0 produktów 0.00 zł
KTM 890 DUKE 2022 (POMARAŃCZOWY)
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 890 DUKE 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
w kanonie Twoich potrzeb znajdują się dwa cylindry, duża moc (w przypadku KTM 890 DUKE to aż 115 KM), wysoki moment obrotowy (92 Nm), lekkie, nowoczesne podwozie oraz zaawansowana technologia! KTM 890 DUKE to sprzęt zrodzony z pasji i z chęci dominowania na ulicy, "cięcia" zakrętów przy jednoczesnym postawieniu na łatwość prowadzenia.
Motocykl dostępny jest w 4 wersjach, a wszystko po to, by sprostać wymaganiom najbardziej żądnych wrażeń riderów. Pierwsza z nich to dysponujący pełną mocą i prezentowany tutaj KTM 890 DUKE. Dostępny jest on także w odmianie KTM 890 DUKE L z ograniczoną mocą do 35 kW, dzięki czemu za sterami najostrzejszego motocykla w segmencie, może zasiąść także jeździec z prawem jazdy kategorii A2 w kieszeni. Trzecia wersja to KTM 890 DUKE GP charakteryzująca się designem znanym z maszyn KTM MotoGP. Najmocniejszy wariant to natomiast KTM 890 DUKE R z mocą 121 KM i szeregiem części tuningowych na pokładzie!
Nieważne na którą z nich postawisz. Ważne, że wszystkie są wyposażone w takie rozwiązania jak zaawansowany system ride-by-wire, zintegrowane opcje łączności, nowej generacji ułatwienia dla kierowcy, Dwucylidnrowy KTM 890 DUKE to także niestandardowe tryby jazdy - SPORT, DESZCZ, ULICA oraz spersonalizowana kontrolę trakcji. Dzięki KTM 890 DUKE i zaawansowanej technologii na jego pokładzie poczujesz, jak cudownie jest czekać na innych, którzy zostali daleko za Tobą.
DANE TECHNICZNE KTM 890 DUKE 2022
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 92 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 85 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 68.8 mm
ŚREDNICA 90.7 mm
SPRZĘGŁO Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
EMISJA CO2 112 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 889 cm³
EMS Bosch EMS z RBW
DESIGN 2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy typu R2
ZUŻYCIE PALIWA 4.8 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 14 l
ABS Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS i tryb supermoto)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 300 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC 2x 4-tłokowy zacisk hamulca, montowany promieniowo
TYLNY HAMULEC 2-tłokowy zacisk hamulca, pływający
ŁAŃCUCH 520 Pierścień X
MASA WŁASNA 169 kg
KONSTRUKCJA RAMY Rama ze stali chromowo-molibdenowej wykorzystująca silnik jako element nośny, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX 43
PRZEŚWIT 191 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 820 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 66 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 140 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 150 mm
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.