logo

cena detaliczna:

59119 

nasza cena:

56100 

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 690 SMC-R 2024 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

kochasz rebelię, ostrą jazdę oraz latanie bokiem i nic nie wskazuje na to, by w ciągu najbliższych lat miało się to zmienić! KTM 690 SMC-R to uliczny chuligan, napędzany sprawdzonym i dopracowanym silnikiem 690 LC4. To obecnie najpotężniejszy jednocylindrowiec na rynku, który jest owocem ponad 30 letniego rozwoju. 

Generuje on moc 74 KM, co przy niskiej masie i rodowodzie READY TO RACE sprawia, że KTM 690 SMC-R 2024 to prawdziwy generator frajdy. Z tym jednośladem zaliczysz świetny przejazd po górskich drogach, przejmiesz kontrolę nad miastem, a wszystko to w towarzystwie potężnego przypływu adrenaliny!

KTM 690 SMC-R 2024 współpracuje z pełni regulowanym zawieszeniem WP APEX, a jeśli o elektronice mowa, to pomarańczowe supermoto KTM posiada funkcję RIDE MODE na przełączniku kierownicy, dzięki czemu wybór trybów jest naprawdę łatwy i intuicyjny.


RASOWE SUPERMOTO

KTM 690 SMC-R 2024 posiada dwa główne tryby jazdy. Pierwszy z nich to tryb uliczny STREET. Możemy w nim doświadczyć sportowej reakcji przepustnicy, przy której poślizg kół i unoszenie przodu jest utrzymywane na minimalnym poziomie. Wszystko po to, by zapewnić możliwie najlepsze właściwości jezdne. Standardowym ustawieniem w trybie ulicznym jest też aktywowany osobno dla przedniego i tylnego koła dwukanałowy ABS. Tryb SUPERMOTO to prawdziwa gratka dla fanów jazdy bokiem. Zapewnia on płynną reakcję przepustnicy typową dla maszyn SM. Możliwy jesli lekki poślizg kół i unoszenie przedniego koła. A wszystko to włączane/wyłączane z poziomu kierownicy. W trybie SM nie działa ABS tylnego koła, co ułatwia kontrolowane ślizgi.

KTM 690 SMC-R 2024 oferuje też możliwość wyłączenia kontroli trakcji. Na pokładzie znajdziemy również Quickshifter+, który korzysta z dwóch czujników, z czego jeden umieszczony na ramieniu zmiany biegów wykrywa ruch cięgna dźwigni zmiany biegów w momencie podwyższania biegu i wysyła sygnał powodujący natychmiastowe odcięcie zapłonu. Gdy tylko drugi czujnik wykryje załączenie biegu, wznawia wtrysk i otwiera przepustnicę, co zapewnia szybkie i płynne działanie niezależnie od położenia manetki gazu i prędkości obrotowej silnika. Podczas redukcji biegu system dopasowuje prędkość obrotową silnika do prędkości niższego biegu.
 


SILNIK

Jednocylindrowy silnik LC4 o pojemności 690 cm³, który napędza 690 SMC-R wyróżnia się doskonałym przyspieszeniem od najniższych obrotów, łatwością osiągania wysokich obrotów oraz niezwykłą płynnością pracy. Charakteryzuje się także niskim spalaniem, co czyni go ekonomicznym w utrzymaniu. Dodatkowo, długi okres między przeglądami technicznymi, ustalony na co 10 000 km, skutkuje niskimi kosztami użytkowania i sprawia, że Twoja zabawa supermoto może trwać dłużej!

KOŁA I HAMULCE

Koła 690 SMC-R charakteryzują się lekkimi piastami, wyprodukowanymi z zastosowaniem obrabiarek CNC oraz obręczami najwyższej klasy o średnicy 17 cali, które zapewniają maksymalną trwałość przy zachowaniu minimalnej masy. Opony BRIDGESTONE S21 oferują natomiast maksymalną wydajność w ruchu miejskim oraz znakomitą przyczepność na torze wyścigowym. A co z hamulcami? Na froncie zainstalowano najnowszej generacji zacisk BREMBO M 4.32 typu monoblock, który gwarantuje najlepszą siłę hamowania w swojej klasie. To w połączeniu z lekkimi tarczami hamulcowymi o falistym kształcie i średnicy 320 mm z przodu i 240 mm z tyłu, zapewnia wyjątkowe "czucie" układu hamulcowego.

 

 

NOWOCZESNA I POMOCNA ELEKTRONIKA

KTM 690 SMC R wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją ramy, subframe'u i wahacza, które łączą innowacyjność z funkcjonalnością. Rama kratownicowa, wykonana z lekkich rur ze stali chromowo-molibdenowej zapewnia wysoką sztywność skrętną i optymalne właściwości jezdne dzięki zastosowaniu różnorodnej grubości materiału. Ta precyzyjna konstrukcja wspiera stabilność i precyzję prowadzenia, a dokładnie obliczona sprężystość wzdłużna ramy efektywnie pochłania energię uderzeń, ograniczając zmęczenie kierowcy.

Subframe motocykla, wykorzystujący tylny zbiornik paliwa jako kluczowy element konstrukcyjny, pozwala na redukcję masy i złożoności konstrukcyjnej, co przekłada się na lepsze rozłożenie masy i zwrotność. Wahacz produkowany jako jedna część metodą odlewania, gwarantuje natomiast optymalne zamocowanie tylnego amortyzatora, zapewniając wysoką progresję i doskonałą trakcję, 


ZAWIESZENIE

Dla zapewnienia maksymalnej kontroli w trybie Supermoto, KTM 690 SMC R wykorzystuje widelec WP APEX 48 typu upside-down, opracowany we współpracy z WP. Ten widelec o podzielonej konstrukcji posiada amortyzatory z indywidualnie regulowanym tłumieniem dobicia i odbicia, umiejscowione odpowiednio po lewej i prawej stronie, co umożliwia precyzyjną regulację bez wzajemnego wpływu na siebie. Oferuje przy tym 30 poziomów ustawień dla każdej strony. Tylny amor WP APEX dostosowany jest do wymagań klasy Supermoto i współpracuje z wahaczem przez system dźwigniowy, zapewniając progresywne działanie zawieszenia i ochronę przed zbyt mocnym dobiciem. 
 


POWER PARTS I OPCJE PERSONALIZACJI

Od dodatków poprawiających wygląd, poprzez liczne osłony, crash bary, a na tuningowym układzie wydechowych kończąc - poznaj bogaty oryginalny asortyment KTM PowerParts, z którym Twój KTM 690 SMC-R będzie jeszcze bardziej READY TO RACE ! 

 


DANE TECHNICZNE KTM 690 SMC-R 2024

SILNIK

MOMENT OBROTOWY    73.5 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
CHŁODZENIE    Chłodzenie cieczą
MOC W KW    55 kW / 74 KM
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    80 mm
ŚREDNICA    105 mm
SPRZĘGŁO    Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe PASC (TM)
EMISJA CO2    96 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    692.7 cm³
EMS    Keihin EMS z RBW, zapłon dwuiskrowy
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
SPALANIE    4.1 l/100 km
SMAROWANIE    Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju

PODWOZIE
​​​​​​
​​​​POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    13.5 l
ABS    Bosch 9.1 MP (z Cornering-ABS i trybem super moto)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    240 mm
PRZEDNI HAMULEC    Tarcza hamulcowa Brembo z 4-tłokowym, montowanym osiowo stałym zaciskiem
TYLNY HAMULEC    Pływająca tarcza hamulcowa Brembo z 1-tłokowym zaciskiem
ŁAŃCUCH    520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY    Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP APEX 48
PRZEŚWIT    237 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP APEX z Pro-Lever linkage
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    892 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.6 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    215 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    240 mm



KTM 690 SMC-R 2024 - SUPERMOTO Z CHARAKTEREM

Model KTM 690 SMC R to zaawansowany motocykl supermoto, który oferuje niezrównaną kontrolę i dynamikę jazdy. Dzięki temu jest idealny dla entuzjastów sportowej jazdy poszukujących ekstremalnych doświadczeń na drodze i torze. Wyposażony w wysoce zaawansowane zawieszenie WP APEX, zarówno z przodu, jak i z tyłu, ten pomarańczowy sprzęt supermoto zapewnia precyzyjne prowadzenie oraz wyjątkową zdolność adaptacji do różnorodnych warunków jazdy. Do tego mocny silnik, pomocna elektronika, lekka konstrukcja i... miasto jest Twoje!

KTM 690 SMC R to wybór dla doświadczonych motocyklistów, którzy cenią sobie innowacyjność, wydajność i ekstremalne doznania płynące z jazdy!

W celu uzyskania szczegółowych informacji, w tym dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu w KTMSKLEP.PL, prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą: +48 664 949 121


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.

 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas