0 produktów 0.00 zł
KTM 500 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024
Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 500 EXC-F SIX DAYS 2024 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
poszukujesz wszystkiego tego, co daje KTM 500 EXC-F (czytaj więcej), ale w kwestii wyposażenia, oczekujesz jeszcze więcej! I właśnie dla takich ludzi, z takimi potrzebami powstał KTM 500 EXC-F SIX DAYS 2024, który jest... READY TO RACE na 101%!
Rozważając wspaniały świat enduro, niewiele jest takich maszyn, które mogą konkurować z majestatem KTM 500 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024. Właściwie, pójdźmy dalej – ta bestia stanowi swoją własną kategorię. Połączenie prężnej mocy i spektakularnego momentu obrotowego, połączone z imponującym prowadzeniem i 4-suwowym silnikiem, zapewniającym eksplozję energii, sprawia, że KTM 500 EXC-F SIX DAYS przewyższa konkurencję. Rama w pełni przeprojektowana na rok modelowy 2024, ulepszone zawieszenie dwukomorowe i zestaw elektroniki, który technologicznym postępem niemal upokarza rywali, czynią go królem off-roadu.
SILNIK I SYSTEMY WSPARCIA
Jeżeli pragniesz zaznać wrażeń, jakie daje naprawdę zawrotna prędkość, ten motocykl dostarczy Ci ich w nadmiarze. Pędzący ze stadem 64 KM silnik SOHC umieszczony w KTM 500 EXC-F SIX DAYS, jest czystym spektaklem siły. Waga? Zaledwie 29,5 kg. Główny cel przeprojektowania na rok 2024 to scentralizowanie masy. Cały silnik przechylono o 2° bardziej do tyłu, a przednią zębatkę umieszczono 3 mm niżej, co skutkuje niższym środkiem ciężkości, poprawionym prowadzeniem i manewrowością oraz zredukowanym efektem przysiadania na kole.
Gdy mówimy o niezawodnym, elektrycznym systemie rozruchu, podobnym do tych montowanych w pozostałych 4-suwowych motocyklach KTM, model 500 EXC-F SIX DAYS nie jest wyjątkiem. Zaopatrzony w ultralekki akumulator rozruchowy litowo-jonowy o pojemności 2 Ah, gwarantuje niezawodne rozruchy za każdym razem. Główne elementy elektryczne są umieszczone pod siedzeniem, zapewniając łatwy dostęp. Dzięki zupełnie nowemu układowi kontroli trakcji, jazda przez błotniste bezdroża staje się prawdziwą frajdą. Ten zaawansowany system analizuje obrót przepustnicy, które następuje podczas przekręcania manetki przez kierowcę, a także tempo wzrostu prędkości obrotowej silnika. W przypadku zbyt szybkiego wzrostu obrotów, system EMS zauważa utratę przyczepności i redukuje moc przekazywaną do tylnego koła, co zapewnia optymalną przyczepność. Ale dla tych, którzy chcą mieć pełną kontrolę, system można łatwo wyłączyć.
Jako część standardowego wyposażenia, motocykl jest wyposażony w nowatorski quickshifter, który pozwala na zmianę biegów w górę bez użycia sprzęgła (dla biegów od 2-6). Zasada działania opiera się na krótkotrwałym przerwaniu zapłonu. Dzięki temu, nawet przy pełnym otwarciu przepustnicy, możliwe jest wrzucanie wyższych biegów bez konieczności używania dźwigni sprzęgła. Proces ten rozpoczyna czujnik umieszczony na bębnie zmiany biegów, który wykrywa siłę przyłożoną do dźwigni zmiany biegów. Następnie wysyła sygnał do jednostki sterującej ECU, która przerwie zapłon, umożliwiając bezpieczne załączenie kolejnego biegu. Dla tych, którzy preferują tradycyjną jazdę, quickshifter można wyłączyć za pomocą nowego przycisku wyboru mapy pracy silnika.
Unikalny moduł sterujący jazdą terenową, znany jako OCU (Offroad Control Unit), usadowiony jest pod siedzeniem i zastępuje wszystkie elektroniczne bezpieczniki i przekaźniki. Wszystkie wyjścia są przełączane zgodnie z sygnałami od regulatora napięcia i komputera ECU. W przypadku przeciążenia, wyjścia są wyłączane indywidualnie, co znacznie ułatwia wykrywanie ewentualnych problemów. Stan każdego wyjścia jest sygnalizowany kolorową diodą LED – zieloną lub czerwoną. Rozwiązuje to zagadkę diagnostyki na trasie do jednego prostego ruchu – podnieś siedzenie i spojrzyj na diody. Koniec z noszeniem ze sobą nieporęcznych bezpieczników.
ZAWIESZENIE
KTM 500 EXC-F SIX DAYS z 2024 roku niezmiennie utrzymuje stabilność w każdych warunkach prędkości, wynikającą z implementacji przesuniętej, kutej konstrukcji główki ramy oraz frezowanych precyzyjnie, potrójnych półek zawieszenia, wykonanych z CNC. Wytworzone z doborowej jakości aluminium, cechują się dobrze wyważoną sztywnością, precyzyjnym ustawieniem goleni widelca oraz dokładnością geometrii jego zacisków. W rezultacie, osiąga się niezwykle wrażliwą i płynną pracę widelca, nie wspominając o stabilności na odcinkach o ekstremalnej prędkości. Innowacyjne uchwyty manetek, które posiadają optymalizowaną topologię i są zamocowane na gumowych podłożach, oferują zwiększoną powierzchnię styku, co minimalizuje momenty skręcające na kierownicy. KTM 500 EXC-F SIX DAYS nadal jest ikoną enduro KTM, z uaktualnionym tylnym amortyzatorem PDS, który dzięki nowemu montażowi znacznie ogranicza efekt przysiadania na kole. Amortyzator ten nadal jest najbardziej solidny i łatwy do obsługi podczas konkurencji sportowych w klasie enduro. Na tylnej części motocykla zainstalowano zupełnie nowy amortyzator PDS WP XPLOR, który jest o 380 g lżejszy od poprzednika. Ma on kompaktową konstrukcję, nowe uszczelnienia łożysk, a także nowy główny tłok, który optymalizuje przepływ oleju. W rezultacie, amortyzator skuteczniej i stabilniej tłumi nierówności i można go łatwo regulować na trasie za pomocą manualnych regulacji. Dla modeli 2024 enduro KTM, zaprojektowano całkowicie nowy dwukomorowy widelec WP XACT o średnicy 48 mm. Widelec gwarantuje szybkie i stabilne tłumienie, zoptymalizowany przepływ oleju, a na końcowych 68 mm skoku jest nowy hydrauliczny ogranicznik. Dzięki tym właściwościom, widelec jest efektywny w każdych warunkach. Nowe osłony widelca skuteczniej chronią przed penetracją brudu. Dodatkowo, widelec umożliwia regulację skoku i odbicia bez użycia narzędzi.
PAKIET SIX DAYS
Pierwszy model KTM pod szyldem SIX DAYS zadebiutował z impetem na rynku w 1996 roku. Niemal trzy dekady później, z wielką troską kontynuujemy tradycję. Wszystkie motocykle KTM EXC-F SIX DAYS, w tym potężny 500 EXC-F, wyposażone są w pełnię akcesoriów przeznaczonych dla tej linii – począwszy od toczonej potrójnej półki zawieszenia z anodyzowanym, pomarańczowym wykończeniem, a skończywszy na tylnej, odlewanej tarczy hamulcowej. Każdy komponent w modelu KTM SIX DAYS został precyzyjnie dobrany, opatrzony ekskluzywnym logo SIX DAYS i wydany na świat, by dominować zarówno na szlaku jak i torze.
MODUŁ STERUJĄCY
Nowo wprowadzony Offroad Control Unit (OCU), czyli moduł sterujący jazdą w terenie, umiejscowiony pod siedzeniem, zastępuje cały zestaw elektronicznych bezpieczników i przekaźników. OCU reaguje na sygnały wysyłane bez przerwy przez regulator napięcia i jednostkę sterującą silnika (ECU), kontrolując wszystkie wyjścia i automatycznie je wyłączając w przypadku ich przeciążenia. Proces ten znacznie upraszcza lokalizację potencjalnych problemów, ponieważ status każdego wyjścia jest sygnalizowany za pomocą diod LED o zielonym lub czerwonym kolorze. W praktyce oznacza to, że diagnoza wszelkich kwestii elektrycznych podczas trasy jest tak prosta, jak podniesienie siedzenia i spojrzenie na diody.
.
KONTROLA TRAKCJI
Całkowicie odnowiony system kontroli przyczepności znacząco ułatwia dynamiczną jazdę na mokrych i błotnistych trasach. System ten analizuje kąt otwarcia przepustnicy, wynikający z ruchu manetki gazu przez operatora, oraz szybkość wzrostu obrotów silnika. W przypadku zbyt gwałtownego wzrostu obrotów, system EMS detekuje utratę przyczepności i redukuje moc dostarczaną do koła tylnego, co gwarantuje optymalną przyczepność. Naturalnie, system ten można deaktywować, co pozwala kierowcy na pełną kontrolę nad pojazdem.
.
RAMA
KTM 500 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024 został wyposażony w nowo zaprojektowaną ramę, która jest pokryta błyszczącym, pomarańczowym lakierem. Rama została precyzyjnie skonstruowana, aby zapewnić maksymalną sztywność wzdłużną, co przekłada się na doskonałą odpowiedź dla kierowcy, skuteczną absorpcję energii i stabilność motocykla przy wysokich prędkościach. Udało się to osiągnąć dzięki zmianie położenia obrotowych mas w obrębie ramy oraz dodaniu kutego połączenia z górną częścią ramy. Zamiary producenta dotyczące slimmera zostały zrealizowane poprzez przesunięcie mocowań podnóżków bardziej do środka, co skutkuje smuklejszym profilem dolnej części motocykla i mniejszym ryzykiem zaczepienia o przeszkody. Po zakończeniu jazdy, nowa, całkowicie przeprojektowana jednoczęściowa stopka z kutego metalu solidnie podtrzyma Twój motocykl w pozycji pionowej.
W tylnej części motocykla zastosowano nową, niezwykle lekką ramę pomocniczą. Ta dwuczęściowa konstrukcja, wykonana z poliamidowo wzmacnianego aluminium, jest odpowiedzialna za utrzymanie integralności tylnego segmentu głównej ramy. Wykorzystując dynamiczną analizę obliczeniową, udało się dobrze dobrać sztywność ramy pomocniczej, tak aby zapewnić doskonałe prowadzenie i jednocześnie dostarczać kierowcy najbardziej precyzyjnych informacji zwrotnych. Nowa rama pomocnicza jest również krótsza, bardziej zwarta i bardziej wytrzymała niż jej poprzednik, a w przypadku wypadku raczej ulegnie zniekształceniu, a nie pęknięciu. Wszystkie elementy elektroniczne są w pełni zintegrowane z ramą pomocniczą, eliminując potrzebę jakichkolwiek dodatkowych wsporników, uchwytów czy mocowań.
PROWADZENIE
Prowadzenie KTM 500 EXC-F SIX DAYS 2024 to doświadczenie jak żadne inne, będące połączeniem dynamiki, mocy i precyzji. Maszyna jest zdumiewająco responsywna, z silnikiem o mocy 64 KM, który dostarcza potężne uderzenie mocy na każde pociągnięcie manetki. Zarówno początkujący, jak i doświadczeni motocykliści będą zaskoczeni, jak płynnie i kontrolowalnie ten motocykl dostarcza swoją moc. Jego skrupulatnie zaprojektowane zawieszenie dwukomorowe oraz nowa rama skoncentrowana na scentralizowaniu masy, umożliwiają niemalże telepatyczną komunikację pomiędzy motocyklem a kierowcą. W efekcie, odczucie kontroli i pewności podczas prowadzenia tego motocykla jest niezrównane. KTM 500 EXC-F SIX DAYS 2024 jest motocyklem dla osób szukających nieograniczonych możliwości. Jest to motocykl dla kogoś, kto nie boi się wyzwań, czy to na górskich szlakach, czy na bezdrożach. Zarówno entuzjaści off-road, jak i zawodnicy szukający niezawodnej maszyny do startów w zawodach enduro, docenią jego możliwości. Zastosowanie tego motocykla jest niezwykle uniwersalne, gdyż równie dobrze sprawdzi się podczas weekendowych wypraw po górskich szlakach, jak i podczas codziennej jazdy po mieście. Jest to motocykl, który odnajduje się na szutrowych ścieżkach, błotnistych polach, ale też na asfaltowych drogach, oferując niezrównany poziom wszechstronności. Jeśli chodzi o konkurencje sportowe, KTM 500 EXC-F SIX DAYS 2024 jest idealnym wyborem dla zawodników szukających maszyny do enduro, cross-country czy wyścigów na długie dystanse.
JESZCZE WIĘCEJ POWER PARTS I OPCJI PERSONALIZACJI
Twój nowy KTM 500 EXC-F SIX DAYS 2024 może być dokładnie taki, jak sobie wymarzysz. Wszystko dzięki szerokiej ofercie akcesoriów i części tuningowych KTM PowerParts. W katalogu znajdziesz komponenty opracowane specjalnie z myślą o KTM 500 EXC-F SIX DAYS 2024. Potrójne zaciski zawieszenia, części tuningowe do silnika, cieszące oko dodatki CNC, podkręcający osiągi układ wydechowy Akrapovic, czy też okleiny w stylu Factory! Jest w czym wybierać.
WYPOSAŻENIE SIX DAYS
Podobnie jak w przeszłości, tak i w najnowszej odsłonie, dopełnieniem rodziny KTM EXC 2024 są specjalnie zaprojektowane maszyny o oznaczeniu Six Days, której jednym z członków jest 500 EXC-F. Te wyjątkowe motocykle zostały stworzone jako hołd dla słynnej imprezy "Sześciodniówka" i oferują najbardziej wymagającym jeźdźcom jeszcze więcej komponentów READY TO RACE! Co wyróżnia te maszyny poza ich unikalną okleiną?
- Pomarańczowa rama: KTM 500 EXC-F SIX DAYS 2024 prezentuje się nie tylko wyjątkowo dzięki swojej pomarańczowej ramie, ale ta konstrukcja zapewnia również maksymalną sztywność wzdłużną i doskonałe prowadzenie na torze.
- Specjalne siedzenie Grippier SIX DAYS: Jeźdźcy docenią specjalne siedzenie SIX DAYS, które gwarantuje wyjątkowe przyczepienie i komfort podczas długich godzin jazdy.
- Kierownica z charakterystycznym wygięciem i logo SIX DAYS: Kierownica tego modelu została zaprojektowana z charakterystycznym wygięciem, zapewniając optymalną pozycję i kontrolę nad motocyklem. Dodatkowo, logo SIX DAYS nadaje mu unikalny wygląd.
- Antracytowy tłumik z logo SIX DAYS: Sportowy wygląd i doskonała wydajność to cechy charakterystyczne antracytowego tłumika z logo SIX DAYS, który dodaje motocyklowi dodatkowego pazura.
- Obręcze GIANT o wysokiej wytrzymałości z logo SIX DAYS: Motocykl został wyposażony w obręcze GIANT, które cechują się wysoką wytrzymałością i doskonałą odpornością na trudne warunki terenowe. Logo SIX DAYS dodaje im wyjątkowego charakteru.
- Anodowane na pomarańczowo, obrabiane CNC potrójne zaciski widelca: Precyzyjnie wykonane potrójne zaciski widelca są anodowane na pomarańczowo i nie tylko dodają motocyklowi stylowego wyglądu, ale również zapewniają doskonałą kontrolę.
- Pomarańczowy ściągacz przedniej osi: Praktyczny i stylowy, pomarańczowy ściągacz przedniej osi ułatwia i usprawnia konserwację oraz zmianę koła
- Półpływająca przednia tarcza hamulcowa: Wysoce wydajna półpływająca przednia tarcza hamulcowa zapewnia niezawodne i mocne hamowanie w każdych warunkach.
- Pełna tylna tarcza hamulcowa: Również tylna tarcza hamulcowa gwarantuje doskonałą wydajność i kontrolę hamowania.
- Linka zabezpieczająca tylny hamulec: Dodatkowa linka zabezpieczająca tylny hamulec zapewnia bezpieczeństwo podczas intensywnej jazdy enduro.
- Pomarańczowa tylna zębatka Supersprox Stealth: Wytrzymała i stylowa tylna zębatka Supersprox Stealth doskonale wpasowuje się w charakter motocykla.
- Pomarańczowa prowadnica łańcucha: Prowadnica łańcucha w kolorze pomarańczowym nie tylko zapewnia stabilność i ochronę łańcucha, ale również podkreśla look.
- Kompozytowa osłona silnika: Solidna i lekka kompozytowa osłona silnika chroni jednostkę napędową przed uszkodzeniami i zarysowaniami podczas jazdy off-road.
- Przełącznik map zapłonu: Przełącznik map zapłonu umożliwia dostosowanie charakterystyki silnika do preferencji jeźdźca i warunków terenowych.
- Wentylator chłodnicy: Wyposażenie w wentylator chłodnicy zapewnia optymalną temperaturę silnika nawet w najbardziej wymagających warunkach, zapewniając pełną wydajność.
- Opony Metzeler 6 Days Extreme: Opony Metzeler 6 Days Extreme są stworzone do pokonywania trudnych terenów enduro, zapewniając doskonałą przyczepność i wytrzymałość.
DANE TECHNICZNE KTM 500 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 72 mm
ŚREDNICA 95 mm
SPRZĘGŁO Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 510.9 cm³
EMS Keihin EMS
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 108.7 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 8.5 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH 520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 347 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 963 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 310 mm
MOC, MOC, MOC!
KTM 500 EXC-F SIX DAYS 2024 to potęga na dwóch kołach, oferująca niemalże nieskończone możliwości.. Dysponujący 64-konnym silnikiem i znakomicie zbalansowanym zawieszeniem, ten motocykl jest w stanie sprostać niemal każdemu wyzwaniu. Zaprojektowany z myślą o centralizacji masy, dostarcza on niezrównanej precyzji i kontroli, przy jednoczesnym zachowaniu lekkiego i zwinnego prowadzenia. Zaawansowany pakiet elektroniki, w tym innowacyjny układ kontroli trakcji i quickshifter, umożliwiają bezproblemowe panowanie nad mocą, a jednocześnie zapewniają niezawodność i bezpieczeństwo. Dzięki wytrzymałej i lekkiej konstrukcji, nowej ramie i ramie pomocniczej, a także całemu zestawowi starannie wyselekcjonowanych podzespołów, KTM 500 EXC-F SIX DAYS 2024 jest wyjątkowo solidny, a jednocześnie wytrzymały na surowe warunki terenowe. Każdy detal, od podnóżków po stopkę, jest zaprojektowany z myślą o maksymalnej wydajności i trwałości. Podsumowując, KTM 500 EXC-F SIX DAYS 2024 to motocykl, który zaspokoi potrzeby zarówno weekendowych wojowników , jak i zawodowych kierowców off-road, oferując niespotykany poziom uniwersalności i niezawodności na najwyższym poziomie.
Bądź przed konkurencją dzięki najnowszym KTM EXC z rocznika 2024! Skontaktuj się z nami już dziś i zabezpiecz swoje miejsce na liście rezerwowej. Przeżyj dreszcz emocji, będąc pierwszym, który podbije dzikie bezdroża dzięki niezrównanym osiągom i najnowocześniejszej technologii enduro KTM. Nie czekaj - zdobądź przewagę nad rywalami już teraz!
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.