0 produktów 0.00 zł
BLOG: Kolejna nowość w gamie! Tym razem to KTM 250 SX-F Troy Lee Designs 2021
13-10-2020W KTM ciągle coś się dzieje! Ledwo zdążyliśmy umieścić na YouTube nasz film poświęcony trzem ostatnim nowościom, a pomarańczowy producent z Mattighofen po raz kolejny w ostatnim czasie odsłonił kurtynę. Tym razem z nowości ucieszą się miłośnicy motocrossu dosiadający maszyn klasy MX2. Panie i Panowie, przed Wami specjalna edycja KTM 250 SX-F Troy Lee Designs 2021!
Edycja Troy Lee Designs to wersja modelu 250 SX-F, która jest już doskonale znana w środowisku MX. Niezmiennie jest ona synonimem maksymalnych osiągów, najlepszego wyposażenia i pełnej gotowości do startów w najbardziej prestiżowych i wymagających seriach wyścigowych. To po prostu maszyna stworzona do wygrywania w klasie MX2 (AMA 250SX), na co składa się najmocniejszy w klasie silnik o wysokiej kulturze pracy, dopracowane podwozie z zawieszeniem WP XACT AER i tylnym monoshokiem WP XACT oraz długa lista dodatków wyścigowych i części KTM Power Parts. I o dodatkach w dzisiejszym wpisie.
KTM 250 SX-F TROY LEE DESIGNS 2021 - CO NA POKŁADZIE?
Zacznijmy od tego, że pokład jak na wersję specjalną KTM przystało zyskał niebanalny, wyróżniający look. Jak w przypadku maszyn Factory mamy tutaj do czynienia z pomarańczową ramą oraz teamową okleiną TLD Red Bull KTM. Poza tym wizualnym wyróżnikiem w przypadku KTM 250 SX-F TLD 2021 w oczy wpada od razu układ wydechowy. Seryjną końcówkę zastąpił tutaj tłumik slip-on od Akrapovic, z którym z silnika 250 SX-F szofer wydobędzie jeszcze więcej wigoru!
Charakteru dodają także potrójne zaciski widelca Factory w kolorze pomarańczowym. Zapewniają one niepowtarzalny wygląd i najlepsze, w 100% równe trzymanie rur widelca, a dzięki krótszemu offsetowi zwiększa się stabilność na szybkich prostych.
Istotnym elementem wyposażenia tej motocrossowej wyścigówki jest moduł łączności Connectivity Unit, przy pomocy którego szybko można połączyć się z "motocyklem". A wszystko to dzięki aplikacji myKTM. Przy jej użyciu dokonamy zmian w ustawieniach silnika. Więcej na temat tej jednostki i korzyści jakie daje, przeczytasz na blogu TUTAJ.
Sporo też zmieniło się w temacie kół. Seryjne felgi zostały zastąpione przez czarne obręcze D.I.D DirtStar. Współpracują one z pomarańczowymi, anodowanymi piastami i czarnymi szprychami zakończonymi pomarańczowymi nyplami z aluminium. Dla poprawy wyglądu i oszczędności masy. Na felgi obuto opony Dunlop Geomax MX3S. Motocykl posiada półpływającą przednią tarczę hamulcową chronioną przez osłonę tarczy KTM. Odpowiednie zabezpieczenie zyskał także silnik i rama, które zabezpiecza przed uszkodzeniem płyta silnikowa.
Z innych dodatków w KTM 250 SX-F TROY LEE DESIGNS 2021 znajdziecie urządzenie startowe Factory w osłonach widelca, antypoślizgowe siedzenie TLD, tylną zębatkę w czarnym kolorze i dodającą fabrycznego charakteru osłonę sprzęgła Hinson.
W sprzęcie tym nie brakuje oczywiście rozwiązań, które posiada bazowy model KTM 250 SX-F, czyli systemu kontroli trakcji z możliwością aktywacji poprzez przełącznik na kierownicy (nawet podczas jazdy), systemu kontroli startu oraz zmiennych map zapłonu z przełącznikiem.
Przyznacie więc, że ta ćwiartka prezentuje się naprawdę imponująco! Sugerowana cena KTM 250 SX-F Troy Lee Designs 2021 wynosi 46 585,00 PLN. Aktualną cenę w KTMSKLEP można natomiast podejrzeć TUTAJ.
DANE TECHNICZNE KTM 250 SX-F TROY LEE DESIGNS 2021
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 5-biegowa
ROZRUSZNIK Elektryczny
SUW 52.3 mm
ŚREDNICA 78 mm
SPRZĘGŁO Mokre, wielotarczowe sprzęgło DS, hydraulika Brembo
POEMNOŚĆ SKOKOWA 249.9 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM Keihin EMS
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 101 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 7 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 370 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP XACT Monoshock z łącznikami
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 950 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 310 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 300 mm