logo

cena detaliczna:

59119 

nasza cena:

56100 

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 690 ENDURO R 2024 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

szukasz maksymalnie konkurencyjnego i lekkiego motocykla dual sport, w który został wszczepiony pokaźny pakiet wyścigowych genów. Pomarańczowa propozycja KTM dual sport, czyli model 690 ENDURO R 2024, to maksymalnie dopracowana konstrukcja, która od lat dominuje w segmencie.

Ten napędzany sprawdzonym silnikiem 690 LC4 motocykl, to idealny wybór dla wszystkich tych, którzy poszukują sprzętu, który bez problemu odnajdzie się w cyklu miejskim (w końcu 690 ENDURO R, to uterenowiony brat modelu 690 SMC-R) oraz sprosta wszystkim wymaganiom stawianym mu na bezdrożach. Mocną cechą tej konstrukcji są także interwały serwisowe co 10.000 km.


WYTRZYMAŁY I PEŁEN ENERGII SILNIK 

Silnik KTM 690 Enduro R z 2024 roku oferuje imponujące osiągi, łącząc dynamiczne przyspieszenie od niskich obrotów z łatwością osiągania wysokich obrotów oraz wyjątkową płynność działania. Jego wydajność jest dodatkowo podkreślona przez niskie zużycie paliwa, co stanowi istotny atut. Konstrukcja silnika obejmuje lekką i kompaktową głowicę cylindra z czterema zaworami i pojedynczym wałkiem rozrządu umiejscowionym nad zaworami ssącymi, wspomagana przez dodatkowy wałek wyrównoważający napędzany łańcuchem rozrządu. Mechanizm zaworów dolotowych opiera się na systemie popychaczy, natomiast zawory wydechowe są sterowane przez dźwignię zaworową. Zastosowanie komory rezonansowej pozwala na równoważenie impulsów w układzie dolotowym, co przekłada się na bardziej płynną reakcję na ruchy przepustnicy i zmniejszenie wibracji. Dwa wały wyrównoważające, umieszczone jeden przed wałem korbowym, a drugi w głowicy cylindrów, minimalizują wibracje, zapewniając bardziej komfortową jazdę. Innowacyjny, lekki tłok kuty redukuje bezwładność, co sprawia, że reakcja silnika na polecenia kierowcy jest szybsza. Zastosowanie łożysk ślizgowych w korbowodzie zmniejsza bezwładność, co przyczynia się do płynniejszej i bardziej dynamicznej pracy silnika.
 


SPRZĘGŁO I SKRZYNIA BIEGÓW 

Na pokładzie KTM 690 Enduro R 2024 znajdziesz zaawansowane sprzęgło poślizgowe PASC , które wymaga minimalnego wysiłku do obsługi i zapobiega blokadzie tylnego koła podczas szybkiego zmniejszania biegów. Współgra ono z 6-biegową skrzynią biegów z systemem Quickshifter+ co umożliwia łatwe zmiany biegów bez użycia sprzęgła, a to zwiększa kontrolę nad motocyklem i poprawia przyczepność tylnego koła.
 

NOWOCZESNY WTRYSK

Elektroniczna regulacja wtrysku paliwa i zarządzanie pracą silnika skutecznie dostosowują wydajność do aktualnych warunków drogowych. Efektem jest zwiększona moc, która jest łatwiejsza w kontroli, redukcja zużycia paliwa oraz obniżenie emisji szkodliwych substancji. Dodatkowe systemy takie jak MTC (kontrola trakcji), MSR (regulacja poślizgu koła napędowego) oraz Quickshifter+ wzmacniają te korzyści. Użytkownik może wybierać między dwoma mapami silnika, które zmieniają jego charakterystykę pracy. 

 

 

NOWOCZESNA I POMOCNA ELEKTRONIKA

KTM 690 ENDURO R to nie tylko dziki, off-roadowy odkrywca, ale także sprzęt, w którym nie zapomniano o zainstalowaniu nowoczesnej elektroniki, która wspiera ridera. Motocykl oferuje dwa ustawienia jazdy: (1) tryb miejski i (2) tryb terenowy. W trybie miejskim charakterystyka przepustnicy jest nastawiona na sportową reakcję, minimalizując ryzyko poślizgu kół oraz podnoszenia przedniego koła dla zapewnienia najlepszych możliwości manewrowania w warunkach miejskich. Standardowo w tym trybie, system ABS działa niezależnie na oba koła. W trybie terenowym, przepustnica reaguje płynniej, a specjalnie dostosowana kontrola trakcji pozwala na kontrolowany poślizg kół i podnoszenie przedniego koła, nie wpływając negatywnie na moc. Przełączanie między trybami jest możliwe bezpośrednio z poziomu kierownicy, co umożliwia dostosowanie zachowania silnika do aktualnych potrzeb. Co więcej, kontrola trakcji może być wyłączona, jeśli zajdzie taka potrzeba. W trybie terenowym, możliwe jest również wyłączenie ABS dla koła tylnego, co zwiększa kontrolę nad hamowaniem na luźnej nawierzchni - wszystko po to, byś mógł zaznać off-roadu w jego najbardziej prawdziwym wcieleniu!


ZAWIESZENIE

Pomarańczowy dual sport z Austrii wykorzystuje zaawansowany widelec upside-down WP XPLOR 48, opracowany we współpracy WP i KTM dla linii EXC, co ułatwia jazdę w trudnym terenie. Ten widelec ma oddzielne funkcje dla każdej strony: lewa odpowiada za tłumienie dobicia, a prawa - za odbicia. Do tego daje możliwość niezależnej regulacji tłumienia za pomocą pokręteł na górze widelca, oferując 30 poziomów ustawień. Dodatkowo, amortyzator WP XPLOR, połączony z wahaczem przez system dźwigni, zapewnia progresywne działanie zawieszenia. Amortyzator umożliwia pełną regulację, w tym dla różnych prędkości, co pozwala na dopasowanie do indywidualnych potrzeb ridera.


POWER PARTS I OPCJE PERSONALIZACJI

Od dodatków poprawiających wygląd, poprzez liczne osłony, crash bary, a na sakwach i tuningowym układzie wydechowych kończąc - poznaj bogaty oryginalny asortyment KTM PowerParts, z którym Twój KTM 690 ENDURO R będzie jeszcze bardziej READY TO RACE ! 

 


DANE TECHNICZNE KTM 690 ENDURO R 2024

SILNIK

MOMENT OBROTOWY    73.5 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
CHŁODZENIE    Chłodzenie cieczą
MOC W KW    55 kW
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    80 mm
ŚREDNICA    105 mm
SPRZĘGŁO    Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe PASC (TM)
CO2 EMISSIONS    99 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    692.7 cm³
EMS    Keihin EMS z RBW, zapłon dwuiskrowy
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
SPALANIE    4.3 l/100 km
SMAROWANIE    Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju

PODWOZIE


PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)  
 13.5 l
ABS    Bosch 9.1 MP (w tym Cornering-ABS i tryb off-roadowy, z możliwością wyłączenia)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    300 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    240 mm
PRZEDNI HAMULEC    Pływająca tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłokowym zaciskiem
TYLNY HAMULEC    Pływająca tarcza hamulcowa Brembo z 1-tłokowym zaciskiem
ŁAŃCUCH    520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY    Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    269 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP XPLOR z Pro-Lever linkage
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA   929 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    62.3 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    250 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    250 mm



KTM 690 ENDURO R 2024 - JEDNOCYLINDROWY ŁOWCA PRZYGÓD!

KTM 690 Enduro R 2024 to dual sport, który wyróżnia się wyjątkową wszechstronnością i zaawansowaną technologią, zapewniając doskonałe prowadzenie zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Jego silnik charakteryzuje się imponującą reakcją na przepustnicę i płynną pracą w szerokim zakresie obrotów, co w połączeniu z niskim zużyciem paliwa czyni go wyjątkowo efektywnym. 

Mocne strony modelu to przede wszystkim jego dynamika i łatwość obsługi, dzięki czemu nawet agresywne redukcje biegu i intensywne manewry nie wpływają negatywnie na stabilność motocykla. Dwa tryby jazdy – miejski i terenowy – pozwalają na szybką adaptację do zmieniających się warunków, z łatwością dostosowując motocykl do potrzeb kierowcy. Lekkość konstrukcji, połączona z precyzyjnym sterowaniem i wydajnym hamowaniem, zapewniają płynną i kontrolowaną jazdę.

KTM 690 Enduro R 2024 będzie idealny dla osób szukających uniwersalnego motocykla, który sprawdzi się zarówno podczas codziennych dojazdów do pracy, jak i w trakcie weekendowych wypadów w teren. Tak więc jeśli szukasz dual sporta z genami READY TO RACE - 690 Enduro R jest właśnie dla Ciebie!

W celu uzyskania szczegółowych informacji, w tym dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu w KTMSKLEP.PL, prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą: +48 664 949 121


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.

 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas