0 produktów 0.00 zł
GASGAS EC 250F 2024 / WYPRZEDANY
cena detaliczna:
52400 zł
nasza cena:
0 zł
Egzemplarze objęte promocją zostały wyprzedane.
Niewielkie wymiary, olbrzymia moc! Przed Tobą najmniejszy czterosuwowy motocykl Enduro GASGAS, ale nie daj się zwieść - w prawdziwych rękach, jest zdolny pokonać cały świat... Zresztą wystarczy spojrzeć na wyczyny Andrea Verony, który za jego sterami zdobył trofeum EnduroGP!
Nie dziwi więc fakt, że EC250F 2024 wykorzystując wiele technologii obecnych w osobistym motocyklu wyścigowym Verony. Ten sprzęt robi piorunujące wrażenie swoim żywym, czerwonym wyglądem i komponentami skoncentrowanymi na rywalizacji.
EC250F ostro się wyróżnia, kiedy jest intensywnie użytkowany. Stabilny przy wysokich prędkościach, a jednocześnie zwinny na trudnych, technicznych odcinkach. Po prostu - ten endurak to esencja poważnej offroadowej zabawy!
NADWOZIE
Całe w czerwonym i zupełnie nowe! Przebudowane od podstaw nadwozie EC 250F 2024 charakteryzuje się elegancką stylistyką i fantastyczną ergonomią z powiększonymi powierzchniami styku na linii ciało ridera – motocykl oraz poprawioną pozycją za sterami, co dodatkowo zwiększa kontrolę. Oprócz tego, siedzenie pokryte jest wyjątkowo przyczepnym materiałem, który utrzymuje Cię dokładnie tam, gdzie powinieneś siedzieć. Zwieńczeniem aktualizacji w obrębie nadwozia jest nowy, reflektor LED. Swoją jasnością przewyższa konkurencję aż trzykrotnie, dzięki czemu znacznie poprawia widoczność, kiedy zapada zmrok. Jeśli maska lub światło ulegną uszkodzeniu, nowatorska, dwuczęściowa konstrukcja pozwoli na wymianę tylko zniszczonego elementu.
RAMA
Nowa generacja motocykla enduro GASGAS nie mogłaby istnieć bez nowej ramy, prawda? Łączy ona najlepsze cechy starej ramy - precyzyjne pokonywanie zakrętów i budująca zaufanie stabilność na prostej - są zachowane, ale inżynierowie GASGAS, dzięki nowym rozwiązaniom, zdołali uczynić ten motocykl jeszcze bardziej zwrotnym! Udało im się to poprzez poprawę tzw. zachowania anti-squat. Co to oznacza w praktyce? Maksymalną przyczepność przy wyjściu z zakrętów, do czego przyczynia się również zmieniona w niektórych miejscach grubość ścianek ramy. Zwiększa to komfort jazdy i absorpcję energii. Rama jest pokryta trwałym, czerwonym lakierem (malowana proszkowo) i wzbogacona o osłony zapobiegające przecieraniu, które dzięki sprytnej konstrukcji dodatkowo zwiększają przyczepność dla butów ridera. Z kolei całkowicie aluminiowy subframe jest lekki, mocny i idealnie współpracuje z ramą główną, przyczyniając się do centralizacji masy i znacznie poprawiając charakterystykę jazdy motocykla.
SILNIK
Silnik modelu GASGAS EC 250F na rok 2024 prezentuje się w zupełnie nowym wydaniu. Dzięki zmianom we wszystkich kluczowych komponentach, udało się uczynić go jeszcze lżejszym i szybszym, co przekłada się na maksymalizację mocy i momentu obrotowego. Silnik został lekko pochylony do tyłu i umieszczony wewnątrz ramy. Pomaga scentralizować masę, co sprzyja lepszemu prowadzeniu motocykla.
Całkowicie nowym elementem w modelu 2024 jest cylinder oraz tłok CP. Średnica cylindra została zwiększona do 81mm, a skok dostosowany do 48,5mm. Rezultatem jest podwyższenie współczynnika sprężania do 14,4:1, co przekłada się na wyraźnie zauważalny wzrost momentu obrotowego i mocy maksymalnej.
Sekretem silnika EC 250F jest również całkowicie przebudowana głowica DOHC, która zapewnia efektywne, wysokoobrotowe osiągi w całym zakresie obrotów. Zastosowanie większych zaworów wydechowych pozwala silnikowi na łatwiejsze "oddychanie", a pokrycie popychaczy powłoką o twardości porównywalnej do diamentu (DLC) minimalizuje tarcie, co przekłada się na maksymalne osiągi.
Zastosowanie wielofunkcyjnego wałka wyrównoważającego w silniku EC 250F pomaga zniwelować siłę obrotową wału korbowego i zredukować wibracje. Wałek ten napędza także pompę wodną i łańcuch rozrządu.
Nowe skrzynie korbowe, wykonane z myślą o niskiej wadze i dużej wytrzymałości, charakteryzują się cienkościenną konstrukcją, co umożliwił proces odlewania pod wysokim ciśnieniem. Wszystkie ruchome części wewnątrz skrzyń korbowych są umiejscowione tak, aby skoncentrować masę, co znacznie wpływa na dynamikę jazdy.
Z kolei wał korbowy EC 250F, precyzyjnie umiejscowiony w silniku, pomaga centralizować masy oscylacyjne, co przekłada się na niezwykle płynne prowadzenie. Zastosowanie gładkiego łożyska korbowego z wymuszonymi łóżeczkami łożyskowymi zwiększa interwały serwisowe, zapewniając trwałość i optymalną wydajność. Użycie takiego typu łożysk zapewnia interwały serwisowe co 135 godzin!
Chesz lepiej poznać ten sprzęt oraz jego pełną specyfikację?
Kliknij TUTAJ.
W celu uzyskania szczegółowych informacji, w tym dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu w GASGAS-SKLEP.PL,
prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą:
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. GASGAS pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.