logo

cena detaliczna:

31519 

nasza cena:

31519 

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 390 RC 2024 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

w swoim garażu szykujesz miejsce na motocykl sportowy w najczystszej postaci! KTM 390 RC mimo swojej niewielkiej pojemności, posiada dynamicznie reagujący na ruch manetki silnik, mogący poszczycić się 32 KW mocy i 37 Nm momentu obrotowego.

KTM 390 RC, to sprzęt zredukowany do tego, co niezbędne w motocyklu sportowym. Niezależnie od tego, czy pojedziesz boczną drogą, czy wyskoczysz w weekend na tor wyścigowy. 

Geny Moto3 i design MotoGP dochodzą w tym motocyklu do głosu podczas każdego manewru sprawiając, że prowadzi się on naprawdę rasowo, zarówno w miejście, jak i poza nim. Prowadzenie — po prostu spektakularne. Osiągi — niesamowite. Moc — ekscytująca. 

 

 

WYŚCIGOWE DNA 

KTM RC 390 2024, to motocykl, który niczego nie udaje i bardziej niż kiedykolwiek inspirowany jest wyścigowymi bolidami KTM znanymi z serii MotoGP. Wygląd to jednak dopiero początek. Co najważniejsze, idzie on w parze z rozwiązaniami technologicznymi, mającymi na celu poprawić prowadzenie, aerodynamikę i ergonomię. RC 390 został zaprojektowany tak, by maksymalnie kierować przepływ powietrza poza jeźdźca, którego sylwetka – dzięki smukłej konstrukcji maszyny - może się z nią perfekcyjnie zintegrować. Wszystko to sprawia, że pokonywanie zakrętów jeden po drugim i nagłe przerzucanie ciężaru z prawej strony na lewą, przychodzą w tym motocyklu z wyjątkową łatwością. Nadwozie RC 390 jest maksymalnie zredukowane, dzięki czemu uzyskano niezwykle agresywny profil "ogona". Karoseria modelu RC, to z kolei prawdziwe mistrzostwo świata. Jest ona łatwo demontowalna, dzięki zastosowaniu mniejszej liczby śrub oraz przemyślanemu systemowi mocowania.


 

ZAWIESZENIE

KTM RC 390 2024 w zakresie systemu zawieszenia ustanawia nowe standardy w segmencie motocykli Supersport o pojemności poniżej 400 cm³. Ta innowacja zapewnia mu cechy charakterystyczne dla prawdziwie wyścigowego sprzętu, oferując wydajność bez precedensu w swojej klasie. Zawieszony na zaawansowanym widelcu WP APEX typu upside-down, wyposażonym w 43 mm, otwarty kartridż oraz możliwość regulacji kompresji i tłumienia odbicia w zakresie 30 stopni, KTM RC 390 wyraźnie czerpie z zaawansowanych technologii sportowych, które są zwykle zarezerwowane dla jego większych odpowiedników. Dodatkowo, innowacyjne rozwiązania takie jak nowe zaciski osi i zastosowanie lekkiej osi przedniej, przyczyniają się do obniżenia masy całkowitej. Pojazd ten został starannie zaprojektowany, aby sprostać wyzwaniom toru wyścigowego, będąc przy tym niezwykle intuicyjny w obsłudze. Zastosowanie tylnej amortyzacji WP APEX z dzielonym tłokiem, która umożliwia regulację tłumienia odbicia oraz napięcia wstępnego, jeszcze bardziej podnosi poziom kontroli i komfortu jazdy.

HAMULCE

Jednym z kluczowych atutów KTM RC 390 jest jego zaawansowany system hamulcowy. Na przednim kole zastosowano 4-tłoczkowy, promieniowo montowany stały zacisk hamulcowy BYBRE, współpracujący z tarczą o średnicy 320 mm. Z tyłu znajdziemy zacisk jednotłoczkowy, także stały, współpracujący z tarczą o średnicy 230 mm. Taka konfiguracja nie tylko zapewnia wyjątkową efektywność hamowania, ale również przyczynia się do redukcji masy pojazdu o 960 gramów.

Zaawansowany system ABS, zastosowany w tym modelu, maksymalizuje potencjał hamulców, oferując kierowcy kontrolę i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie. Komfort użytkowania podnosi również regulowana dźwignia hamulca przedniego, umożliwiająca dostosowanie jej ustawień do indywidualnych preferencji kierowcy.

