15% rabatu na części OEM! PowerParts i PowerWear nawet -50%. Wysyłka od 350 zł za FREE

logo

wróć do news

BLOG: Tego jeszcze nie było! KTM EXC z zawieszeniem powietrznym! Poznaj KTM 350 EXC-F WESS.

01-10-2020

KTM nie przestaje zaskakiwać. Od premiery motocykli Enduro 2021 minęło już kilka ładnych miesięcy, a miniony tydzień przyniósł jeszcze jedną premierę otóż… prezentację specjalnego modelu, jakim jest KTM 350 EXC-F WESS. Na pokładzie tego stworzonego w specjalnym hołdzie Word Enduro Super Series motocykla, dzieje się naprawdę wiele. Poza totalnie łapiącą za oczy grafiką, sprzęt ten wyróżnia długa lista części KTM premium oraz… totalna nowość! Niemontowane dotychczas na pokładach modeli KTM EXC zawieszenie powietrzne WP XACT. 

 

Czasami aż trudno w to uwierzyć, ale czy wiesz, że KTM 350 EXC-F jest już na rynku od roku 2011?! Od momentu jego prezentacji minęło już 8 lat. Czas ten bez wątpienia należy uznać za bardzo owocny dla motocyklowego off-roadu, bo wraz z KTM 350 EXC-F świat enduro zyskał sprzęt unikatowy. Jak promował wówczas ten sprzęt producent, model 350 EXC-F miał oferować osiągi zbliżone do 450, przy jednoczesnym zachowaniu wyjątkowej poręczności i lekkości 250 EXC-F. Na przestrzeni lat pomarańczowa 350-tka zyskiwała jeszcze więcej pozytywnych cech "4 i pół" i ćwiartki, dzięki czemu KTM 350 EXC-F to obecnie najchętniej wybierany czterosuw z gamy KTM, który zdołał podbić serca endurowców na całym świecie. 

 


KTM 350 EXC-F 2013

 

EDYCJA WESS - WAŻNY ROZDZIAŁ W HISTORII

Mówiąc o historii modelu 350 EXC-F, bez wątpienia istotny rozdział dla niego otworzył się dokładnie we wtorek 29 września. To właśnie wtedy świat obiegły materiały prezentujące tę unikatową pojemność w wariancie "WESS". A skoro o WESS mowa, to i o najbardziej wymagających trasach! Z takim też założeniem powstał KTM 350 EXC-F WESS 2021, mający jeszcze więcej wspólnego z maszynami fabrycznych kierowców KTM.

 

 

 

KTM 350 EXC-F WESS 2021 – CO GO WYRÓŻNIA? 

Zanim przejdziemy do długiej listy dodatków i części KTM PowerParts, jakie znalazły się na pokładzie tego Enduro, to zaczniemy od totalnej nowości i cechy chyba najmocniej różnicującej tę wersję od KTM 350 EXC-F i KTM 350 EXC-F Six Days. Mowa o zastosowaniu przez KTM powietrznego amortyzatora WP XACT, który do pory współpracował z konstrukcjami motocrossowymi.

 

 

WP XACT 48 daje motocykliście najnowsze osiągnięcia w dziedzinie zawieszenia. W tym widelcu każda goleń pełni osobną funkcję. I tak w lewej znajduje się sprężyna pneumatyczna, a prawa odpowiada za tłumienie. Lewa goleń zawiera dwukomorowy system z zamkniętym kartridżem, co pozwala zapobiegać spadkowi ciśnienia powietrza. 

 

 

Co do samej sprężyny powietrznej, to jest ona niezwykle łatwa w użyciu i umożliwia szybkie dostosowanie do każdej masy kierowcy, a wszystko to przy pomocy jedynie specjalnej pompy pneumatycznej i zaworu powietrza.

 

 

Z prawą golenią zintegrowano kartridż tłumiący, więc dostosowanie tłumienia do warunków na torze, czy preferencji można łatwo dostosować. 

 

 

Regulacja dobicia od góry i odbicia od dołu jest z kolei ułatwiona, dzięki nowej konstrukcji zaślepek widelca. Cała konstrukcja tego zaawansowanego widelca została natomiast zainstalowana w potrójnych zaciskach obrabianych CNC w przepięknym, pomarańczowym kolorze. Tylny amortyzator to WP XPLOR znany z KTM 350 EXC-F i SIX DAYS.
 


Poza tym w KTM 350 EXC-F WESS znajdziemy szereg dodatków jeszcze bardziej wyostrzających jego charakter i przygotowujących go do stawienia czoła najbardziej wymagającym trasom. No ale do rzeczy. 

 

 

Koła to wytrzymała wersja FACTORY z anodowanymi na pomarańczowo piastami, tylna zębatka to ceniony w branży produkt SUPERSPROX STEALH, a siedzenie, to gwarantujące maksymalne trzymanie podczas przyśpieszenie siedzenie FACTORY. Zastosowano również inną, tylną tarczę hamulcową.

 

 

Seryjna ustąpiła miejsca litej tarczy. Na kierownicy zainstalowano przełącznik map zapłonu, a nad przednią (dodajmy, że pływającą) tarczą hamulcową opiekę sprawuje osłona. Osłonę znajdziemy także na ramie/silniku i chłodnicach.

 

 

Dodajmy do tego takie smaczki jak korek wlewu oleju CNC, pomarańczową ramę oraz zwieńczenie w postaci specjalnej grafiki WESS EDITION. To wszystko sprawia, że KTM 350 EXC-F WESS, to 350-tka totalnie READY TO RACE!

 


 

JAKI KOSZT?

Bazowa cena KTM 350 EXC-F WESS to 52.365 zł. Jaka jest natomiast aktualna cena tego modelu w KTMSKLEP? Sprawdź TUTAJ i nie zapomnij zapytać naszego doradcę o korzystną kalkulację kredytu lub leasingu. Ten motocykl z tak bogatym wyposażeniem może być Twój szybciej niż myślisz, bo już przy wpłacie własnej 50%* i z ratą kredytu od 483 PLN / miesięcznie lub wpłacie własnej 0 PLN i racie od 952 zł. Leasing: wpłata własna 45%, rata 694,40 PLN.

 


 

 

DANE TECHNICZNE KTM 350 EXC-F WESS 2021

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    Elektryczny
SUW    57.5 mm
ŚREDNICA    88 mm
SPRZĘGŁO    Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
EMISJA CO2    89.2 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    349.7 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKEM    Keihin EMS
DESIGN     Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA    3.83 l/100 km

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    104.3 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4'
KONSTRUKCJA RAMY    Rama z centralną rurą ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    355 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm

 


Wyżej opisane propozycje mają charakter informacyjny. Nie są ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Ostateczna decyzja o przyznaniu kredytu/leasingu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta zostanie podjęta przez Santander Consumer Bank S.A.

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN