0 produktów 0.00 zł
KTM 350 EXC-F WESS 2021
Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 350 EXC-F WESS 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
szukasz znanej i cenionej 350-tki, ale z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi i maksymalnie bogatym wyposażeniem!
Zanim przejdziemy do długiej listy dodatków i części KTM PowerParts, jakie znajdziesz się na pokładzie tego Enduro, zaczniemy od totalnej nowości i cechy chyba najmocniej różnicującej tę wersję od KTM 350 EXC-F i KTM 350 EXC-F Six Days. Mowa o zastosowaniu przez KTM powietrznego amortyzatora WP XACT, który do pory współpracował z konstrukcjami motocrossowymi.
WP XACT 48 daje motocykliście najnowsze osiągnięcia w dziedzinie zawieszenia. W tym widelcu każda goleń pełni osobną funkcję. I tak w lewej znajduje się sprężyna pneumatyczna, a prawa odpowiada za tłumienie. Lewa goleń zawiera dwukomorowy system z zamkniętym kartridżem, co pozwala zapobiegać spadkowi ciśnienia powietrza.
Co do samej sprężyny powietrznej, to jest ona niezwykle łatwa w użyciu i umożliwia szybkie dostosowanie do każdej masy kierowcy, a wszystko to przy pomocy jedynie specjalnej pompy pneumatycznej i zaworu powietrza. Z prawą golenią zintegrowano kartridż tłumiący, więc dostosowanie tłumienia do warunków na torze, czy preferencji można łatwo dostosować. Regulacja dobicia od góry i odbicia od dołu jest z kolei ułatwiona, dzięki nowej konstrukcji zaślepek widelca. Cała konstrukcja tego zaawansowanego widelca została natomiast zainstalowana w potrójnych zaciskach obrabianych CNC w przepięknym, pomarańczowym kolorze. Tylny amortyzator to WP XPLOR znany z KTM 350 EXC-F i SIX DAYS.
Poza tym w KTM 350 EXC-F WESS czeka na Ciebie szereg dodatków jeszcze bardziej wyostrzających jego charakter i przygotowujących go do stawienia czoła najbardziej wymagającym trasom. I tak oto koła to wytrzymała wersja FACTORY z anodowanymi na pomarańczowo piastami, tylna zębatka to ceniony w branży produkt SUPERSPROX STEALH, a siedzenie, to gwarantujące maksymalne trzymanie podczas przyśpieszenie siedzenie FACTORY. Zastosowano również inną, tylną tarczę hamulcową. Seryjna ustąpiła miejsca litej tarczy. Na kierownicy zainstalowano przełącznik map zapłonu, a nad przednią (dodajmy, że pływającą) tarczą hamulcową opiekę sprawuje osłona. Osłonę znajdziemy także na ramie/silniku i chłodnicach. Dodajmy do tego takie smaczki jak korek wlewu oleju CNC, pomarańczową ramę oraz zwieńczenie w postaci specjalnej grafiki WESS EDITION.
To wszystko sprawia, że KTM 350 EXC-F WESS, to 350-tka totalnie READY TO RACE!
DANE TECHNICZNE KTM 350 EXC-F WESS 2021
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
ROZRUSZNIK Elektryczny
SUW 57.5 mm
ŚREDNICA 88 mm
SPRZĘGŁO Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
EMISJA CO2 89.2 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 349.7 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKEM Keihin EMS
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA 3.83 l/100 km
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 104.3 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH Pierścień X 5/8 x 1/4'
KONSTRUKCJA RAMY Rama z centralną rurą ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 355 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 310 mm