 

 

 

SPRZĘGŁO

W tym wyjątkowym motocyklu segmentu supersport zastosowano innowacyjne sprzęgło poślizgowe, które odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu płynności i kontroli nad motocyklem podczas intensywnego hamowania. Działa ono poprzez automatyczne rozłączanie się w sytuacji, kiedy nacisk zwrotny silnika przekroczy określony próg, co ma miejsce przy gwałtownym zmniejszaniu prędkości. Natomiast przy ponownym dodaniu gazu, siła nacisku sprężyn sprzęgłowych powoduje jego ponowne załączenie. To zaawansowane rozwiązanie technologiczne skutecznie eliminuje ryzyko niekontrolowanych wibracji tylnego koła, zapewniając jednocześnie, że motocykl zachowuje stabilność i przyczepność. Dodatkowo, zastosowanie tego typu sprzęgła znacząco redukuje potrzebną siłę do obsługi dźwigni sprzęgła, co przekłada się na zwiększenie komfortu jazdy i zmniejszenie zmęczenia jeźdźca.

 



SILNIK I ELEKTRONIKA

Sercem 390-tki jest czterosuwy silnik, które spełniają normy Euro5. Patrząc na "390" z punktu elektroniki, to jest to bez wątpienia sprzęt, który wyznacza standardy w segmencie supersport o małych pojemnościach. Na jego pokładzie znajdziemy systemy wspierające kierowcę mianowicie Supermoto ABS, Cornering ABS i Cornering MTC. Opcjonalny jest też Quickshifter+! Idąc z duchem czasu, kokpit KTM RC 390 2024 łączy najnowocześniejsze rozwiązania. Kolorowy ekran TFT, to bardzo czytelnie podane informacje oraz możliwość szybkiego dostępu do wszystkich niezbędnych opcji. Oczywiście reaguje on na zmianę oświetlenia dostosowując poziom jasności do warunków. Jeżeli więc poszukujesz supersporta, który nie tylko wygląda rasowo, ale jest też na poważnie GOTOWY DO WYŚCIGU, to odpowiedź można być tylko jedna – KTM RC 390!
 


 

 

TUNING Z KTM POWER PARTS
To jednak nie wszystko. Jeśli ze swojego nowego KTM RC 390 2024 będziesz chciał wyciągnąć jeszcze więcej, to z pomocą przychodzi bogata oferta KTM PowerParts. Z tymi akcesoriami zrealizujesz zarówno swoje marzenia z zakresu tuningu optycznego, jak i wyostrzysz dodatkowo charakter motocykla. 


 


DANE TECHNICZNE KTM RC 390 2024

SILNIK

MOMENT OBROTOWY    37 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
CHŁODZENIE    Chłodzenie cieczą
MOC W KW    32 kW
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    60 mm
ŚREDNICA    89 mm
SPRZĘGŁO    Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
EMISJA CO2    81 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    373 cm³
EMS    Bosch EMS z RBW
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
SPALANIE    3.46 l/100 km
SMAROWANIE    Mokra miska olejowa

PODWOZIE

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    13.7 l
ABS    Dwukanałowy system Bosch 9.1MP ABS (Supermoto ABS)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    230 mm
PRZEDNI HAMULEC    Tarcza hamulcowa z 4-tłokowym, montowanym osiowo stałym zaciskiem
TYLNY HAMULEC    Pływająca tarcza hamulcowa z 1-tłokowym zaciskiem
ŁAŃCUCH    520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY    Rama kratowa ze stali, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP APEX 43
PRZEŚWIT    158 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    824 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    66.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    120 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    150 mm



NIEPOWTARZALNY!

Ten sprzęt to po prostu kwintesencja zaawansowanej inżynierii. Oferuje doskonałe osiągi zarówno dla amatorów, jak i doświadczonych motocyklistów poszukujących adrenaliny i wyrafinowanej techniki jazdy na torze. Z nowatorskim zawieszeniem, które zapewnia zarówno wyścigową dynamikę, jak i komfort na drogach publicznych, RC 390 2024 stawia na wszechstronność i innowacyjność. 

Mówiąc wprost RC 390 został zaprojektowany z myślą o tych, którzy pragną połączenia sportowych emocji z codzienną funkcjonalnością. Dzięki swym wyrafinowanym rozwiązaniom technicznym, jest to idealny wybór dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z motocyklami klasy Supersport, jak również dla bardziej doświadczonych jeźdźców szukających lekkiego, ale potężnego narzędzia do szlifowania swoich umiejętności na torze. KTM RC 390 2024 demonstruje, że można połączyć wysoką wydajność z użytkową ergonomią, tworząc motocykl, który jest zarówno ekscytujący, jak i dostępny dla szerokiego grona motocyklistów.

W celu uzyskania szczegółowych informacji, w tym dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu w KTMSKLEP.PL, prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą: +48 664 949 121


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas