0 produktów 0.00 zł
KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION 2025
cena detaliczna:
61400 zł
nasza cena:
51900 zł
Ten model może być Twój szybciej, niż ci się wydaje. Zapytaj naszych doradców o opcje finansowania.
Wybierz leasing lub kredyt i czekaj na ofertę.
Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION 2025 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
poszukujesz wszystkiego tego, co daje KTM 450 EXC-F (sprawdź tutaj), ale w kwestii wyposażenia, oczekujesz jeszcze więcej i... chcesz jednocześnie oddać hołd Mistrzom KTM!
Pomarańczowe modele KTM EXC CHAMPION EDITION z gamy 2025 to ukłon w stronę ponad pięciu dekad wyścigowej historii marki, która w tym czasie zdobyła imponujące 340 tytułów mistrzowskich. Erę sukcesów zapoczątkował Gennadij Moiseev, który w 1974 roku zdobył pierwszy dla KTM motocrossowy tytuł Mistrza Świata w klasie 250. To, co rozpoczął Gennadij, trwa do dziś!
Poznaj mistrzowski model KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION, który jest gotowy, by i Ciebie doprowadzić na szczyt pudła!
KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION 2025 to off-roadowa bestia z momentem obrotowym, który mógłby przesunąć górę. Lekka, a jednocześnie uzbrojona w dwukomorowe zawieszenie, które zapewnia płynne przedzieranie się przez wymagające bezdroża. Wisienką na torcie w tym dopracowanym do granic możliwości pakiecie jest elektronika, która zapewni Ci przewagę. "Cztery i pół" w wydaniu CHAMPION EDITION to nie zwykła maszyna terenowa - to narzędzie do dominacji. W każdej walce, na każdym szlaku!
SILNIK
Jednostka napędowa w KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION jest prawdziwym przykładem zaawansowanych rozwiązań technicznych, które zostały przeniesione na rynek masowy. Z maksymalną mocą przekraczającą 57 KM, ten potężny czterosuw potrafi zwyciężać w mistrzostwach świata, co oznacza, że niedzielny rider może liczyć na spory zapas mocy dostępny na każdy ruch manetki gazu. W roku 2024 jednostka ta przeszła gruntowną modernizację przede wszystkim w celu scentralizowania masy. Cały silnik został pochylony o 2° bardziej do tyłu, a zębatkę zdawczą osadzone 3 mm niżej. Te zmiany przełozyły się na niższy środek ciężkości, co przyczynia się do lepszego prowadzenia, doskonałej manewrowości i redukcji efektu przysiadania na kole. Co ważne, w wersji CHAMPION EDITION o najlepsze chłodzenie jednostki dba nie tylko wydajny pakiet chłodnic, ale również wentylator chłodnicy PowerParts.
WYPOSAŻENIE CHAMPION EDITION
- Grafika Red Bull KTM Factory Racing
- Pomarańczowa rama
- Zestaw osłon ramy
- Szare chwyty Odi Lock-on
- Pomarańczowe siedzenie Factory Racing
- Przełącznik wyboru map
- Pomarańczowy ściągacz przedniej osi
- Półpływająca przednia tarcza hamulcowa
- Zębatka tylna Supersprox Stealth
- Osłona silnika
- Wentylator chłodnicy
- Opony Michelin Enduro
RAMA I ERGONOMIA
Przechodząc do konstrukcji motocykla, należy wspomnieć o proszkowo lakierowanej na pomarańczowo ramie, która została opracowana w celu zapewnienia jak największej sztywności wzdłużnej. Rama ta doskonale przekazuje informacje zwrotne kierowcy, pochłania energię i zapewnia motocyklowi stabilność przy wysokich prędkościach. Osiągnięto to dzięki zmianie położenia wirujących mas wewnątrz ramy i dodaniu kutego połączenia z główką ramy. Mocowania podnóżków przesunięto bardziej do wewnątrz, co sprawia, że cały spód jest smuklejszy i mniej narażony na zahaczenie o podłoże. Po zakończonej jeździe, całkowicie przeprojektowana, jednoczęściowa stopka solidnie podeprze motocykl.
Nowa, bardzo lekka rama pomocnicza o dwuczęściowej konstrukcji z aluminium wzmacnianego poliamidem przejmuje odpowiedzialność za zachowanie motocykla z tyłu ramy głównej. Sztywność ramy pomocniczej została starannie dobrana na podstawie obliczeń dynamicznych.
