logo

KTM 500 EXC-F 2024 / WYPRZEDANY

cena detaliczna:

60700 

nasza cena:

0 

Egzemplarze objęte promocją zostały wyprzedane.

POZNAJ AKTUALNĄ OFERTĘ NA TEN MODEL I KLIKNIJ TUTAJ.

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 500 EXC-F 2024 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

jeśli potrzebujesz bezkompromisowej mocy i momentu obrotowego! KTM 500 EXC-F to obecnie najpotężniejszy motocykl klasy Enduro na świecie. Silnik o pojemności pół litra w połączeniu z ultranowoczesnym podwoziem pozwalają zachować pełną kontrolę, dzięki czemu rider będzie mógł w pełni wykorzystać potencjał tej Bestii segmentu enduro.

Model 500 EXC-F ma także drugą twarz i nie ukrywa, że lubi spokojną jazdę, w trakcie której podjazd wyjeżdża się nie pełnym piecem, a właśnie momentem obrotowym.

 

Marzysz o podbiciu nieznanych terenów? Chcesz zmierzyć się z nawiedzonym lasem? A może pragniesz pokonać głębokie, niepokorne piaski pustyni? KTM 500 EXC-F 2024 śmiało staje do wyzwania. Z silnikiem o dużej pojemności, generującym ponad 64 KM mocy, całkowicie nową ramą i najlepszym w klasie zawieszeniem, ten motocykl jest po prostu nieustraszony. KTM 500 EXC-F bez wątpienia należy do elity półlitrowych maszyn enduro.

SILNIK

Silnik SOHC w KTM 500 EXC-F rozwija ponad 64 KM mocy, co nie pozostawia wątpliwości co do jego imponującej siły. Co więcej, waży on jedynie 29,5 kg. W roku 2024 przeprojektowano go przede wszystkim w celu scentralizowania masy. Jednostka została pochylona o 2° bardziej do tyłu, a przednią zębatkę osadzono 3 mm niżej. Efektem jest obniżony środek ciężkości, poprawione prowadzenie, lepsza manewrowość i zredukowany efekt przysiadania na kole.

 

RAMA

Przechodząc do konstrukcji motocykla, należy wspomnieć o zupełnie nowej, proszkowo lakierowanej na czarno ramie, która została opracowana w celu zapewnienia jak największej sztywności wzdłużnej. Rama ta doskonale przekazuje informacje zwrotne kierowcy, pochłania energię i zapewnia motocyklowi stabilność przy wysokich prędkościach. Osiągnięto to dzięki zmianie położenia wirujących mas wewnątrz ramy i dodaniu kutego połączenia z główką ramy. Mocowania podnóżków przesunięto bardziej do wewnątrz, co sprawia, że cały spód jest smuklejszy i mniej narażony na zahaczenie o podłoże. Po zakończonej jeździe, całkowicie przeprojektowana, jednoczęściowa stopka solidnie podeprze motocykl. Nowa, bardzo lekka rama pomocnicza o dwuczęściowej konstrukcji z aluminium wzmacnianego poliamidem przejmuje odpowiedzialność za zachowanie motocykla z tyłu ramy głównej. Sztywność ramy pomocniczej została starannie dobrana na podstawie obliczeń dynamicznych.


ZBIORNIK PALIWA 

XPE to charakterystyczny zbiornik paliwa wykonany z przezroczystego polietylenu, który jest charakterystycznym elementem motocykli enduro KTM EXC-F 2024. Oprócz umożliwienia łatwego odczytu pozostałej ilości paliwa na pierwszy rzut oka, ten bak jest także jednym z najtrwalszych i najbardziej niezawodnych wśród motocykli, co jest wynikiem wieloletnich prac rozwojowych. Na rok 2024 zyskał on jednoczęściową pompę paliwa oraz nowy filtr, które poprawiają zasysanie benzyny i umożliwiają dokładniejsze opróżnienie zbiornika, co zapewnia dodatkowe cenne kilometry. Dzięki pojemności 8,5 litra, można śmiało ruszać w długie i odległe trasy bez obaw o brak paliwa.

KOŁA

KTM 500 EXC-F 2024 wyposażony jest w wytrzymałe aluminiowe obręcze GIANT, które współpracują z toczonymi piastami i aluminiowymi nyplami. Na te obręcze nałożono opony Maxxis MaxxEnduro, które zapewniają niezwykłą przyczepność na każdym podłożu, niezależnie od warunków atmosferycznych. Dzięki temu motocykl utrzymuje stabilność i precyzję prowadzenia nawet na najtrudniejszych terenach.

OCU

Kompletnie nowy moduł OCU (Offroad Control Unit) umieszczony pod siedzeniem, zastępuje wszystkie elektroniczne bezpieczniki i przekaźniki. Wszystkie wyjścia są przełączane odpowiednio do sygnałów otrzymywanych nieustannie z regulatora napięcia i komputera ECU, co ułatwia wykrywanie potencjalnych problemów. I to nawet na szlaku!
 


ERGONOMIA 

Ergonomia KTM 500 EXC-F 2024 została starannie zaprojektowana, aby zapewnić idealną pozycję za kierownicą i optymalny kontakt kolan z motocyklem. Stanowisko kierowcy zostało lepiej rozplanowane, co przekłada się na lepsze właściwości antypoślizgowe, szczególnie podczas jazdy w pozycji stojącej na podnóżkach. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy preferują dynamiczną jazdę terenową i potrzebują maksymalnej kontroli nad motocyklem. Nowe rozwiązania w zakresie airboxa w KTM 500 EXC-F 2024 zapewniają optymalny dopływ powietrza do silnika, co przekłada się na zwiększoną wydajność i moc. Dzięki temu motocykl ma doskonałe osiągi nawet w trudnych warunkach terenowych. Siedzenie w KTM 500 EXC-F zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić doskonałą swobodę ruchu i kontrolę nad maszyną. Wyposażone w siedzenie z przyczepnym poszyciem, umożliwia precyzyjne manewrowanie motocyklem oraz wyjątkową stabilność podczas jazdy w różnych warunkach terenowych.

 

 
PROWADZENIE 

Prowadzenie KTM 500 EXC-F 2024 to czysta przyjemność dla doświadczonych enduro-entuzjastów. Dzięki przesuniętej, kutej główce ramy i półkom zawieszenia, wykonanym z wysokiej jakości aluminium, motocykl utrzymuje niewzruszoną stabilność nawet przy najwyższych prędkościach. Frezowane metodą CNC golenie widelca oraz precyzyjna geometria zacisków zapewniają płynne i czułe działanie przedniego zawieszenia, co jest nieocenione na technicznych odcinkach trasy. Dodatkowo, nowo zaprojektowane mocowania manetek zwiększają przyczepność i redukują siły skrętne przenoszone na kierownicę, co przekłada się na lepszą kontrolę nad motocyklem. Kolejnym atutem są zmienne mapy zapłonu.Opcjonalny przełącznik map w KTM 500 EXC-F pozwala na dostosowanie charakterystyki mocy silnika do preferencji i warunków jazdy. Możesz wybrać spośród różnych trybów, takich jak tryb sportowy czy tryb enduro, aby optymalnie dopasować moc do swoich potrzeb. To innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia pełne wykorzystanie potencjału motocykla w różnych sytuacjach.


 

 

POWER PARTS I OPCJE PERSONALIZACJI
Twój nowy KTM 500 EXC-F może być dokładnie taki, jak sobie wymarzysz. Wszystko dzięki szerokiej ofercie akcesoriów i części tuningowych KTM PowerParts. W katalogu znajdziesz komponenty opracowane specjalnie z myślą o KTM 500 EXC-F 2024. Potrójne zaciski zawieszenia, części tuningowe do silnika, cieszące oko dodatki CNC, podkręcający osiągi układ wydechowy Akrapovic, czy też okleiny w stylu Factory! Jest w czym wybierać.


KONTROLA TRAKCJI

KTM 500 EXC-F 2024 oferuje również zaawansowany system kontroli trakcji, który umożliwia dostosowanie mocy silnika do warunków terenowych. Zastosowany moduł sterujący OCU (Offroad Control Unit) kontroluje sygnały z regulatora napięcia i komputera ECU, co pozwala na optymalne dostosowanie trakcji w czasie rzeczywistym. System ten minimalizuje poślizgi i zapewnia doskonałą przyczepność na różnorodnych nawierzchniach, od śliskich kamieni po miękkie podłoże w piasku czy błocie.

 

QUICKSHIFTER

Opcjonalny, zupełnie nowy quickshifter umożliwia bezproblemowe podnoszenie biegów bez użycia sprzęgła. Ta funkcja działa poprzez chwilowe przerwanie zapłonu na ułamek sekundy. Dzięki temu, przy całkowicie otwartej przepustnicy, można płynnie przechodzić na wyższe biegi bez konieczności operowania dźwignią sprzęgła. Czujnik zamontowany na bębnie zmiany biegów rejestruje siłę nacisku na dźwignię i przekazuje sygnał do komputera ECU, który przerywa cykl zapłonu, umożliwiając bezpieczne przełączanie biegów. Funkcję quickshiftera można również wyłączyć za pomocą nowego przycisku wyboru mapy pracy silnika, a działa ona wyłącznie na biegach od 2 do 6.

 

 

 


 

DANE TECHNICZNE KTM 500 EXC-F 2024 

SILNIK

SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    72 mm
ŚREDNICA    95 mm
SPRZĘGŁO    Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    510.9 cm³
EMS    Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

PODWOZIE

WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    108.4 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    8.5 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY    Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    347 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
SEAT HEIGHT    963 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm

 



RASOWA BROŃ ENDURO

KTM 500 EXC-F 2024 to motocykl skonstruowany z myślą o doświadczonych enduro-rycerzach, którzy poszukują nieustających wyzwań i chcą pokonać każdą przeszkodę na swojej drodze. To idealny wybór dla osób, które cenią sobie wszechstronność, wydajność i niezawodność

Bądź przed konkurencją dzięki najnowszym KTM EXC z rocznika 2024! Skontaktuj się z nami już dziś i zabezpiecz swoje miejsce na liście rezerwowej. Przeżyj dreszcz emocji, będąc pierwszym, który podbije dzikie bezdroża dzięki niezrównanym osiągom i najnowocześniejszej technologii enduro KTM. Nie czekaj - zdobądź przewagę nad rywalami już teraz!

W celu uzyskania szczegółowych informacji, w tym dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu w KTMSKLEP.PL, prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą: +48 664 949 121


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
 

Polecane produkty

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN