0 produktów 0.00 zł
KTM 250 EXC TPI 2021
Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 250 EXC TPI 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
jesteś fanem jednostek 2T i poszukujesz najbardziej zaawansowanej "ćwiartki" z homologacją na rynku! Najnowsza odsłona KTM 250 EXC TPI 2021, to lekki i nowoczesny motocykl enduro z mocnym dołem, który jest zasilany dopracowanym wtryskiem paliwa. Dzięki technologii wtryskowej z KTM 250 EXC TPI wyciśniesz to, co w tej pojemności najpiękniejsze, a jednocześnie zapomnisz o uciążliwych aspektach posiadania motocykla 2T.
Mieszanka? Duże spalanie? Wylewające się paliwo podczas upadku? Konieczność "przepalenia" mieszanki po dłuższej jeździe na niższych obrotach? Nieprzyjemny zapach rozlanej benzyny w busie? Kombinowanie z dyszami w gaźniku w zależności od warunków atmosferycznych? Z TPI te aspekty pozostaną już tylko w sferze wspomnień!
KTM 250 EXC TPI 2021, podobnie jak reszta enduro KTM 2021, na nowy sezon otrzymał kilka aktualizacji z zakresu zawieszenia. Znany widelec WP XPLOR zyskał dodatkowy regulator napięcia wstępnego. Od tej pory dokonywanie zmian ustawień w zależności do warunków panujących na trasie będzie jeszcze łatwiejsze. Sam widelec oferuje optymalne tłumienie i charakterystykę.
"Dwa i pół" EXC TPI 2021 to naprawdę nowoczesny dwusuw. Na jego pokładzie znajdziesz nie tylko zaawansowany wtrysk paliwa, który poprawia osiągi i pozwala spełnić normy emisji spalin Euro IV, ale także takie rozwiązanie jak wał wyrównoważający. Ma on ogromny wpływ na pracę jednostki napędowej, w której znane z dwusuwu wibracje, zostały ograniczone do minimum. Koniec więc z dyskomfortem i drętwieniem kończyn! KTM 250 EXC TPI 2021 to dopracowany sprzęt enduro, który korzysta z najwyższej klasy komponentów, dzięki czemu jest maksymalnie READY TO RACE!
POZNAJ OPINIĘ PRACOWNIKA KTMSKLEP.PL - ŁUKASZA KRĘCICHWOSTA - O KTM 250 EXC TPI:
KTM 250 EXC TPI to moim zdaniem jeden z najlepiej prowadzących się motocykli w całej gamie enduro KTM. Choć po przesiadce z prywatnego, gaźnikowego 250 EXC odczułem zdecydowanie spokojniejszy charakter tego motocykla i jego większą kulturę, to po dłuższym objeżdżeniu motocyklem tym jeździło mi się po prostu perfekcyjnie. Sprzęt jest niezwykle lekki i chętnie reaguje na gaz, ale sposób w jaki oddaje swoją moc, jest bardzo równomierny, przez co cały czas ma się poczucie, że to czynnik ludzki ma nad tym sprzętem pełną kontrolę. Wspominam o tym nie bez powodu, bo jako amator jazdy po bezdrożach muszę przyznać, że w przypadku niektórych motocykli terenowych, zdarzało mi się oddać panowanie nad tym co się dzieje przed przednim kołem – właśnie motocyklowi. Z KTM 250 EXC TPI nie ma o tym mowy. Nie oznacza to jednak, że sprzęt nie posiada charakteru. Kwestia personalizacji i zmiana sprężyny na np. na czerwoną, z pewnością wzbudzi w tym motocyklu dodatkowe pokłady wigoru. 250-tka amatorowi w zupełności wystarczy, a jak dorwie się do niej bardziej doświadczony rider, który lubi i potrafi odkręcić, to… potrafi się dziać!
DANE TECHNICZNE KTM 250 EXC TPI 2021
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
EMISJA CO2 59 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 249 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM Continental EMS
ZUŻYCIE PALIWA 2.55 l/100 km
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 103.4 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY Rama z centralną rurą ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 370 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 310 mm