NAJWAŻNIEJSZE AKTUALIZACJE 2025
KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION w wydaniu 2025 może poszczycić się kilkoma cennymi update'ami. I tak tylny amortyzator WP XPLOR PDS zyskał nowe ustawienia, co ma na celu poprawę równowagi ciśnienia i zmniejsza ryzyko kawitacji. Wahacz zyskał na trwałości, a wraz z aktualizacjami w jego obrębie popracowano także nad żywotnością prowadnicy łańcucha. Zbiornik paliwa otrzymał natomiast nowe mocowanie, chroniące ramę przed uszkodzeniami, a nowy przełącznik on/off, który znajdziesz na kierownicy, został zaczerpnięty bezpośrednio z serii KTM SX. Całość dopełnia wyjątkowe malowanie inspirowane maszynami fabrycznych zawodników KTM Racing.
REFLEKTOR LED
I noc zamienia się w dzień! W modelach KTM EXC na rok 2025 znajdziesz maksymalnie wydajny reflektor LED, który jest osłonięty przez specjalną maskownicę. Dzięki trzem zaczepom, maskownica nie odpadnie nawet przy uderzeniu w gałęzie, co eliminuje potrzebę stosowania gumowych pasków do jej montażu, co ułatwia jej instalację. Najważniejsza jest jednak siła światła. Ten reflektor dostarcza aż 300% więcej światła niż klasyczny reflektor zasilany żarówką hologenową, co diametralnie zmienia doświadczenia z jazdy po zmroku.
OCU
Moduł OCU, czyli Offroad Control Unit znajdziesz pod siedzeniem. Zastępuje on wszystkie elektroniczne bezpieczniki i przekaźniki. Wszystkie wyjścia są przełączane odpowiednio do sygnałów otrzymywanych nieustannie z regulatora napięcia i komputera ECU, co ułatwia wykrywanie potencjalnych problemów i to nawet na szlaku! Klasyczne bezpieczniki? Możesz o nich zapomnieć!
W KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION znalazło się coś dla tych, którzy uwielbiają bawić się technologią – przełącznik map zapłonu silnika. Pozwala on na łatwe przełączanie między dwoma różnymi ustawieniami, zmieniającymi wtrysk paliwa, zapłon i inne parametry. Mapa 1 to coś dla tych, którzy cenią sobie płynność i liniowe rozwijanie mocy. Natomiast Mapa 2? Cóż, to już inna historia – bardziej agresywna, z szybszą reakcją na gaz i wyraźnie dynamiczniejszym dostarczaniem mocy.
I nie zapominajmy o sprawdzonym i niezawodnym elektrycznym układzie rozruchowym, zasilanym ultralekkim, litowo-jonowym akumulatorem o pojemności 2 Ah. To maleństwo sprawia, że zawsze odpalisz swoją nową maszynę bez problemu. Kickstarter był fajny, ale... to już przeszłość! A żeby było jeszcze lepiej, większość podzespołów elektrycznych została sprytnie ukryta pod siedzeniem, gdzie są chronione i łatwo dostępne. KTM 450 EXC-F 450 EXC-F CHAMPION EDITION 2025 to po prostu kombinacja technologii, przemyślanego designu i bogatego wyposażenia KTM PowerParts, która jest gotowa na każdą przygodę!
Motocykl enduro jakim jest KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION to maszyna, która zdaje się mówić: „Nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych”. Ta rasowa "endurówka" z pokaźnym asortymentem dodatków i części tuningowych PowerParts sprawdza się zarówno na torze, jak i w najdzikszym terenie. Jej prowadzenie to połączenie dynamiki, precyzji i czystej adrenaliny, co czyni go idealnym wyborem dla doświadczonych i ambitnych jeźdźców.
Dopracowana rama i nowoczesne zawieszenie WP sprawiają, że KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION oferuje niesamowitą stabilność i doskonałe prowadzenie, nawet przy dużych prędkościach. Rama jest lekka, ale jednocześnie niezwykle sztywna, przekazując każdą informację zwrotną kierowcy, co zapewnia pełną kontrolę nad motocyklem. Zawieszenie? Absolutna perełka –dwukomorowy widelec WP XACT z lagami o średnicy 48 mm oraz tylny amortyzator PDS WP XPLOR z nowymi ustawieniami na sezon 2025 gładko tłumią nierówności, umożliwiając dynamiczną jazdę zarówno po szutrowych drogach, jak i trudnym terenie.
KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION to marzenie każdego zawodnika i pasjonata enduro, który pragnie maszyny o wysokich osiągach, niezawodności, doskonałej zwrotności i w fabrycznych barwach KTM. Ten motocykl jest stworzony do zawodów enduro, gdzie szybkość, precyzja i wytrzymałość mają kluczowe znaczenie.
POWER PARTS I OPCJE PERSONALIZACJI
KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION już na starcie ma do zaoferowania szereg akcesoriów KTM PowerParts, ale to nie wszystko. Zajrzyj do katalogu części tuningowych i zobacz, co jeszcze możesz dorzucić na pokład swojej nowej, wyścigowej maszyny z Mattighofen. Układy wydechowe Akrapovic, dodatkowe osłony, koła Factory, czy uchwyty enduro - czekają!
KONTROLA TRAKCJI
Ten nowoczesny motocykl oferuje także układ kontroli trakcji, który znacznie ułatwia dynamiczną jazdę w mokrym i błotnistym terenie. System analizuje wychylenie przepustnicy spowodowane obróceniem manetki gazu przez kierowcę oraz tempo wzrostu prędkości obrotowej silnika. Jeżeli liczba obrotów rośnie zbyt szybko, układ EMS rejestruje utratę przyczepności i zmniejsza moc przekazywaną do tylnego koła, co zapewnia maksymalną przyczepność. Oczywiście układ można wyłączyć, dając kierowcy pełną kontrolę nad maszyną.
QUICKSHIFTER
KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION 2025 oferuje również opcjonalny, całkowicie nowy quickshifter, który umożliwia zmianę biegów na wyższe bez użycia sprzęgła. Działanie tej funkcji polega na przerwaniu zapłonu na ułamek sekundy, co pozwala na wrzucanie wyższych biegów przy całkowicie otwartej przepustnicy, bez konieczności operowania dźwignią sprzęgła. Jest to niezwykle efektywny system, który reaguje na siłę wywieraną na dźwignię zmiany biegów. Quickshifter można również wyłączyć za pomocą nowego przycisku wyboru mapy pracy silnika. Funkcja działa na przełożeniach od 2 do 6.
DANE TECHNICZNE KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION 2025
SILNIK
NAPĘD GŁÓWNY 29:72
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
PRZEŁOŻENIE WTÓRNA 14:52
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 63.4 mm
ŚREDNICA 95 mm
SPRZĘGŁO Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 12.75
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 449.9 cm³
EMS Keihin EMS
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
WYTWARZANIE MIESZANKI PALIWOWEJ Keihin EFI, throttle body 42 mm
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 107.7 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 8.5 l
ROZSTAW OSI 1.489 mm ± 10 mm
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH 520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XACT Closed Cartridge Ø 48 mm
PRZEŚWIT 347 mm
KIEROWNICA Neken, aluminium Ø 28/22 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Amortyzator WP XPLOR PDS
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 963 mm
TŁUMIK Aluminiowy
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.9 °
KONSTRUKCJA RAMY TYLNEJ Aluminium wzmocnione poliamidem
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 310 mm
WYMIARY OPON (PRZÓD/TYL) 90/90; 140/80
KOŁA 21 x 1.60"; 18 x 2.15"
RASOWA BROŃ ENDURO W BARWACH FACTORY
KTM 450 EXC-F 2025 CHAMPION EDITION to motocykl enduro, który oferuje doskonałe osiągi, precyzję prowadzenia i niezawodność. Jest idealny dla doświadczonych kierowców, którzy chcą zdobywać podium na zawodach enduro, jak również dla pasjonatów, którzy cenią sobie ekscytującą jazdę w terenie.
Bądź przed konkurencją dzięki najnowszym KTM EXC z rocznika 2025! Skontaktuj się z nami już dziś i zabezpiecz swoje miejsce na liście rezerwowej. Przeżyj dreszcz emocji, będąc pierwszym, który podbije dzikie bezdroża dzięki niezrównanym osiągom i najnowocześniejszej technologii enduro KTM. Nie czekaj - zdobądź przewagę nad rywalami już teraz!
Skontaktuj się z nami!
W celu uzyskania szczegółowych informacji, dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu, skontaktuj się z naszym sprzedawcą:
GWARANCJA NAJLEPSZEJ CENY
Jako autoryzowany dealer KTM gwarantujemy najlepsze ceny na rynku. Skontaktuj się z nami, jeśli znajdziesz lepszą ofertę – przygotujemy dla Ciebie konkurencyjną propozycję.
ZAKUP MOTOCYKLA ONLINE
Twój wymarzony KTM może być dostarczony pod same drzwi. Skontaktuj się z nami, poznaj szczegóły procesu zakupu i ciesz się wygodą dzięki KTMSKLEP.PL.
KORZYŚCI SPECJALNE
Oferujemy unikalne korzyści dla naszych klientów: profesjonalne doradztwo, atrakcyjne opcje finansowania, a także wyjątkowe rabaty przyznawane tylko nabywcom motocykli z KTMSKLEP.PL.
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.