logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będzie użytkowany. KTM 250 SX-F TROY LEE DESIGNS 2021 został opracowany specjalnie dla...

jeźdźców aspirujących o najwyższe trofea w najbardziej prestiżowych i wymagających seriach wyścigowych. To po prostu maszyna stworzona do wygrywania w klasie MX2 (AMA 250SX), na co składa się najmocniejszy w klasie silnik o wysokiej kulturze pracy, dopracowane podwozie z zawieszeniem WP XACT AER i tylnym monoshokiem WP XACT oraz długa lista dodatków wyścigowych i części KTM Power Parts. Wśród nich znajdziesz m.in tłumik slip-on od Akrapovic, z którym z silnika 250 SX-F wydobędziesz jeszcze więcej wigoru! 

Ale KTM 250 SX-F TLD 2021 to także potrójne zaciski widelca Factory w kolorze pomarańczowym, które zapewniają niepowtarzalny wygląd i najlepsze, w 100% równe trzymanie rur widelca, a dzięki krótszemu offsetowi zwiększają stabilność na szybkich prostych. Istotnym elementem wyposażenia tej motocrossowej wyścigówki jest moduł łączności Connectivity Unit, przy pomocy którego szybko można połączyć się z "motocyklem". A wszystko to dzięki aplikacji myKTM. Przy jej użyciu dokonamy zmian w ustawieniach silnika.  Otwiera to nową erę dla pomarańczowych zawodników toczących batalie na torach MX.


Narządzie daje niemal nieskończone możliwości. Z jego pomocą będziesz mógł zmienić mapowanie silnika, dostosować kontrolę trakcji, poziom hamowania silnikiem, reakcję przepustnicy i system kontroli startu. Wszystko to pozwoli dobrać najbardziej optymalne, personalne ustawienia w uwzględnieniu np. do warunków panujących na danym torze MX, dzięki czemu będziesz mógł być o krok przed rywalami. W aplikacji znajdziesz także cenne rady dotyczący ustawień zawieszenia za pośrednictwem SAS Asystenta.

 

 

W KTM 250 SX-F TLD 2021 seryjne felgi zostały zastąpione przez czarne obręcze D.I.D DirtStar. Współpracują one z pomarańczowymi, anodowanymi piastami i czarnymi szprychami zakończonymi pomarańczowymi nyplami z aluminium. Dla poprawy wyglądu i oszczędności masy. Na felgi obuto opony Dunlop Geomax MX3S. Motocykl posiada półpływającą przednią tarczę hamulcową chronioną przez osłonę tarczy KTM. Odpowiednie zabezpieczenie zyskał także silnik i rama, które zabezpiecza przed uszkodzeniem płyta silnikowa. 

 

 

Z innych dodatków w KTM 250 SX-F TROY LEE DESIGNS 2021 znajdziesz urządzenie startowe Factory w osłonach widelca, antypoślizgowe siedzenie TLD, tylną zębatkę w czarnym kolorze i dodającą fabrycznego charakteru osłonę sprzęgła Hinson. W sprzęcie tym nie brakuje oczywiście rozwiązań, które posiada bazowy model KTM 250 SX-F, czyli system kontroli trakcji z możliwością aktywacji poprzez przełącznik na kierownicy (nawet podczas jazdy), system kontroli startu oraz zmienne mapy zapłonu z przełącznikiem.

 

 

Ten sprzęt to rasowa maszyna wyścigowa klasy 250! Jeśli szukasz bezkonkurencyjnego sprzętu tej kategorii, to dobrze trafiłeś!


DANE TECHNICZNE KTM 250 SX-F TROY LEE DESIGNS 2021 

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    
5-biegowa
ROZRUSZNIK    Elektryczny
SUW    52.3 mm
ŚREDNICA    78 mm
SPRZĘGŁO    Mokre, wielotarczowe sprzęgło DS, hydraulika Brembo 
POEMNOŚĆ SKOKOWA  
 249.9 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM   Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
 

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 
   101 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    7 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY    
Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    370 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP XACT Monoshock z łącznikami
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    950 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    310 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    300 mm

 

Polecane produkty

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas