logo

wróć do news

NEWS: Wszystko co musisz wiedzieć o KTM FREERIDE E-XC 2018!

14-09-2018

Elektryczność to przyszłość! Przyszłość, która wbrew wielu głosom sprzeciwu, wcale nie musi być nudna i gorsza od motocykli z konwencjonalnymi jednostkami napędowymi. Nasz przyjaciel z Enduro Krzeszowice, który z nowym FRERIDE E-XC jest za pan brat, podczas minionego Red Bull 111 Megawatt, postanowił to zademonstrować i do rywalizacji na trasie prologu przystąpił na KTM FREERIDE E-XC! Poza tym wylatał nim już sporo motogodzin i ma na ten temat kilka przemyśleń. Jakich? Zachęcamy do lektury i do oglądania!

KTM FREERIDE E-XC to motocykl elektryczny, reprezentujący rodzinę motocykli KTM FREERIDE, czyli sprzętów stworzonych do jednego - po prostu do dawania frajdy z jazdy! Mimo iż sprzęt nie posiada wyczynowego zawieszenia, tak jak rasowe modele KTM Enduro EXC z silnikami spalinowymi, to i tak potrafi pokazać swój elektro pazur! Kto był w miniony weekend w Kleszczowie na 5 edycji Red Bull 111 Megawatt, ten miał doskonałą okazję do tego, przy przekonać się o tym na własne oczy w trakcie trwającego prologu! Kto nie mógł wówczas być na miejscu, ma okazję nadrobić zaległości. Wystarczy odpalić poniższe video!

 

 

FREERIDE E-XC 2018 – FAKTY
Najnowsza odsłona KTM FREERIDE E-XC choć z wyglądu w bardzo mocnym stopniu przypomina swojego poprzednika to w rzeczywistości posiada szereg ulepszeń. Do najważniejszych należy bez wątpienia nowa, o połowę bardziej wydajna bateria, która zapewnia ok. 1,30h ostrej jazdy na bezdrożach. Choć podana wartość nie brzmi może zbyt imponująco, to warto pamiętać, że mowa tutaj o nieprzerwanym trzymaniu gazu. W zależności od stylu jazdy, zasięg może znacząco się wydłużyć. Wzrost czasu jazdy to nie tylko zasługa wydajniejszej baterii, ale także wszczepienia na pokład FREERIDE E-XC technologii odzysku energii.

 

 

Moc pojazdu wzrosła z 22 KM do 25 KM. Najmocniejszą cechą pojazdu bez wątpienia pozostaje jednak jego moment obrotowy – 42 Nm dostępnych od zaraz!  

 

 

KTM FREERIDE E-XC 2018 to także jak poprzednik - brak biegów, brak sprzęgła - ale... i nowe, zapewniające lepszą trakcję zawieszenie WP XPLOR o skoku widelca 250 mm oraz amortyzatorem WP PDS Xplor z regulacją low speed/high speed (skok 260 mm). Sprzęt posiada trzy tryby, dzięki czemu każdy, doceni potencjał elektryka. Zarówno początkujący, stawiający dopiero swoje pierwsze kroki na motocyklu (tryb 1.), poprzez niedzielnych szoferów (tryb 2), a na głodnych mocy PRO riderach - jak Oskar Kaczmarczyk (tryb 3) – kończąc! 

 

 

Jeśli czujesz, że myśl o elektrycznym KTM FREERIDE E-XC coraz bardziej elektryzuje Twoje myśli, to koniecznie zajrzyj do naszego salonu lub skontaktuj się z nami telefonicznie +48 664 949 121. Chętnie opowiemy Ci coś więcej o tym moto z jednostką napędową przyszłości, która… naprawdę potrafi pokopać!
 

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas