0 produktów 0.00 zł
KTM 125 SMC R 2025 (KAT. B)
cena detaliczna:
25900 zł
nasza cena:
25900 zł
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 125 SMC R 2025 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
jesteś młodym riderem z prawem jazdy kategorii A1 lub prawkiem samochodowym kat. B od przynajmniejsz 3 lat, kręci Cię supermoto, ale do tej pory rynek nie oferował niczego sensownego. Od sezonu 2025 to się zmienia, bo KTM powiększa pomarańczową rodzinę supermoto i do flagowego modelu KTM 690 SMC R dołacza mniejsze, ale równie ekscytujące rodzeństwo, czyli KTM 125 SMC R 2025 i mocniejszy KTM 390 SMC R 2025.
Pomarańczowe supermoto segmentu 125, to przełom, na który czekało wielu! Dlaczego? Poznaj go lepiej!
TWOJA PRZEPUSTKA DO ŚWIATA SUPERMOTO
Nie lekceważ potęgi małego Supermoto! KTM 125 SMC R 2025 to prawdziwy łowca szczytów adrenaliny – lekki, piekielnie zwinny i wyposażony w najnowocześniejsze technologie, które sprawią, że uśmiech nie zejdzie Ci z twarzy. Ten motocykl z łatwością opanuje wszystko – od szkolnych parkingów, przez zakorkowane centra miast, aż po opuszczone tory kartingowe! Jedynce co może Cię ograniczyć, to Twoja wyobraźnia.
SILNIK
KTM 125 SMC R 2025 napędza zaawansowany technologicznie silnik LC4c o pojemności 124 cm³ – kompaktowy, ale pełen energii. Jego precyzyjna konstrukcja gwarantuje płynne, dynamiczne przyspieszenie, które wciąga zarówno na miejskich ulicach, jak i podczas bardziej wymagających wypadów. To jednostka stworzona dla młodych riderów, którzy chcą poczuć adrenalinę, ciesząc się niezawodnością i reakcją na gaz, jakiej można oczekiwać od prawdziwego Supermoto.
ZAWIESZENIE WP
KTM 125 SMC R 2025 to mistrz precyzji i kontroli dzięki zawieszeniu WP APEX, które zostało stworzone z myślą o maksymalnych emocjach na każdym zakręcie i każdej hopce. Z przodu znajdziesz 43-milimetrowy widelec z otwartym wkładem, oferujący imponujące 230 mm skoku – READY na każde wyzwanie, od agresywnych manewrów po dynamiczną jazdę po nierównościach. Z tyłu natomiast pracuje amortyzator WP APEX z oddzielnym tłokiem, również z 230 mm skoku. Co ważne, umożliwia on dostosowanie napięcia wstępnego sprężyny.
UKŁAD HAMULCOWY
Ten sprzęt nie uznaje półśrodków, jeśli chodzi o hamowanie. Z przodu znalazł się potężny 320-milimetrowy tarczowy hamulec radialny współpracujący z zaciskiem Bybre, zapewniając precyzyjne i pewne zatrzymanie w każdej sytuacji. Z tyłu czuwa 240-milimetrowa tarcza z jednotłoczkowym zaciskiem, oferując doskonałą kontrolę w dynamicznych manewrach.
Cały system wspiera sprawdzona technologia ABS od KTM, która zwiększa bezpieczeństwo na drodze. Dla tych, którzy chcą poczuć pełnię emocji i mieć pełną kontrolę, ABS można całkowicie wyłączyć – bo czasem "zabawa" wymaga odrobiny swobody!
RAMA I WAHACZ
Ten mały wariat wprowadza rewolucję w konstrukcji ramy dzięki dwuczęściowemu układowi, który łączy stalowy szkielet kratownicowy z precyzyjnie odlewanym aluminiowym subframem. Nie chodzi tu tylko o wygląd – to inżynieria stworzona z myślą o maksymalnej zwinności, doskonałej stabilności i jeszcze lepszym wyczuciu podwozia na trasie.
Pomarańczowe Supermoto 125 zyskało również wyjątkowy wahacz odlewany grawitacyjnie, który jest nie tylko wytrzymały, ale i perfekcyjnie dopasowany do dynamicznego charakteru maszyny. Bezpośrednie mocowanie amortyzatora z przesunięciem na bok nie tylko wspiera zawieszenie, ale i otwiera przestrzeń dla unikalnego wydechu, który dodaje sprzętowi jeszcze więcej pazura. To motocykl, który nie uznaje kompromisów – ani w designie, ani w funkcjonalności.
FUNKCJONALNY KOKPIT
W samym sercu kokpitu KTM 125 SMC R znajduje się 4,2-calowy wyświetlacz TFT, który łączy kompaktowy rozmiar z nowoczesną technologią. Specjalnie zaprojektowany interfejs użytkownika idealnie pasuje do niewielkiego ekranu, zapewniając czytelność i łatwość obsługi. Wytrzymałe szkło bonded glass, pokryte warstwą antyodblaskową i polaryzacyjną, gwarantuje doskonałą widoczność w każdych warunkach oświetleniowych – od słonecznych dni po nocne eskapady.
Ale to nie tylko ekran – to centrum dowodzenia. Możesz obsługiwać muzykę, odbierać połączenia, korzystać z nawigacji turn-by-turn, a wszystko to w zasięgu ręki. Dodatkowo wbudowany port USB umożliwia ładowanie urządzeń, dzięki czemu zawsze pozostajesz w kontakcie z dalszą gotowością na nowe przygody.
SYSTEM ABS
Pomarańczowe Supermoto 125 pokazuje, że bezpieczeństwo i frajda mogą iść w parze dzięki zaawansowanemu systemowi ABS, który napędza Bosch 10.3MB Modulator – prawdziwy mózg operacji. To kompaktowe i niezwykle wydajne urządzenie odpowiada za działanie dwóch trybów ABS, które zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnych emocjach i kontroli.
Standardowy ABS zapewnia pewne hamowanie na każdej nawierzchni, niezależnie od tego, czy pokonujesz miejskie ulice, czy zmagasz się z mokrymi warunkami. Dla tych, którzy szukają więcej swobody i chcą poczuć prawdziwego ducha Supermoto, dostępny jest opcjonalny tryb Supermoto ABS, który pozwala na kontrolowane poślizgi tylnego koła. Dzięki temu możesz doskonalić technikę i cieszyć się pełnią możliwości, jakie oferuje ten sprzęt.
KLUCZOWE CECHY
- Nowa generacja silnika LC4c
- Nowo opracowane podwozie
- Nowe reflektory
- Nowy wyświetlacz TFT i przełączniki sterujące
- Nawigacja turn by turn
- Przepustnica Ride-by-Wire
DOJEDŹ TAM GDZIE CHCESZ, ALE... W STYLU SUPERMOTO!
Ten sprzęt to prawdziwy wybór dla młodych, pełnych energii riderów, którzy szukają maszyny dopasowanej do ich aktywnego stylu życia. Pomarańczowe Supermoto KTM 125 SMCR to idealny kompan do miejskiej dżungli – jego lekka konstrukcja, precyzyjne prowadzenie i zwinność sprawiają, że przemieszczanie się w korkach staje się dziecinnie proste. To motocykl dla tych, którzy chcą dynamicznie i stylowo dojeżdżać na uczelnię, do pracy czy na spotkania z przyjaciółmi lub po prostu... oddać się niczym nieskrępowanej zabawie w miejskiej dżungli.
Jego żywiołem są ciasne zakręty, krótkie sprinty i szybkie reakcje – w mieście czuje się jak ryba w wodzie, oferując pełną kontrolę i frajdę z każdej chwili spędzonej w siodle. KTM 125 SMC R to nie tylko narzędzie do przemieszczania się, ale i sposób na wyrażenie siebie – idealny dla tych, którzy chcą wyróżniać się na drodze, czerpiąc przy tym maksimum przyjemności z jazdy. Jeśli szukasz maszyny, która łączy funkcjonalność z adrenaliną, ten mały wariat jest właśnie dla Ciebie.
TUNING Z KTM POWER PARTS
Myślisz o dodatkowym tuningu? W KTM jest to łatwiejsze niż gdziekolwiek indziej. Wszystko za sprawą bogatego asortymentu części i akcesoriów KTM PowerParts. Z tymi komponentami zrealizujesz zarówno swoje marzenia z zakresu tuningu optycznego, jak i wyostrzysz dodatkowo charakter motocykla. W katalogu akcesoriów tuningowych KTM czekają na Ciebie pomarańczowe dodatki CNC, wydechy, torby, okleiny i wiele więcej.
UNIKATOWY DESIGN
Pomarańczka SMC R to nie tylko mały wariat na kołach, ale i prawdziwa perełka designu, ergonomii i możliwości personalizacji. Agresywna sylwetka, inspirowana większym bratem 690 SMC R, od razu przyciąga wzrok. Kompaktowy zbiornik paliwa o pojemności 9 litrów został zaprojektowany tak, by idealnie współgrać z dynamiczną jazdą – od ciasnych nawrotów po efektowne zejścia na kolano.
Jednoczęściowe, płaskie siedzenie na wysokości 860 mm zostało zainspirowane gamą KTM EXC. Łączy ono sportową funkcjonalność z wygodą, oferując łatwość ruchu na motocyklu i pozwalając na perfekcyjne wejścia w zakręty. Nowe, antypoślizgowe podnóżki zapewniają natomiast pewne oparcie, niezależnie od tego, czy miażdżysz kolejne biegi, czy szlifujesz swoje umiejętności w ciasnych zakrętach – a do tego można je regulować w dwóch pozycjach.
Z kolei agresywna kierownica i wyprostowana, przestronna pozycja za sterami zapewniają pełną kontrolę i komfort w każdej sytuacji. Całość dopełnia wyrazisty wygląd z wtopionymi, wytrzymałymi grafikami najwyższej jakości. Jeśli to za mało, katalog PowerParts pozwala dopasować motocykl do Twojego stylu i wyśrubować jego osiągi na nowy poziom.
MAŁY WARIAT, NA KTÓREGO WSZYSCY CZEKALI!
Gotowy na nowy poziom emocji? KTM Supermoto 125 SMC R to więcej niż motocykl – to bilet do świata zwinności, dynamiki i czystej frajdy z jazdy. Każdy detal, od agresywnej sylwetki po precyzyjne prowadzenie, został zaprojektowany z myślą o młodych riderach, którzy chcą czegoś więcej niż zwykłego środka transportu.
Nie wierzysz, że tak mały sprzęt może dostarczyć tak wielkich wrażeń? Przyjdź do naszego salonu i poznaj KTM 125 SMC R na żywo. Poczuj jego charakter, zobacz, jak wygląda perfekcyjny miks technologii, stylu i adrenaliny lub skontaktuj się z naszymi doradcami telefonicznie. Nie czekaj – ten motocykl czeka na Ciebie!
Skontaktuj się z nami!
W celu uzyskania szczegółowych informacji, dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu, skontaktuj się z naszym sprzedawcą:
GWARANCJA NAJLEPSZEJ CENY
Jako autoryzowany dealer KTM gwarantujemy najlepsze ceny na rynku. Skontaktuj się z nami, jeśli znajdziesz lepszą ofertę – przygotujemy dla Ciebie konkurencyjną propozycję.
ZAKUP MOTOCYKLA ONLINE
Twój wymarzony KTM może być dostarczony pod same drzwi. Skontaktuj się z nami, poznaj szczegóły procesu zakupu i ciesz się wygodą dzięki KTMSKLEP.PL.
KORZYŚCI SPECJALNE
Oferujemy unikalne korzyści dla naszych klientów: profesjonalne doradztwo, atrakcyjne opcje finansowania, a także wyjątkowe rabaty przyznawane tylko nabywcom motocykli z KTMSKLEP.PL.
DANE TECHNICZNE KTM 125 SMC R 2025
SILNIK
Moment obrotowy 11.5 Nm
Skrzynia biegów 6-biegowa
Chłodzenie Chłodzenie cieczą
Moc w KW 11 kW
Rozrusznik Rozrusznik elektryczny
Suw 47.3 mm
Średnica 58 mm
Sprzęgło Sprzęgło antyhoppingowe PASC, obsługiwane mechanicznie
Emisja CO2 57 g/km
Stopień sprężania 12.6
Pojemność skokowa 124.99 cm³
EMS Bosch EMS z RBW
Design Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
Spalanie 2.4 l/100 km
Wytwarzanie mieszanki paliwowej Bosch EFI (zawór przepustnicy 33 mm)
Smarowanie Mokra miska olejowa
PODWOZIE
Waga motocykla (bez paliwa) 145 kg
Pojemność zbiornika (ok.) 9 l
Rozstaw osi 1453 mm
Średnica przedniej tarczy hamulcowej 320 mm
Średnica tylnej tarczy hamulcowej 240 mm
Przedni hamulec Tarcza pływająca, radialne zaciski Bybre z 2 tłoczkami
Tylny hamulec ByBre, jednotłoczkowy, pływający zacisk hamulcowy, tarcza hamulcowa
Łańcuch 520 Pierścień X
Konstrukcja ramy Dzielona rama kratowa ze stali, malowana proszkowo
Przednie zawieszenie WP APEX 43
Prześwit 270 mm
Kierownica Aluminum
Tylne zawieszenie WP APEX Split Piston
Wysokość siedzenia 860 mm
Kąt główki ramy 63.1 °
Konstrukcja ramy tylnej Rama kratowa ze stali, malowana proszkowo
Skok zawieszenia (przód) 230 mm
Skok zawieszenia (tył) 230 mm
Wymiary opon (przód/tył) 110/70; 150/60
Koła 2 x 17"; 4 x 17"
Koła Koła z aluminiowego odlewu
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.