0 produktów 0.00 zł
KTM 450 SMR 2025
cena detaliczna:
wkrótce
nasza cena:
wkrótce
Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 450 SMR 2025 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
Twoją pasją są wyścigi supermoto i poszukujesz maszyny stworzonej do dominacji na torze, będącej ostatnim ogniwem w wyścigowym łańuchu SM. Ten wyczynowy sprzęt Supermoto bazuje na najnowszej generacji motocrossowego KTM 450 SX-F za sterami którego po tytuł w serii AMA Pro 2024 sięgnął Chase Sexton, dzięki czemu może pochwalić się szeregiem innowacji, które podnoszą poprzeczkę w swojej klasie!
Motocykl, który przesuwa granice możliwości na nowy poziom? Przedstawiamy KTM 450 SMR 2025 – wcielenie idei READY TO RACE, zamknięte w jednym, perfekcyjnie zaprojektowanym sprzęcie. Ten model nie tylko przekracza dotychczasowe standardy, ale także definiuje nowe, oferując wyjątkową sztywność poprzeczną, doskonałą stabilność oraz precyzję prowadzenia, jakiej nie doświadczyłeś igdy wcześniej. W KTM 450 SMR 2025 znajdziesz mocarny silnik 450 cm³, który pomoże Ci zostawić rywali daleko w tyle. Ponadto, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technicznym i ulepszonym elementom zawieszenia, ten motocykl to po prostu mistrz wśród supermoto, gotowy do podbicia torów na całym świecie.
SILNIK
Serce nowego KTM 450 SMR 2025 bije w rytmie czystej mocy i innowacji. Jednostka napędowa tego supermoto to prawdziwe arcydzieło inżynierii, łączące w sobie siłę, lekkość i zaawansowaną technologię. Czterosuwowy silnik SOHC o pojemności 450 cm³ to kwintesencja nowoczesnego myślenia konstrukcyjnego. Generując imponującą moc ponad 63 KM, ten kompaktowy gigant waży zaledwie 26,8 kg, co czyni go jednym z najbardziej efektywnych silników w swojej klasie. To połączenie mocy i lekkości przekłada się na niezrównaną dynamikę na torze. W tej konstrukcji inżynierowie KTM zadbali o każdy detal. Układ wydechowy został zoptymalizowany pod kątem wydajności i dźwięku. Tłumik nie tylko zapewnia błyskawiczną reakcję na gaz, ale także oferuje bardziej stonowane brzmienie, idealne dla wymagających torów supermoto. Co więcej, przełącznik map silnika dodaje wszechstronności, umożliwiając dostosowanie charakterystyki pracy jednostki do warunków na torze i preferencji kierowcy. Mapa 1 oferuje bardziej płynne, liniowe oddawanie mocy, podczas gdy mapa 2 umożliwia pełne wykorzystanie mocy z większą dynamiką. Tak - KTM 450 SMR 2025 to wyjątkowe, pomarańczowe narzędzie, które w rękach doświadczonego zawodnika może stać się kluczem do zwycięstwa.
RAMA, ZAWIESZENIE, ERGONOMIA
Jeszcze lepsza rama, jeszcze większe możliwości! Inżynierowie KTM, czerpiąc inspirację z doświadczeń zespołu Factory Racing, stworzyli ramę, która jest doskonałym połączeniem sztywności i elastyczności. Dzięki zaawansowanym technikom, takim jak hydroformowanie i cięcie laserowe oraz precyzyjnemu zrobotyzowanemu spawaniu, udało się osiągnąć optymalny balans między sztywnością wzdłużną a skrętną. Efektem jest rama, która nie tylko zapewnia niezrównaną stabilność i precyzję prowadzenia, ale także działa jak dodatkowy element zawieszenia, absorbując drgania i redukując zmęczenie kierowcy podczas intensywnej jazdy.
W kwestii zawieszenia, KTM 450 SMR 2025 może poszczycić się zastosowaniem po raz pierwszy regulowanego wideleca WP XACT Closed Cartridge o średnicy 48 mm, który dzięki nowej koncepcji tłoka środkowego optymalizuje przepływ oleju wewnątrz kartridża. Co to oznacza? Otóż rozwiązanie to zapobiega niepożądanemu pienieniu się oleju i utrzymuje charakterystykę tłumienia. Z tyłu znajduje się natomiast amortyzator WP XACT ze zaktualizowanym układem dźwigni, nowymi uszczelnieniami i mniejszymi średnicami sworzni.
A co z ergonomią? Została ona po prostu dopracowana do perfekcji - nowe, dwuskładnikowe osłony zbiornika paliwa oraz zmodyfikowany "trójkąt motocyklisty" zapewniają lepszy kontakt z maszyną, szczególnie w pozycji stojącej na odcinkach off-roadowych. Inżynierowie KTM skupili się również na redukcji masy, osiągając 300-gramową oszczędność wagi przy jednoczesnym zwiększeniu sztywności w kluczowych obszarach. To wszystko przekłada się na niezwykłą zwrotność w zakrętach i precyzję prowadzenia. Dopełnieniem są mniejsze podnóżki. Dzięki ich zastosowaniu zmaksymalizowano kąty przechyłu i zmniejszono tym samym ryzyko zahaczenia o podłoże w czasie dynamicznej walki o zwycięstwo.
SPRZĘGŁO SUTER
KTM 450 SMR 2025 wyposażono w innowacyjne sprzęgło poślizgowe SUTER, które rewolucjonizuje kontrolę nad maszyną w ekstremalnych warunkach supermoto. System ten eliminuje niestabilność i podskakiwanie tylnego koła podczas agresywnej redukcji biegów, umożliwiając precyzyjne wejścia w zakręty i efektowne drifty. Uzupełnieniem jest układ hydrauliczny Brembo, zapewniający doskonałą modulację sprzęgła, szczególnie gdy nie korzystamy z Quickshiftera. To połączenie gwarantuje niezrównaną kontrolę, precyzję i możliwość pełnego wykorzystania potencjału maszyny, zarówno w walce o najlepsze czasy okrążeń, jak i podczas widowiskowej jazdy w stylu supermoto.
KOŁA I HAMULCE
Sercem układu jezdnego są czarne, wytrzymałe obręcze ALPINA z piastami obrabianymi CNC i lekkimi szprychami. Standardowo wyposażone w opony Metzeler Racetec SM K1 Supermoto, gwarantują błyskawiczne nagrzewanie się i wyjątkową przyczepność na różnorodnych nawierzchniach dzięki zaawansowanej mieszance krzemionkowej. System hamulcowy jest natomiast READY by zapewnić wysoką skuteczność hamowania z wysokich prędkości. Z przodu zastosowano 4-tłoczkowy, radialnie montowany zacisk Brembo, współpracujący z tarczą o imponującej średnicy 310 mm. Całość uzupełnia radialna pompa hamulcowa, zapewniająca precyzyjne dozowanie siły hamowania. Z tyłu jednotłoczkowy zacisk współpracuje z 220 mm tarczą, oferując idealne wyważenie siły hamowania.
QUICKSHIFTER
KTM 450 SMR 2025 wyposażono w dwa kluczowe systemy: Launch Control i Quickshifter. Pierwszy z nich aktywowany jednoczesnym naciśnięciem przycisków kontroli trakcji i Quickshiftera, optymalizuje moc na tylnym kole, zapewniając błyskawiczny, kontrolowany start. Z kolei Quickshifter umożliwia zmianę biegów w górę bez użycia sprzęgła, pozwalając riderowi skupić się na linii jazdy i hamowaniu. System działa od drugiego do piątego biegu.
Te innowacyjne rozwiązania nie tylko poprawiają osiągi, ale zwiększają pewność prowadzenia. KTM 450 SMR 2025 z Launch Control i Quickshifterem to maszyna stworzona do dominacji na torze - od startu do mety.
.jpg)
POWER PARTS I OPCJE PERSONALIZACJI
Twój nowy KTM 450 SMR 2025 może być dokładnie taki, jak sobie wymarzysz. Wszystko dzięki szerokiej ofercie akcesoriów i części tuningowych KTM PowerParts. W katalogu znajdziesz komponenty opracowane specjalnie z myślą o supermoto KTM 450 SMR 2025. Potrójne zaciski zawieszenia, części tuningowe do silnika, cieszące oko dodatki CNC, podkręcający osiągi układ wydechowy Akrapovic, czy też okleiny w stylu Factory! Jest w czym wybierać.
DANE TECHNICZNE KTM 450 SMR 2025
SILNIK
Napęd główny 29:72
Skrzynia biegów 5-biegowa
Chłodzenie Chłodzenie cieczą
Przełożenie wtórne 14:46
Rozrusznik Rozrusznik elektryczny
Suw 63.4 mm
Średnica 95 mm
Sprzęgło antyhoppingowe sprzęgło SUTER, hydraulika Brembo
Stopień sprężania 13
Pojemność skokowa 449.9 cm³
EMS Keihin EMS
Design Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
Wytwarzanie mieszanki paliwowej Keihin EFI, throttle body 44 mm
Smarowanie Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju
PODWOZIE
Waga motocykla (bez paliwa) 108.8 kg
Pojemność zbiornika (ok.) 7.2 l
Wheelbase 1.472 mm
Średnica przedniej tarczy hamulcowej 310 mm
Średnica tylnej tarczy hamulcowej 220 mm
Przedni hamulec Hamulec tarczowy
Tylny hamulec Hamulec tarczowy
Łańcuch 520, Non-sealed
Konstrukcja ramy Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
Przednie zawieszenie WP XACT-USD, Ø 48 mm
Prześwit 281 mm
Kierownica Neken, aluminium Ø 28/22 mm
Tylne zawieszenie WP XACT Monoshock z łącznikami
Seat height 898 mm
Tłumik Aluminiowy
Kąt główki ramy 63.9 °
Konstrukcja ramy tylnej Aluminium wzmocnione poliamidem
Skok zawieszenia (przód) 283 mm
Skok zawieszenia (tył) 266 mm
Wymiary opon (przód/tył) 125/75; 165/55
Koła 3.5 x 16.5"; 5 x 17"
Rozstaw kół 1.472 ± 10 mm
POMARAŃCZOWA BROŃ SUPERMOTO NUMER #1
KTM 450 SMR 2025 to połączenie innowacyjnej technologii, najwyższej jakości komponentów oraz prawdziwego ducha wyścigowego. To motocykl, który zapewnia niezapomniane wrażenia i intensywne emocje przy każdej jeździe - zarówno treningowej, jak tej sfokusowanej na walce o pudło!
Chcesz być o krok przed konkurencją? Wybierz najnowsze supermoto KTM 450 SMR 2025! Skontaktuj się z nami już dziś, aby zarezerwować swoje miejsce i doświadczyć mocy oraz precyzji, które sprawią, że podbijesz każdy tor i każdą trasę. Nie zwlekaj – zdobądź przewagę i przeżyj prawdziwą przygodę na najwyższym poziomie!
Skontaktuj się z nami!
W celu uzyskania szczegółowych informacji, dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu, skontaktuj się z naszym sprzedawcą:
GWARANCJA NAJLEPSZEJ CENY
Jako autoryzowany dealer KTM gwarantujemy najlepsze ceny na rynku. Skontaktuj się z nami, jeśli znajdziesz lepszą ofertę – przygotujemy dla Ciebie konkurencyjną propozycję.
ZAKUP MOTOCYKLA ONLINE
Twój wymarzony KTM może być dostarczony pod same drzwi. Skontaktuj się z nami, poznaj szczegóły procesu zakupu i ciesz się wygodą dzięki KTMSKLEP.PL.
KORZYŚCI SPECJALNE
Oferujemy unikalne korzyści dla naszych klientów: profesjonalne doradztwo, atrakcyjne opcje finansowania, a także wyjątkowe rabaty przyznawane tylko nabywcom motocykli z KTMSKLEP.PL.
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.