sferze wspomnień!
KTM 300 EXC TPI 2021, podobnie jak reszta enduro KTM 2021, na nowy sezon otrzymał kilka aktualizacji z zakresu zawieszenia. Znany widelec WP XPLOR zyskał dodatkowy regulator napięcia wstępnego. Od tej pory dokonywanie zmian ustawień w zależności do warunków panujących na trasie będzie jeszcze łatwiejsze. Sam widelec oferuje optymalne tłumienie i charakterystykę.
Sukces KTM 300 EXC TPI leży w zaawansowanym podwoziu i silniku o pojemności 300 cm3, który oferuje dużą moc z wysokim momentem obrotowym, a wszystko to przy zachowaniu możliwie najniższej masy. Najwyższej jakości komponenty, takie jak 6-biegowa skrzynia biegów PANKL RACING SYSTEMS wykonana z kutego materiału, sprzęgło DDS z odpornym na zażycie stalowym koszem, czy też korpus przepustnicy Dell'Orto sprawiają, że KTM 300 EXC TPI naprawdę nie ma sobie równych w trudnym terenie.
Dodajmy do tego wałek wyrównoważający, który niweluje drgania do minimum i odporny na uderzenia dyfuzor wykonany w technologii 3D. Tak - pomarańczowa "trzysetka" to sprzęt nastawiony na zwyciężanie tam, gdzie konkurencja odpada z gry!
POZNAJ OPINIĘ PROFESJONALNEGO ZAWODNIKA TEAM KTMSKLEP.PL - PRZEMKA KACZMARCZYKA - O KTM 300 EXC TPI:
Jako zawodnik, u którego technicznych podstaw stoi trial i który spędza bardzo dużo czasu w trudnym terenie, od motocykla oczekuję przede wszystkim niskiej masy, dużego momentu obrotowego, wysokich osiągów, niezawodności i wytrzymałości. KTM 300 EXC TPI to odpowiedź na te potrzeby. Za nami już m.in. bardzo trudny wyjazd treningowy do Rumunii, do Chorwacji, czy też start w Red Bull 111 Megawatt. Sprzęt nie zawiódł mnie ani razu, a dzięki wtryskowi paliwa pozwolił zapomnieć o niektórych czynnościach, jak np. robienie mieszanki, czy też troska o paliwo w trakcie długiego i wymagającego wyścigu. Spalanie motocykla jest zdecydowanie mniejsze, na co na pewno przekłada się fakt, że paliwo nie ucieka z gaźnika np. podczas upadku. Motocykl w porównaniu do wersji gaźnikowej zdecydowanie kulturalniej oddaje moc, dzięki czemu w każdym zakresie obrotów możemy liczyć na wsparcie mocy, które nie zaskoczy nas zbytnio swoją agresją w nieodpowiednim momencie.
KTM 300 EXC TPI to także wybór Łukasza Kurowskiego oraz Oskara Kaczmarczyka!
A na koniec... obszerny vlog poświęcony trzysetce KTM 300 EXC TPI zrealizowany przez Marcina Malczyka z ekipy Enduro Krzeszowice!
DANE TECHNICZNE KTM 300 EXC TPI 2021
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
EMICJA CO2 64.5 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 293.2 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM Continental EMS
ZUŻYCIE PALIWA 2.79 l/100 km
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 103.4 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY Rama z centralną rurą ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 370 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 310 mm