logo

wróć do news

Nowości KTM z EICMA: KTM 125 SMC-R 2025 i KTM 390 SMC-R 2025

08-11-2024

KTM 125 SMC-R 2025 i KTM 390 SMC-R 2025

Przyznamy szczerze, że takiego powiewu świeżości w segmencie pomarańczowego świata supermoto się nie spodziewaliśmy! Trwające obecnie targi EICMA 2024 przyniosły totalnie nieoczekiwaną prezentację nowych maszyn z linii SMC-R, dedykowanych mniej zaawansowanym miłośnikom jazdy w stylu supermoto, dla których KTM 690 SMC-R to jeszcze zbyt mocny gracz. Poznajcie KTM 125 SMC-R 2025 i KTM 390 SMC-R 2025! 

Co wiemy o nowych supermoto KTM?

KTM 125 SMC-R 2025

KTM 125 SMC-R 2025 to propozycja, która z pewnością przyciągnie uwagę młodszych riderów z prawem jazdy A1 oraz tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z supermoto lub szukają odjechanego motocykla na prawo jazdy kategorii B, z którym zawładną miejską dżunglą. Sprzęt wygląda totalnie świeżo, agresywnie i łączy kolorystykę typową dla maszyn w wersji "R". Całość jest bardzo zwinna i kompaktowa, co zapowiada szaloną frajdę w zakorkowanych centrach miast. Nowy KTM 125 SMC-R 2025 napędza jednocylindrowy silnik o pojemności 125 cm³. Ze względu na brak oficjalnych informacji, podejrzewamy, że będzie nim zmodernizowana jednostka znana z KTM 125 RC i KTM 125 DUKE. Smukła konstrukcja i wysoka jakość komponentów, takich jak regulowany widelec WP Apex i adaptacyjny amortyzator, to naprawdę pakiet premium. Komfort jazdy i precyzja prowadzenia są więc gwarantowane. Jak dla nas – KOZAK!



fot. KTM Sportmotorcycle


KTM 390 SMC-R 2025

Dla tych, którzy oczekują od motocykla więcej mocy i zaawansowanych rozwiązań, KTM 390 SMC-R 2025 będzie strzałem w dziesiątkę. To sprzęt oparty na sprawdzonej platformie jednocylindrowej KTM, co oznacza, że upalaniem tego motocykla mogą cieszyć się riderzy z prawem jazdy A2. Silnik o pojemności 399 cm³ generuje aż 45,3 KM mocy i 39 Nm momentu obrotowego. Nie da się ukryć, że KTM 390 SMC-R przyciąga wzrok i w czasie tegorocznej EICMY naprawdę wywołał niezły szum. Jednak to nie tylko kwestia designu i faktu, że to totalna nowość, ale także jego wyposażenie. Wygląda na to, że sprzęt będzie oferował różne mapy silnika oraz regulowany ABS, który można dezaktywować na tylnej osi, co pozwala zachować ducha supermoto. Wyobrażacie sobie te slajdy?! Dodatkowo 17-calowe koła z oponami Michelin Power 6 oraz zawieszenie z możliwością regulacji zapowiadają dobrą przyczepność i pewne prowadzenie w każdych warunkach. Wisienką na torcie – podobnie jak w mniejszym bracie, 125 SMC-R – jest nowoczesny wyświetlacz TFT.



fot. KTM Sportmotorcycle


Nie wiemy, jak Wy, ale my jaramy się na maksa! Powyższe informacje bazują póki co na gorących wieściach prosto z EICMA i nie mamy jeszcze info o tym, kiedy ten sprzęt trafi do sprzedaży. Gdy tylko KTM przekaże więcej nowinek na temat obu sztuk, to spodziewajcie się szerszego omówienia rzecz jasna na KTMSKLEP.PL!



Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN