0 produktów 0.00 zł
KTM 890 DUKE R 2022
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 890 DUKE R 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
swoje motocyklowe uczucia lokowałeś do tej pory w modelu 890 DUKE ale chciałbyś od niego jeszcze ostrzejszego charakteru! Super Skalpel, jak przyjęło się określić nowego KTM 890 DUKE R, to sprzęt ktory zadebiutował podczas targów EICMA 2019 w Mediolanie. W sezonie 2022 sprzęt ten powraca w jeszcze ostrzejszych barwach, czyli malowaniu Atlantic Blue, stosowanym do tej pory w starszym bracie KTM 1290 Super Duke R!
Sprzęt z założenia ma stanowić agresywną odpowiedź na potrzeby nieuznających kompromisow motocyklistów, którzy od sprzętu oczekują lekkości, zwrotności, dwucylindrowej jednostki napędowej pod siedzeniem i pozycji za kierownicą, która pozwoli na dynamiczną jazdę po górskich serpentynach, jak i pozwoli wyszaleć się podczas weekendowej wizyty na torze wyścigowym.
KTM 890 DUKE R 2022 napędza jednostka LC8c o pojemności 890 cm3, która może się poszczycić mocą 121 KM @9250 obr/min (zamiast 115 KM modelu 890 DUKE) i momentem obrotowym 99 Nm przy 7750 obr/min. To jednak nie koniec dobrego! KTM 890 DUKE R jest aż o 3 kg lżejszy względem bazowej 890-tki. Teraz mamy więc do czynienia z masą 166 kg na sucho. Poza tym, wybierając wariant "R" spotkasz się także z przekonfigurowanymi ustawieniami zawieszenia WP i zmienionymi zaciskami hamulcowymi. Przednie, monoblokowe zaciski Brembo Stylema współgrają z potężnymi tarczami 320 mm z przodu oraz regulowaną pompą hamulcową Brembo MCS. Oznacza to, że SUPER SKALPEL zatrzymuje się błyskawicznie! Ogumienie Michelin Power Cup 2 zapewnia z kolei niezawodną przyczepność na wszystkich nawierzchniach asfaltowych i to w każdych warunkach pogodowych.
Na pokładzie nie zabrakło także trybów jazdy, a mianowicie: „Sport” do bardziej agresywnej jazdy, „Street” do wygodnej jazdy po mieście, „Rain” do jazdy po śliskiej nawierzchni. Opcjonalnie dostępny jest także tryb torowego ataku o nazwie „Track”. KTM 890 DUKE R to motocykl, który zapewni dreszcz emocji i który wyścigi ma we krwi. Ostra stylistyka, to nie tylko uczta dla oka. To przede wszystkim odzwierciedlenie jego charakteru. Ten jednoślad niejednokrotnie udowodnił, że jest niekwestionowanym mistrzem wagi średniej. Dzięki lekkości, zwinności i dużej mocy, stanowi więc świetną opcję dla motocyklistów, którzy lubią wyskoczyć od czasu do czasu na tor i kręcić czasówki!
DANE TECHNICZNE KTM 890 DUKE R 2022
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 99 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą z wodnym/olejowym wymiennikiem ciepła
MOC W KW 89 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 68.8 mm
ŚREDNICA 90.7 mm
SPRZĘGŁO Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
EMISJA CO2 111 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 889 cm³
EMS Bosch EMS z RBW
DESIGN 2-cylindrowy, 4-suwo
ZUŻYCIE PALIWA 4.74 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 14 l
ABS Bosch 9.1 MP (z Cornering-ABS i trybem super moto)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC 2 x Brembo Stylema Monobloc, 4-tłokowy, zacisk montowany radialnie
TYLNY HAMULEC Pływająca tarcza hamulcowa Brembo z 1-tłokowym zaciskiem
ŁAŃCUCH 520 Pierścień X
MASA WŁASNA 166 kg
KONSTRUKCJA RAMY Rama ze stali chromowo-molibdenowej wykorzystująca silnik jako element nośny, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX 43
PRZEŚWIT 206 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 834 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 65.7 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 140 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 150 mm
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.