logo

wróć do news

Motocykle KTM 125 cm3 – Poznaj cztery pomarańczowe charaktery na prawo jazdy B i A1

17-03-2025

Nie musisz mieć za sobą kariery w motorsporcie, żeby poczuć się mistrzowskie DNA marki KTM na torze, ulicy, szutrze czy w miejskiej dżungli. Wystarczy prawo jazdy kat. B (min. 3 lata) lub A1 (już od 16. roku życia), pomarańczowa krew i... jeden z motocykli KTM 125 z duchem READY TO RACE!

O tym, że KTM nie robi nudnych nie trzeba nikogo przekonywać, dlatego nawet 125-ki mają pazur i wyposażenie, które docenisz zarówno podczas codziennych dojazdów do szkoły, czy pracy, ale także weekendowych wypadów poza miasto. A co najważniejsze – każdy z tych sprzętów ma inny charakter. W sezonie 2025 gama małolitrażowych wojowników KTM z homologacją drogową prezentuje się jeszcze bardziej imponująco, niż kiedykowliek, bo w jej skład wchodzą aż 4 maszyny, wśród których znajdzie się coś dla ulicznych rozrabiaków, torowych świrów, stunt maniaków i dzikich endurowców. Okej, do sedna - sprawdź, co czeka na Ciebie w pomarańczowej klasie 125 cm³!


Kto może jeździć motocyklem 125?

Motocykl 125 cm³ możesz prowadzić jeśli:

  • Masz prawo jazdy kat. B od co najmniej 3 lat – wtedy legalnie wsiadasz i ruszasz w miasto, bez żadnych dodatkowych kursów.
  • Druga opcja to prawo jazdy kat. A1 w kieszeni. Jest ono dostępne już od 16. roku życia i zapewnia wstęp do świata jednośladów wszystkim młodym riderom, którzy są głodni adrenaliny.

A wymagania techniczne? Już tłumaczymy:

  • max 15 KM (11 kW), skrzynia manualna lub automatyczna, stosunek mocy do masy max 0,1 kW/kg. I tyle. Reszta zależy od Ciebie i od... tego, który pomarańczowy charakter wybierzesz.

Cztery twarze KTM 125 – która pasuje do Ciebie?

KTM 125 Duke – potomek Bestii 1290 Super Duke R, którego wszędzie pełno.

To naked 125 cm3, z którego wyciśnięto wszystko, co się da. Do tego agresywny wygląd, ostre LED-y, wyświetlacz TFT z trybem Supermoto, Cornering ABS i zawieszenie, które nie zna litości. Do tego silnik, który rwie się do obrotów jak pitbull ze smyczy.

Duke 125 nie udaje grzecznej maszyny dla początkujących – to motocykl, który od razu uczy szacunku do gazu. Idealny dla tych, którzy chcą na luzie robić wrażenie pod szkołą, ale też bezstresowo pożerać miasto. A przy okazji... złapać kilka spojrzeń, bo jego design po prostu powala!


KTM RC 125 – młodszy brat superbike’a KTM RC8 R

Wsiadasz, składasz się w zakręt i... jesteś w MotoGP. RC 125 wygląda jak pełnoprawny superbike, a jeździ jak narowisty zawodnik – choć wciąż legalny na kat. B i A1.

Ten sprzęt jak na superbike’a przystało został wyposażony w owiewki testowane w tunelu aerodynamicznym, sportową kierownicę, zmodyfikowane zawieszenie WP Apex, a wszystko to zostało zamknięte w lekkiej i zwinnej konstrukcji. KTM 125 RC to sprzęt dla tych, którzy nie lubią kompromisów – i nie chcą wyglądać jak wszyscy inni.

Jeśli chcesz poczuć się jak zawodnik na torze… ale wrócić do domu na legalu – ten sprzęt jest dla Ciebie.


KTM 125 SMC-R 2025 – król wheelie i zakrętów

Ta pomarańczowa nowość na sezon 2025 to nie jest zwykły motocykl supermoto. To rasowy SMC-R, czyli geny stuntu, ulicy i toru kartingowego w jednym. Lekki, wysoki, z ogromnym kątem skrętu i zawieszeniem WP, które zniesie każdą krawężnikową zabawę. Ten sprzęt to żywe Ready to Race – zero zbędnych bajerów, tylko czysta mechaniczna agresja.

Idealny dla tych, którzy chcą nauczyć się jeździć na jednym kole, chcą ślizgać się bokiem i robić wrażenie wszędzie tam, gdzie nie wypada. Mały, ale bardzo niegrzeczny.


KTM 125 Enduro R 2025 – legalny, off-roadowy wariat

Bliski kuzyn nowego 125 SMC R, ale w odmianie dla tych, którzy wolą bezdroża niż wymuskany asfalt. Jeśli chcesz zasmakować terenu, błota, gór i dłuższych wypadów w weekend za miasto, nowy dual sport KTM 125  Enduro R będzie wyborem dla Ciebie i z czasem rozpali głód przesiadki na KTM 390 Enduro R, czy legendarnego KTM 690 Enduro R. Zawieszenie WP XPLOR, szprychowane koła 21/18, rama enduro, wysoki prześwit i lekkość piórka.

To idealny motocykl dla tych, którzy po szkole lub pracy chcą założyć kask i zniknąć w lesie. Dla młodych endurowców i starszych szaleńców z kategorią B. 


Tuning? Personalizacja? KTM mówi: dawaj więcej!

Każdy z tych motocykli to solidna baza – ale prawdziwa zabawa zaczyna się wtedy, gdy zaczynasz dokładać akcesoria. KTM oferuje szeroką gamę oryginalnych części PowerParts, które pozwolą Ci nie tylko podkręcić osiągi, ale też wyostrzyć wygląd i dopasować maszynę do własnego stylu jazdy.

Chcesz lepsze hamulce, sportowe manetki, slip-on od Akrapoviča albo końcowkę Remusa lub pomarańczowe cudeńka CNC, które przyciągają wzrok? A może marzy Ci się podniesienie ergonomii i komfortu? Z KTM możesz stworzyć motocykl, który nie tylko wygląda, ale też jeździ dokładnie tak, jak chcesz. Bo w tej grze nie chodzi tylko o seryjny sprzęt – chodzi o charakter, który nadajesz mu Ty sam.



Dlaczego KTM 125 to coś więcej niż „pierwszy motocykl”?
Bo każdy z tych sprzętów:

  • Ma charakter i ostre prowadzenie,
  • Jest prawdziwym KTM-em – gotowym do ścigania się z nudą,
  • Jest pełnoprawną maszyną, a nie dmuchaną wersją dużych motocykli.
  • Nie wybierasz pierwszego motocykla. Wybierasz styl życia, formę wyrażenia siebie i sposób, w jaki będziesz zaczynać każdy dzień. Miejski fun, sportowy szlif, stuntowe wygibasy czy terenowa adrenalina – motocykle KTM 125 to cztery zupełnie różne osobowości, ale każda z nich krzyczy: READY TO RACE.

Skontaktuj się z naszymi doradcami, zapytaj o dostępność w salonie i wpadnij na oględziny. Pomarańczowa przygoda czeka – pytanie tylko, którą jej odmianę wybierzesz?


Masz już swoją 125-tkę KTM? Mamy wszystko, czego potrzebuje Twój sprzęt

A jeśli jesteś już szczęśliwym właścicielem jednej z rasowych 125-tek KTM i przyszła pora na serwis – nie kombinuj. Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części KTM na KTMSKLEP.PL. Wystarczy wybrać model i rocznik, a w kilka sekund znajdziesz wszystkie oryginalne części eksploatacyjne – od filtrów, przez zestawy napędowe, aż po klocki, pegi, gripy i poszczególne śruby.

Szybko, pewnie i bez stresu – bo u nas kupujesz to, co naprawdę pasuje do Twojego KTM-a. 

PS. I pamiętaj - od 350 zł - dostawa za FREE!

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN