logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 690 SMC-R 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

kochasz rebelię, ostrą jazdę oraz latanie bokiem i nic nie wskazuje na to, by w ciągu najbliższych lat miało się to zmienić! KTM 690 SMC-R to uliczny chuligan, napędzany sprawdzonym i dopracowanym silnikiem 690 LC4. To obecnie najpotężniejszy jednocylindrowiec na rynku, który jest owocem ponad 30 letniego rozwoju. 

Generuje on moc 74 KM, co przy niskiej masie i rodowodzie READY TO RACE sprawia, że KTM 690 SMC-R 2023 to prawdziwy generator frajdy. Z tym jednośladem zaliczysz świetny przejazd po górskich drogach, przejmiesz kontrolę nad miastem, a wszystko to w towarzystwie potężnego przypływu adrenaliny!

KTM 690 SMC-R 2023 współpracuje z pełni regulowanym zawieszeniem WP APEX, a jeśli o elektronice mowa, to pomarańczowe supermoto KTM posiada funkcję RIDE MODE na przełączniku kierownicy, dzięki czemu wybór trybów jest naprawdę łatwy i intuicyjny.


KTM 690 SMC-R 2023 posiada dwa główne tryby jazdy. Pierwszy z nich to tryb uliczny STREET. Możemy w nim doświadczyć sportowej reakcji przepustnicy, przy której poślizg kół i unoszenie przodu jest utrzymywane na minimalnym poziomie. Wszystko po to, by zapewnić możliwie najlepsze właściwości jezdne. Standardowym ustawieniem w trybie ulicznym jest też aktywowany osobno dla przedniego i tylnego koła dwukanałowy ABS. Tryb SUPERMOTO to prawdziwa gratka dla fanów jazdy bokiem. Zapewnia on płynną reakcję przepustnicy typową dla maszyn SM. Możliwy jesli lekki poślizg kół i unoszenie przedniego koła. A wszystko to włączane/wyłączane z poziomu kierownicy. W trybie SM nie działa ABS tylnego koła, co ułatwia kontrolowane ślizgi. KTM 690 SMC-R 2023 oferuje też możliwość wyłączenia kontroli trakcji. Na pokładzie znajdziemy również Quickshifter+, który korzysta z dwóch czujników, z czego jeden umieszczony na ramieniu zmiany biegów wykrywa ruch cięgna dźwigni zmiany biegów w momencie podwyższania biegu i wysyła sygnał powodujący natychmiastowe odcięcie zapłonu. Gdy tylko drugi czujnik wykryje załączenie biegu, wznawia wtrysk i otwiera przepustnicę, co zapewnia szybkie i płynne działanie niezależnie od położenia manetki gazu i prędkości obrotowej silnika. Podczas redukcji biegu system dopasowuje prędkość obrotową silnika do prędkości niższego biegu.
 


 

W tym supermoto na pochwałę zasługuje też kokpit. Jest prosty, ale precyzyjny i nie odciąga wzroku od tego, co najważniejsze - toru jazdy. Ze wskaźników dowiesz się m.in. o aktualnym położeniu biegu oraz poznasz obroty silnika. KTM 690 SMC-R to homologowane supermoto z wyścigową duszą i zaskakującymi osiągami. Stąd sprzęt posiada zacisk BREMBO Monoblock (4-tłoczkowy z przodu, 1-tłoczkowy z tyłu) dla podwyższenia siły hamowania. Zapewnia on lepsze wyczucie i lepszą siłę hamowania oraz lepszą sterowność przedniego koła. Jesteś więc gotowy na niekończącą się zabawę z KTM 690 SMC-R 2023?!  KTM 690 SMC-R 2023 spełnia normy emisji spalin Euro5.

 


DANE TECHNICZNE KTM 690 SMC-R 2023


SILNIK

MOMENT OBROTOWY    73.5 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
CHŁODZENIE    Chłodzenie cieczą
MOC W KW / KM   55 kW / 74 KM
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    80 mm
ŚREDNICA    105 mm
SPRZĘGŁO    Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe PASC (TM)
EMISJA CO2    96 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    692.7 cm³
EMS    Hitachi Astemo EMS z RBW, zapłon dwuiskrowy
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA    4.1 l/100 km
SMAROWANIE    Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju


PODWOZIE

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    13.5 l
ABS    Bosch 9.1 MP (wraz z Cornering-ABS i trybem super moto)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    240 mm
PRZEDNI HAMULEC    Tarcza hamulcowa Brembo z 4-tłokowym, montowanym osiowo stałym zaciskiem
TYLNY HAMULEC    Pływająca tarcza hamulcowa Brembo z 1-tłokowym zaciskiem
ŁAŃCUCH    520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY    Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP APEX 48
PRZEŚWIT    237 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP APEX z mocowaniem Pro-Lever linkage
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    892 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.6 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    215 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    240 mm

 

 


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas