0 produktów 0.00 zł
KTM FREERIDE E 2025
cena detaliczna:
wkrótce
nasza cena:
wkrótce
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM FREERIDE E 2025 jest właściwy dla Ciebie...
niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym motocyklistą off-roadowym, który spędził mnóstwo godzin za kierownicą KTM EXC/EXC-F, który szuka nowego wymiaru wrażeń, czy dopiero zaczynasz przygodę z motocyklami, KTM FREERIDE E w najnowszej odsłonie to sprzet dla każdego! Co sprawia, że ten motocykl jest tak uniwersalny? Wyjaśniamy! KTM FREERIDE E to elektryczny motocykl, który eliminuje konieczność używania sprzęgła i zmiany biegów – wystarczy kontrolować gaz i hamulec.
To sprawia, że doświadczeni motocykliści mogą przeżyć coś nowego, a początkujący mogą skupić się na samej jeździe, bez zaprzątania sobie głowy redukcją biegów czy operowaniem sprzęgłem. Umiesz jeździć na rowerze? Z FREERIDE E dasz radę bez problemu!
Dlaczego „Freeride”? Nie bez powodu. KTM FREERIDE E 2025 to najnowsza odsłona elektromobilności, która korzysta z najnowocześniejszych rozwiązań XXI wieku: niskie koszty eksploatacji, brak emisji, cicha praca i uproszczona obsługa – wszystko to przyciąga zarówno początkujących, jak i weteranów off-roadu, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności. Dzięki temu modelowi żaden teren nie będzie poza zasięgiem, niezależnie od tego, czy jest to utwardzona droga, trasa enduro, czy po prostu odkrywanie nowych miejsc. Nowy KTM FREERIDE E ucieleśnia ducha KTM READY TO RACE i jest stworzony dla tych, którzy chcą wyróżniać się i wyznaczać nowe standardy. Dziesięć lat po premierze pierwszej koncepcji KTM FREERIDE E, zupełnie nowa wersja 2025 z pewnością rozbudzi Twoją chęć jazdy wszędzie, przez cały czas, bez względu na porę i okoliczności.
SILNIK
Silnik KTM FREERIDE E to coś, czego doświadczyć bezpośrednio na pokładzie! Z mocą nominalną 11 kW i szczytową 19,2 kW, elektryczny napęd FREERIDE'a dostarcza niesamowitych emocji i bezkompromisowej mocy, której "kopa" odczujesz w przedramionach. Maksymalny moment obrotowy 37 Nm, dostępny niemal od samego startu, sprawia, że ten motocykl wystrzeliwuje jak pocisk, osiągając prędkość do 95 km/h bez najmniejszego zawahania!
Konstrukcja silnika to majstersztyk odporności — wodoodporny i odporny na kurz, w pełni zintegrowany z wyjątkową zwinnością motocykla, jest gotowy na każde wyzwanie, jakie tylko napotka na swojej drodze. Akumulator litowo-jonowy MX50 o wadze 29 kg przeszedł natomiast najbardziej ekstremalne testy wytrzymałościowe, abyś mógł jechać dalej i mocniej. Możliwość jego wymiany w niecałe 10 minut dodaje mobilności na zupełnie nowym poziomie.
5,5 kWh energii, odporność na warunki ekstremalne (IP67) i żywotność ponad 1000 cykli – oznacza, że KTM FREERIDE E jest gotów, aby dostarczyć ci nieprzerwanej mocy na szlaku nawet przez 2-3 godziny enduro. A jeśli jazda dobiegnie końca, wystarczy 8h ładowania z poziomu zwykłego gniazdka domowego, by uzyskać pełny "bak" od 0-100%. Z kolei ładowanie na poziomie od 20% do 80% bateria zajmuje 4-5 godzin.
KTM FREERIDE E-XC to technologiczny potwór, który oferuje moc i zwinność gotową zmierzyć się z każdym terenem, dając ci pełną kontrolę, a wszystko to bez hałasu i bez kompromisów!
TRYBY JAZDY
KTM FREERIDE E oferuje trzy tryby jazdy, każdy dostosowany do innych warunków i stylu jazdy:
- Eco – Oszczędny tryb na długie trasy.
- Standard – Zbalansowany tryb na codzienne przejazdy.
- Advanced – Maksymalna moc dla dynamicznych tras.
Dzięki ergonomicznemu przełącznikowi, zmiana trybów jest prosta, a jazda zawsze idealnie dopasowana do terenu!
ODZYSKIWANIE ENERGII
Elektryk KTM może również pochwalić się systemem odzyskiwanie energii. Pozwala na wydłużenie pracy akumulatora, gromadząc energię podczas hamowania. System oferuje ustawienie w trzech poziomach: OFF, MID i HIGH, które można dostosować do stylu jazdy i wybranego trybu. Dzięki temu rozwiązaniu Twoja off-roadowa zabawa może trwać dłużej!
ZAWIESZENIE
Zawieszenie KTM FREERIDE E-XC to zaawansowana konstrukcja, która zapewnia stabilność i dynamiczną jazdę. Przedni widelec WP XACT o średnicy 43 mm, z dzieloną konstrukcją, łączy przyczepność z precyzyjnym prowadzeniem. Regulacja jest uproszczona dzięki pojedynczemu zaworowi ciśnieniowemu, zapadkom do ustawienia dobicia i odbicia oraz dołączonej pompce powietrza. Tylny system WP XPLOR PDS oferuje 250 mm skoku i pełną regulację, idealną na wymagające trasy.
RAMA
KTM FREERIDE E 2025 został zaprojektowany z naciskiem na lekkość, precyzyjne prowadzenie i wyjątkową zwinność. Rama tego modelu została wykonana z wytrzymałej stali chromowo-molibdenowej i zaprojektowano ją tak, by silnik i akumulator znalazły się w centralnym punkcie obciążenia, co zapewnia niski środek ciężkości i stabilność na każdej trasie. Dzięki temu konstrukcja jest smukła i lekka, a to ułatwia manewrowanie. Wysokość siedziska wynosi 910 mm, co zapewnia wygodę i pewność prowadzenia w trudnym terenie.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY 2025 KTM FREERIDE E
- Całkowicie nowy model 2025 z nowym układem napędowym KTM
- Moc nominalna 11 kW, moc szczytowa 19,2 kW, moment obrotowy 37 Nm, prędkość maksymalna 95 km/h
- Bateria o pojemności 5,5 kWh, zapewniająca o 20% dłuższy czas jazdy
- Czas ładowania: 8 godzin przy ładowarce 660 W lub 1,5 godziny przy ładowarce 3,3 kW (pełne naładowanie)
- 2–3 godziny jazdy Enduro na jednym ładowaniu
- Koła aluminiowe: przednie 21” i tylne 18”
- Regulowane i lekkie zawieszenie WP XACT i XPLOR
- Konstrukcja ramy z chromowo-molibdenowej stali, łączna waga 112 kg
- Wymienny akumulator z możliwością szybkiego demontażu w mniej niż 10 minut
Nowością na pokładzie KTM FREERIDE E 2025 jest zastosowanie zupełnie nowego układu hamulcowego. Tym razem inżynierowie z Mattighofen postawili na komponenty BRAKTEC. System układuje doskonałą skuteczność dzięki przedniej tarczy o średnicy 260 mm i tylnej 240 mm. Kluczową cechą tego modelu jest umieszczenie dźwigni zarówno przedniego, jak i tylnego hamulca na kierownicy NEKKEN (podobnie jak w rowerze MTB), co wyróżnia go na tle innych motocykli KTM, w których tylny hamulec to hamulec nożny. W KTM FREERIDE E możliwość tę stworzył brak sprzęgła, które w motocyklu elektrycznym nie występuje. Dzięki temu rozwiązaniu kierowca może łatwo kontrolować hamowanie obiema rękami, co pozwala skupić się na idealnej pozycji ciała i ustawieniu stóp.
PROWADZENIE
KTM FREERIDE E dostarcza niesamowitych doznań z jazdy dzięki dynamicznemu i płynnemu przekazywaniu mocy. Silnik oferuje natychmiastową reakcję bez opóźnień i spadków, co zapewnia przewidywalną, pełną energii jazdę od samego startu. Trzy tryby jazdy pozwalają każdemu, od początkującego po doświadczonego motocyklistę, dostosować moc do indywidualnych potrzeb — od spokojnej jazdy po intensywne wrażenia. Tryb trzeci potrafi zaskoczyć mocą, oferując niezrównane przyspieszenie i kontrolę w trudnym terenie.
Brak tradycyjnego sprzęgła w modelu FREERIDE E wymaga przyzwyczajenia, lecz jednocześnie upraszcza obsługę — zwłaszcza że tylni hamulec jest umieszczony na kierownicy, co pozwala na łatwiejsze sterowanie i skupienie na technice jazdy. Na technicznych przeszkodach, takich jak belki, opony czy kamienie, FREERIDE E wyróżnia się płynnym oddawaniem mocy i stabilnością, co znacznie ułatwia jazdę w porównaniu z modelami spalinowymi.
Zwinna i lekka konstrukcja, brak wibracji oraz równomierna praca gazu sprawiają, że KTM FREERIDE E prowadzi się lekko i komfortowo, nawet na wymagających trasach. Charakterystyczny, kosmiczny dźwięk silnika elektrycznego wywołuje uśmiech, ale gdy motocykl rusza z miejsca, szybko okazuje się, że nadążenie za FREERIDE E to nie lada wyzwanie.
DESIGN
Nowy KTM FREERIDE E 2025 to kwintesencja nowoczesnego designu i innowacyjnej konstrukcji, która wyznacza nowe standardy w świecie motocykli elektrycznych. Z każdą linią i detalem, motocykl ten emanuje wyścigowym charakterem KTM, czerpiąc inspirację z serii SX i EXC. Smukła, lekka rama z chromowo-molibdenowej stali opiera się na silniku i akumulatorze, co zapewnia niskie położenie środka ciężkości i pozwala zachować wagę na poziomie zaledwie 112 kg. Wytrzymały, aluminiowy subframe z wzmocnionego nylonu wspiera lekką konstrukcję, jednocześnie zwiększając stabilność i komfort jazdy.
LICZNIK
W KTM FREERIDE E zastosowano sprawdzony, czytelny wyświetlacz LCD znany z modeli enduro KTM EXC. Wytrzymały ekran, odporny na warunki terenowe, wyświetla jedną wartość naraz, co pomaga kierowcy skupić się na trasie. Dwa intuicyjne przyciski umożliwiają szybki dostęp do kluczowych informacji, takich jak poziom naładowania akumulatora, wybrany tryb jazdy i tryb odzyskiwania energii. Licznik oferuje dodatkowo odczyty przebiegu kilometrów, zegar, czas jazdy oraz całkowity czas pracy motocykla – wszystko, czego potrzebujesz, zawsze w zasięgu wzroku.
DANE TECHNICZNE KTM FREERIDE E 2025
SILNIK
Znamionowa moc wyjściowa 11 kW
Moment obrotowy 37.6 Nm
Akumulator trakcyjny MX50 Lithium-Ion Battery
Pojemność akumulatora 110 Ah
Napięcie ładowania ładowarki 90 - 265 V / 50 - 60 Hz
Moc ładowania 660 W
Czas ładowania do 100 % 540 min.
Czas ładowania do 80 % 420 min.
Chłodzenie Silnik chłodzony cieczą / moduł napędu (MDU) chłodzony powietrzem
Zawartość energii 5.54 kWh
Silnik elektryczny 50,4 V - PMSM
Przełożenie wtórne 13:50
Maksymalna prędkość obrotowa silnika 12000 rpm
Moc maksymalna 19,2 kW
PODWOZIE
Waga motocykla (bez paliwa) 109 kg
Rozstaw kół 1455 mm
Średnica przedniej tarczy hamulcowej 260 mm
Średnica tylnej tarczy hamulcowej 220 mm
Przedni hamulec Hamulec tarczowy
Tylny hamulec Hamulec tarczowy
Łańcuch 520, Non-sealed
Konstrukcja ramy Rama ze stali chromowo-molibdenowej
Prześwit 345 mm
Kierownica Neken, aluminium Ø 28/22 mm
Tylne zawieszenie Amortyzator WP XPLOR z PDS
Wysokość siedzenia 910 mm
Kąt główki ramy 65.6 °
Konstrukcja ramy tylnej Aluminium / Poliamid z włóknem szklanym
Skok zawieszenia (przód) 250 mm
Skok zawieszenia (tył) 240 mm
Rozmiar opon (przód / tył) 90/90; 120/90
Obręcze 1.60 x 21"; 2.15 x 18"
MNIEJ ELEMENTÓW = WIĘCEJ CZASU NA ZABAWĘ
Ten motocykl łączy moc, bezkompromisową prostotę i dostępność dla każdego, od doświadczonego jeźdźca po nowicjusza. Wyróżnia go nie tylko elektryczny napęd, ale zupełnie nowy sposób na jazdę, który uwalnia ridera od skomplikowanej konserwacji i typowych ograniczeń motocykli spalinowych. Dzięki zaawansowanej technologii KTM FREERIDE E oferuje ciszę, intuicyjność obsługi i minimalne wymagania serwisowe – co pozwala w pełni skupić się na jeździe, bez zbędnych przerw i narzędzi. Poniżej znajdziesz najważniejsze zalety, które sprawiają, że ten motocykl to prawdziwa rewolucja w świecie off-roadu.
Cisza: Elektryczny napęd sprawia, że motocykl działa niemal bezgłośnie, co pozwala na jazdę w miejscach, gdzie głośne motocykle spalinowe są niepożądane.
Brak sprzęgła i skrzyni biegów: Prostota obsługi — wystarczy gaz i hamulec, co jest idealne dla początkujących i ułatwia jazdę w trudnym terenie, a do tego eliminuje potrzebę przeprowadzania regularnych czynności serwisowych
Brak filtra oleju i filtra powietrza: Elektryczny napęd eliminuje również konieczność stosowania tych filtrów, co zmniejsza potrzebę serwisowania, szczególnie w pyłowych warunkach.
Brak zaworów, wtrysku, czy gaźnika: Eliminacja tych podzespołów oznacza brak potrzeby ich regulacji, co redukuje koszty eksploatacyjne i uproszcza konserwację.
Brak świec zapłonowych: Nie trzeba martwić się wymianą świec, co obniża koszty i czas obsługi.
Brak rozrusznika: FREERIDE E nie potrzebuje rozrusznika, co zmniejsza masę motocykla i eliminuje potencjalne źródło awarii.
Brak baku paliwa: Zamiast baku FREERIDE E posiada akumulator, co obniża środek ciężkości i zwiększa stabilność motocykla w trudnym terenie.
Brak układu wydechowego: Elektryczny napęd eliminuje konieczność stosowania wydechu, co redukuje wagę i ryzyko uszkodzeń.
Długie interwały serwisowe w silniku: Konstrukcja KTM FREERIDE E sprawia, że lista czynności serwisowych, które obejmują jednostkę napędową jest niezwykle krótka i obejmuje dosłownie kilka elementów.
Te cechy sprawiają, że KTM FREERIDE E jest niezwykle prosty w obsłudze, wytrzymały i idealny dla osób, które szukają motocykla o minimalnych wymaganiach serwisowych i maksymalnej swobodzie jazdy w terenie!
Zainteresowany? Skontaktuj się z nami już dziś i zabezpiecz swoje miejsce na liście rezerwowej. Przeżyj dreszcz emocji, będąc pierwszym, który podbije bezdroża dzięki niezrównanym osiągom i najnowocześniejszej technologii KTM FREERIDE. Nie czekaj - zdobądź przewagę nad rywalami już teraz!
Skontaktuj się z nami!
W celu uzyskania szczegółowych informacji, dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu, skontaktuj się z naszym sprzedawcą:
GWARANCJA NAJLEPSZEJ CENY
Jako autoryzowany dealer KTM gwarantujemy najlepsze ceny na rynku. Skontaktuj się z nami, jeśli znajdziesz lepszą ofertę – przygotujemy dla Ciebie konkurencyjną propozycję.
ZAKUP MOTOCYKLA ONLINE
Twój wymarzony KTM może być dostarczony pod same drzwi. Skontaktuj się z nami, poznaj szczegóły procesu zakupu i ciesz się wygodą dzięki KTMSKLEP.PL.
KORZYŚCI SPECJALNE
Oferujemy unikalne korzyści dla naszych klientów: profesjonalne doradztwo, atrakcyjne opcje finansowania, a także wyjątkowe rabaty przyznawane tylko nabywcom motocykli z KTMSKLEP.PL.
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.