0 produktów 0.00 zł
Nowości KTM z EICMA: KTM 1390 Super Duke GT 2025. Długodystansowa Bestia!
08-11-2024BESTIA DŁUGODYSTANSOWA - NOWY KTM 1390 SUPER DUKE GT 2025. 188 KM GOTOWYCH NA SZYBKĄ TURYSTYKĘ!
To było pewne! Po prezentacji nowej Bestii z motorem 1390, wariantu GT nie mogło zabraknąć. Nowy KTM 1390 Super Duke GT 2025 prezentuje się doskonale, a jego 188 KM, nowoczesne systemy, zaawansowane zawieszenie i ergonomia sprzyjająca długim podróżom to przepis na sukces!
Nie ma wątpliwości, że KTM 1390 SUPER DUKE GT 2025 przeszedł najbardziej radykalną przemianę w swojej historii! Ta BESTIA DO DŁUGICH DYSTANSÓW wynosi segment sportowych turystyków na zupełnie nowy poziom. Najnowszy model imponuje nie tylko swoją mocą i technologią, ale też wyznacza nowy standard dynamiki i kontroli – nie pozostawiając konkurencji żadnych szans. Już poprzedni model był liderem segmentu, ale przyszła pora, by w tym wyścigu o prym, odstawić rywali o kolejną serię zakrętów!
Potężniejszy niż kiedykolwiek
KTM 1390 SUPER DUKE GT z silnikiem o pojemności dokładnie 1350 cm³ dzieli teraz serce z KTM 1390 SUPER DUKE R / EVO. Nowy dolot powietrza, większa chłodnica i zmodernizowane przełożenia pozwalają osiągnąć jeszcze lepszą wydajność i maksymalne przyspieszenie. 5. i 6. bieg nie są już „nadbiegami” – sprawiają, że jazda jest teraz jeszcze bardziej READY TO RACE, zarówno na autostradzie, jak i torze.
Nowoczesny design i ergonomia
Dzięki pracy zespołu Kiska, KTM 1390 SUPER DUKE GT 2025 prezentuje się jeszcze bardziej kompaktowo i agresywnie. Nowy LED-owy reflektor oraz uproszczony tył ze światłami kierunkowskazów wbudowanymi w smuklejsze mocowanie tablicy rejestracyjnej dodają motocyklowi bardziej dynamicznego wyglądu. Ergonomia została zoptymalizowana – to maszyna, na której można spędzać długie godziny z zachowaniem pełnego komfortu, a wszystko po to, by zachować siły na finałową rundkę po torze!
Najlepsze zawieszenie i nowe opcje jazdy
Na przodzie i tyle znajdziemy najnowszą generację komponentów zawieszenia WP APEX Semi-Active Technology (SAT). Zwiększona sztywność skrętna ramy i niżej położony środek ciężkości dają lepszy feedback z przedniego koła i pełną kontrolę. Nowy tryb Comfort, ukierunkowany jest na maksymalną wygodę ridera i sprawia, że długie dni w siodle stają się czystą przyjemnością. Z kolei dzięki nowym trybom jazdy – Rain, Street, Sport, Custom oraz opcjonalnemu trybowi Track – każdy jeździec znajdzie ustawienia idealne względem swoich preferencji i warunków panujących na trasie.
Zaawansowane hamulce i nowoczesna elektronika
System hamulcowe Brembo Stylema z większymi tarczami (320 mm) oraz tylny hamulec z dwutłoczkowym zaciskiem Brembo zapewniają ekstremalną precyzję i bezpieczeństwo. Na pokładzie mamy również Cornering ABS, Supermoto ABS oraz nowe tryby Supermoto+ i Sport ABS. Miłośnicy technologii rozkochają się natomiast w nowym ekranie TFT 8,8 cala o zmodernizowanej strukturze menu. Co więcej, na pokładzie znajduje się radar, oferujący takie funkcje jak Adaptacyjny Tempomat, Asystent Hamowania, Asystent Odległości oraz Jazdę Grupową. Dla jeszcze większej personalizacji użytkownik będzie mógł przetestować wszystkie dostępne funkcje przez pierwsze 1500 km dzięki Trybowi Demo.