logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 390 RC jest właściwy dla Ciebie jeśli...

w swoim garażu szykujesz miejsce na motocykl sportowy w najczystszej postaci! KTM 390 RC mimo swojej niewielkiej pojemności, posiada dynamicznie reagujący na ruch manetki silnik, mogący poszczycić się 32 KW mocy i 35 Nm momentu obrotowego.

KTM 390 RC, to sprzęt zredukowany do tego, co niezbędne w motocyklu sportowym. Niezależnie od tego, czy pojedziesz boczną drogą, czy wyskoczysz w weekend na tor wyścigowy. 

Geny Moto3 dochodzą w tym motocyklu do głosu podczas każdego manewru sprawiając, że prowadzi się on naprawdę rasowo, zarówno w miejście, jak i poza nim. Prowadzenie — po prostu spektakularne. Osiągi — niesamowite. Moc — ekscytująca. 

 

POZNAJ OPINIĘ PRACOWNIKA KTMSKLEP.PL - ŁUKASZA KRĘCICHWOSTA - O KTM 390 RC:

KTM RC 390 to superbike o radykalnym designie, który może budzić różne odczucia ze względu na przedni reflektor, ale powiem szczerze, że zyskuje on przy bliższym poznaniu. Sprzęt napędza znany z modelu KTM 390 DUKE czterosuwowy silnik o pojemności 390 cm3, który wydaje mi się, w tym modelu - ze względu na jego aerodynamikę - może więcej. Dzięki frontowej, pełnej owiewce RC390 zdecydowanie lepiej radzi sobie z wiatrem, co korzystnie wpływa na komfort podróży, szczególnie gdy mowa o dłuższym wypadzie za miasto. Pozycja za sterami jest zdumiewająco wygodna i pozwala na zjednoczenie się z motocyklem przy wyższych prędkościach, a podczas jazdy w mieście pozwala czuć się zadziwiająco swobodnie.
 


Na zdjęciu model KTM 390 RC w malowaniu 2019, który testowaliśmy podczas organizowanych przez nasz salon dni testowych Orange Days 2019.
 

Serce RC 390-tki choć do największych nie należy, to naprawdę pozwala czerpać przyjemność z jazdy i traktować RC 390 jako sprzęt do weekendowych przejażdżek w superbike’owym stylu, ale także jako sprzęt codziennego użytku. Motocykl doskonale odnajduje się w mieście, jest zwrotny, smukły i poręczny przez co przeciskanie się nim w korkach podczas dojazdów do pracy, jak i sama jazda nawet dla mniej wprawionego motocyklisty, to bułka z masłem. Ten sprzęt prowadzi się po prostu gładko i nie jest wymagający. Zanim miałem przyjemność jeździć KTM 390 RC, to jakoś nieszczególnie mnie on interesował, ale po testach i dostrzeżeniu w nim naprawdę praktycznego pojazdu, zmieniłem o nim zdanie, a i sam design motocykla, z kratownicową ramą w kolorze pomarańczowym, ostrym jak brzytwa tylnym zadupkiem i idealnym doborem kolorów sprawiają, że ten motocykl po prostu wygląda - rasowo! 



 

 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas