logo

KTM 350 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024

cena detaliczna:

62000 

nasza cena:

51000 

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 350 EXC-F SIX DAYS 2024 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

poszukujesz wszystkiego tego, co daje KTM 350 EXC-F (czytaj więcej), ale w kwestii wyposażenia, oczekujesz jeszcze więcej! I właśnie dla takich ludzi, z takimi potrzebami powstał KTM 350 EXC-F SIX DAYS 2023, który jest... READY TO RACE na 101%!


KTM 350 EXC-F SIX DAYS zadebiutował na scenie motocyklowej już w 1996 roku, zapewniając niespotykaną dotąd wszechstronność. Teraz, niemal trzydzieści lat później, model KTM 350 EXC-F SIX DAYS na rok 2024 przejmuje pałeczkę i zamierza kontynuować tę tradycję z godnością. Z nową ramą, dwukomorowym zawieszeniem, odświeżonym nadwoziem i doskonałymi zdolnościami terenowymi, KTM 350 EXC-F SIX DAYS pozostaje wzorem, któremu inni próbują dorównać. W KTM 350 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024 doskonale przemyślano pozycję kierowcy, zapewniając lepszy kontakt kolan - zwłaszcza w momencie stania na podnóżkach - oraz poprawione właściwości antypoślizgowe. Dodatkowo zastosowane plastikowe osłony skutecznie chronią przed gromadzeniem się brudu na mokrym i błotnistym terenie. Płaskie siedzisko z wysoką przyczepną nakładką zapewnia doskonałą swobodę ruchu i umożliwia pełną kontrolę nad maszyną. Niezwykle wytrzymała aluminiowa rama pomocnicza wzmocniona poliamidem sprawia, że kierowca świetnie czuje motocykl i otrzymuje mnóstwo informacji zwrotnych od podłoża. W rezultacie, prowadzenie tego motocykla sprowadza się jedynie do skierowania go na właściwą drogę, w pełnym zaufaniu do jego doskonałych właściwości.


SILNIK I NOWOCZESNA ELEKTRONIKA 

Serce KTM 350 EXC-F stanowi lekki i zwarty silnik, ważący zaledwie 28,8 kg. To prawdziwe arcydzieło inżynierii. W wersji na rok 2024 silnik został pochylony o 2 stopnie do tyłu, a położenie koła łańcuchowego zmienione w celu obniżenia środka ciężkości. Jego wysokoobrotowy charakter, moc 51 koni mechanicznych oraz przemyślana konstrukcja z obniżonym tarciem wewnętrznym zapewniają doskonałą reakcję na każde przekręcenie manetki gazu. Nowość w postaci quickshiftera jest standardowo dostępna we wszystkich modelach KTM SIX DAYS z silnikiem 4-suwowym. System ten pozwala na przełączanie biegów w górę bez konieczności używania sprzęgła, a mechanizm opiera się na krótkim przerwaniu zapłonu. Dzięki temu, nawet przy pełnym otwarciu przepustnicy, możliwe jest zmienianie biegów bez użycia dźwigni sprzęgła. Technicznie rzecz biorąc, czujnik na bębnie zmiany biegów wykrywa przyłożenie siły do dźwigni zmiany biegów, a następnie wysyła sygnał do komputera ECU, który przerywa cykl zapłonu, co umożliwia bezpieczne załączenie kolejnego biegu. Quickshifter można także wyłączyć za pomocą nowego przycisku wyboru mapy pracy silnika, a sama funkcja działa na biegach od 2 do 6. To jednak nie wszystko. Nowy system kontroli trakcji znacznie ułatwia poruszanie się po wilgotnym i błotnistym terenie. Monitoruje on kąt otwarcia przepustnicy, wywołany ruchem manetki gazu przez kierowcę, a także szybkość z jaką prędkość obrotowa silnika wzrasta. Jeżeli prędkość obrotowa zwiększa się zbyt gwałtownie, system EMS wykrywa utratę przyczepności i redukuje siłę napędową do tylnego koła, co zapewnia optymalną przyczepność. Działanie systemu można wyłączyć.

ZAWIESZENIE

Nigdy dotąd nie było tak proste wpisać hasło READY TO RACE. W dużej mierze za sprawą nowatorskiego zawieszenia. Model KTM 350 EXC-F SIX DAYS na rok 2024 pozwala na szybką i bezproblemową regulację zawieszenia przedniego i tylnego bez konieczności korzystania z narzędzi. Zawieszenie PDS z tyłu, które zdobyło legendarny status dzięki wielu sukcesom wyścigowym, teraz posiada amortyzator o kompletnie nowym projekcie, z możliwością dwustopniowej ręcznej regulacji. W ciągu kilku sekund kierowca ma możliwość dostosowania ustawień, które są odpowiednie dla szybkiej lub wolnej jazdy. Na przodzie widelec jest łatwy do regulacji za pomocą ręcznie obracanych pokręteł na dolnej i górnej części widelca, z mechanizmem przypominającym obrót manetki gazu. Motocykle enduro KTM, w tym 350 EXC-F SIX DAYS wyposażono w zupełnie nowy dwukomorowy widelec WP XACT o średnicy goleni 48 mm. Widelec gwarantuje szybkie i stabilne tłumienie, z zoptymalizowanym przepływem oleju, a na ostatnich 68 mm skoku zainstalowano nowy hydrauliczny ogranicznik skoku. Dzięki tym cechom, widelec w każdych warunkach demonstruje niespotykaną efektywność. Z kolei nowe osłony widelca lepiej zabezpieczają go przed zanieczyszczeniami. Co więcej, jego skok i odbicie można regulować bez użycia jakichkolwiek narzędzi.


WYDECH

Układ wydechowy KTM 350 EXC-F SIX DAYS tworzy dźwiękową harmonię dla imponującej siły motocykla, dążąc do zapewnienia niesamowitych wyników przy możliwie najniższej wadze. Przednia rura, składająca się z dwóch części, charakteryzuje się maksymalnie zwartym wymiarem oraz przebiega jak najbliżej silnika, minimalizując ryzyko uszkodzeń od uderzeń kamieni czy skał i jednocześnie centralizując masę motocykla. Co do części odpowiedzialnej za kreowanie dźwięku, to kompaktowy, krótki tłumik jest wykonany z lekkiego aluminium, pokryty unikalnym dla linii SIX DAYS kolorem antracytowym i ozdobiony wyraźnie widocznym logo SIX DAYS.

 

ZMIENNE MAPY ZAPŁONU

Nowo zaprojektowany przełącznik map silnika, który jest standardowo dostępny w modelach KTM SIX DAYS, pozwala na proste przełączanie się między dwoma zasadniczo różnymi mapami sterującymi wtryskiem, zapłonem i innymi ustawieniami. Mapa 1 gwarantuje bardziej liniowe i przewidywalne dostarczanie mocy, podczas gdy mapa 2 prezentuje się bardziej agresywnie, z silniejszymi odpowiedziami na ruch manetki gazu i bardziej dynamicznym, intensywnym rozpędzaniem się.

 

 

MODUŁ STERUJĄCY

Nowo wprowadzony Offroad Control Unit (OCU), czyli moduł sterujący jazdą w terenie, umiejscowiony pod siedzeniem, zastępuje cały zestaw elektronicznych bezpieczników i przekaźników. OCU reaguje na sygnały wysyłane bez przerwy przez regulator napięcia i jednostkę sterującą silnika (ECU), kontrolując wszystkie wyjścia i automatycznie je wyłączając w przypadku ich przeciążenia. Proces ten znacznie upraszcza lokalizację potencjalnych problemów, ponieważ status każdego wyjścia jest sygnalizowany za pomocą diod LED o zielonym lub czerwonym kolorze. W praktyce oznacza to, że diagnoza wszelkich kwestii elektrycznych podczas trasy jest tak prosta, jak podniesienie siedzenia i spojrzenie na diody. Tym samym, eliminuje konieczność noszenia ze sobą dodatkowych, nieporęcznych bezpieczników.

.

 


RAMA

Rama, która została wykonana z najwyższą starannością, przez zastosowanie technologii hydroformowania, cięcia laserowego i robotycznego spawania, jest zaprojektowana tak, aby maksymalnie dostarczać informacji zwrotnych kierowcy i gwarantować stabilność podczas jazdy. Rama posiada dodatkowo szereg komponentów, które działają jak amortyzatory, zmniejszając zmęczenie kierowcy podczas wielokrotnych okrążeń na twardym terenie. Nowa konstrukcja mocowania amortyzatora, teraz niezwiązana z główną rurą, znacząco redukuje efekt przysiadu na tylne koło. Zmienione uszczelnienie główki ramy, które jest łatwiejsze do obsługi, zwiększa niezawodność. Rura o zamkniętym końcu pozwala na odmienną organizację systemu przelewowego paliwa. W końcu, nowa kuta stopka jest jednym elementem, co eliminuje uczucie zapadania motocykla po zaparkowaniu. Nowoczesna, ultralekka rama pomocnicza o dwuelementowej konstrukcji, wykonana z aluminium wzmocnionego poliamidem, jest odpowiedzialna za utrzymanie tylnej części motocykla na głównej ramie. Poprzez dokładne obliczenia dynamiki, zaprojektowano tak sztywność ramy pomocniczej, aby zapewniała doskonałe sterowanie i jednocześnie dostarczała kierowcy mnóstwo informacji zwrotnych. Nowa rama pomocnicza jest także krótsza, bardziej zwarta i mocniejsza niż poprzednia, a w razie wypadku ulegnie deformacji, a nie pęknie. Całość elementów elektronicznych jest w pełni zintegrowana z ramą pomocniczą, bez konieczności korzystania z dodatkowych elementów jak wsporniki, uchwyty czy mocowania.
 


PROWADZENIE
 

Jazda na KTM 350 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024 to prawdziwa rozkosz dla doświadczonych motocyklistów, którzy poszukują niesamowitego połączenia mocy, precyzji i wszechstronności. Ten motocykl jest zaprojektowany tak, aby zapewnić wyjątkowe wrażenia podczas każdej przejażdżki, niezależnie od terenu, na którym się znajdujesz. Został zaprojektowany także po to, aby... zwyciężać! 

Prowadzenie KTM 350 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024 jest dynamiczne i pełne ekscytacji. Dzięki lekkiemu silnikowi, zwartemu nadwoziu i zaawansowanemu zawieszeniu, motocykl reaguje błyskawicznie na każde polecenie. Moc 51 koni mechanicznych sprawia, że ten jednocylindrowy silnik o pojemności 349,7 cm³ jest niezwykle dynamiczny, a wysokoobrotowy charakter zapewnia dużą elastyczność w różnych warunkach jazdy.

Nie tylko moc, ale także precyzja sterowania przekładają się na niezwykłe wrażenia podczas pokonywania zakrętów i manewrowania w trudnym terenie. KTM 350 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024 jest łatwy w prowadzeniu, oferując doskonałą stabilność i pewność na torze, a jednocześnie zapewniając wystarczającą zwrotność, aby sprostać wymagającym trasom off-road.

Dla kogo będzie idealny ten motocykl? Przede wszystkim dla motocyklistów, którzy cenią sobie ducha rywalizacji i dążą do osiągnięcia sukcesu na trasie. KTM 350 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024 jest idealnym wyborem dla zawodników enduro, którzy chcą zdobywać podium na zawodach i pokonywać trudne odcinki specjalne. Jednak nie jest to motocykl zarezerwowany tylko dla profesjonalistów. Dzięki swojej wszechstronności i niezawodności, ten model jest również odpowiedni dla pasjonatów przygód i długich wypraw, którzy pragną odkrywać nieznane tereny i cieszyć się wyjątkowymi widokami.


 

 

JESZCZE WIĘCEJ POWER PARTS I OPCJI PERSONALIZACJI
Twój nowy KTM 350 EXC-F SIX DAYS 2024 może być dokładnie taki, jak sobie wymarzysz. Wszystko dzięki szerokiej ofercie akcesoriów i części tuningowych KTM PowerParts. W katalogu znajdziesz komponenty opracowane specjalnie z myślą o KTM 350 EXC-F SIX DAYS 2024. Potrójne zaciski zawieszenia, części tuningowe do silnika, cieszące oko dodatki CNC, podkręcający osiągi układ wydechowy Akrapovic, czy też okleiny w stylu Factory! Jest w czym wybierać.


 

WYPOSAŻENIE SIX DAYS

Podobnie jak w przeszłości, tak i w najnowszej odsłonie, dopełnieniem rodziny KTM EXC 2024 są specjalnie zaprojektowane maszyny o oznaczeniu Six Days, której jednym z członków jest 350 EXC-F. Te wyjątkowe motocykle zostały stworzone jako hołd dla słynnej imprezy "Sześciodniówka" i oferują najbardziej wymagającym jeźdźcom jeszcze więcej komponentów READY TO RACE! Co wyróżnia te maszyny poza ich unikalną okleiną?

  • Pomarańczowa rama: KTM 350 EXC-F SIX DAYS 2024 prezentuje się nie tylko wyjątkowo dzięki swojej pomarańczowej ramie, ale ta konstrukcja zapewnia również maksymalną sztywność wzdłużną i doskonałe prowadzenie na torze.
  • Specjalne siedzenie Grippier SIX DAYS: Jeźdźcy docenią specjalne siedzenie SIX DAYS, które gwarantuje wyjątkowe przyczepienie i komfort podczas długich godzin jazdy.
  • Kierownica z charakterystycznym wygięciem i logo SIX DAYS: Kierownica tego modelu została zaprojektowana z charakterystycznym wygięciem, zapewniając optymalną pozycję i kontrolę nad motocyklem. Dodatkowo, logo SIX DAYS nadaje mu unikalny wygląd.
  • Antracytowy tłumik z logo SIX DAYS: Sportowy wygląd i doskonała wydajność to cechy charakterystyczne antracytowego tłumika z logo SIX DAYS, który dodaje motocyklowi dodatkowego pazura.
  • Obręcze GIANT o wysokiej wytrzymałości z logo SIX DAYS: Motocykl został wyposażony w obręcze GIANT, które cechują się wysoką wytrzymałością i doskonałą odpornością na trudne warunki terenowe. Logo SIX DAYS dodaje im wyjątkowego charakteru.
  • Anodowane na pomarańczowo, obrabiane CNC potrójne zaciski widelca: Precyzyjnie wykonane potrójne zaciski widelca są anodowane na pomarańczowo i nie tylko dodają motocyklowi stylowego wyglądu, ale również zapewniają doskonałą kontrolę.
  • Pomarańczowy ściągacz przedniej osi: Praktyczny i stylowy, pomarańczowy ściągacz przedniej osi ułatwia i usprawnia konserwację oraz zmianę koła
  • Półpływająca przednia tarcza hamulcowa: Wysoce wydajna półpływająca przednia tarcza hamulcowa zapewnia niezawodne i mocne hamowanie w każdych warunkach.
  • Pełna tylna tarcza hamulcowa: Również tylna tarcza hamulcowa gwarantuje doskonałą wydajność i kontrolę hamowania.
  • Linka zabezpieczająca tylny hamulec: Dodatkowa linka zabezpieczająca tylny hamulec zapewnia bezpieczeństwo podczas intensywnej jazdy enduro.
  • Pomarańczowa tylna zębatka Supersprox Stealth: Wytrzymała i stylowa tylna zębatka Supersprox Stealth doskonale wpasowuje się w charakter motocykla.
  • Pomarańczowa prowadnica łańcucha: Prowadnica łańcucha w kolorze pomarańczowym nie tylko zapewnia stabilność i ochronę łańcucha, ale również podkreśla look.
  • Kompozytowa osłona silnika: Solidna i lekka kompozytowa osłona silnika chroni jednostkę napędową przed uszkodzeniami i zarysowaniami podczas jazdy off-road.
  • Przełącznik map zapłonu: Przełącznik map zapłonu umożliwia dostosowanie charakterystyki silnika do preferencji jeźdźca i warunków terenowych.
  • Wentylator chłodnicy: Wyposażenie w wentylator chłodnicy zapewnia optymalną temperaturę silnika nawet w najbardziej wymagających warunkach, zapewniając pełną wydajność.
  • Opony Metzeler 6 Days Extreme: Opony Metzeler 6 Days Extreme są stworzone do pokonywania trudnych terenów enduro, zapewniając doskonałą przyczepność i wytrzymałość.


 

DANE TECHNICZNE KTM 350 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024 

SILNIK

SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    57.5 mm
ŚREDNICA    88 mm
SPRZĘGŁO    Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    349.7 cm³
EMS    Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

PODWOZIE

WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    107.3 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    8.5 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY    Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    347 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
SEAT HEIGHT    963 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm

 


MOC 450, ZWINNOŚĆ 250 I BOGATY PAKIET AKCESORIÓW POWER PARTS 

KTM 350 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024 to motocykl dla tych, którzy nie boją się wyzwań i chcą doświadczyć pełnej mocy, kontroli i niezapomnianych emocji na dwóch kółkach. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym zawodnikiem czy początkującym motocyklistą, ten model zapewnia rewelacyjne wrażenia i umożliwia osiągnięcie wybitnych rezultatów.

Bądź przed konkurencją dzięki najnowszym KTM EXC z rocznika 2024! Skontaktuj się z nami już dziś i zabezpiecz swoje miejsce na liście rezerwowej. Przeżyj dreszcz emocji, będąc pierwszym, który podbije dzikie bezdroża dzięki niezrównanym osiągom i najnowocześniejszej technologii enduro KTM. Nie czekaj - zdobądź przewagę nad rywalami już teraz!

W celu uzyskania szczegółowych informacji, w tym dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu w KTMSKLEP.PL, prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą: +48 664 949 121

 


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas