0 produktów 0.00 zł
KTM 250 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024
Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 250 EXC-F SIX DAYS 2024 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
poszukujesz wszystkiego tego, co daje KTM 250 EXC-F (czytaj więcej), ale w kwestii wyposażenia, oczekujesz jeszcze więcej! I właśnie dla takich ludzi, z takimi potrzebami powstał KTM 250 EXC-F SIX DAYS 2024, który jest... READY TO RACE na 101%!
Podczas gdy model KTM 250 EXC-F SIX DAYS z roku 2024 jest wyposażony w najmniejszy 4-suwowy silnik z oferty KTM, zdecydowanie nie hamuje go to w błyskotliwej grze na torze enduro. Odświeżona, piorunująco lekka rama, niespotykana szybkość reakcji i niezłomna stabilność to atrybuty, które uczyniły tego zawadiakę niekwestionowanym mistrzem trasy i toru. Wystarczy jedno spojrzenie na górujący regał pełen pucharów i imponującą liczbę sprzedanych jednostek, aby zrozumieć - KTM 250 EXC-F SIX DAYS 2024 to najwyższa liga wśród motocykli. Motocykl zachowuje wyrazistą sylwetkę i styl KTM, z charakterystycznymi pomarańczowymi i czarnymi elementami, które nadają mu agresywny, ale elegancki look. Logo "Six Days" jest wyraźnie widoczne na bokach motocykla, ale i licznych detalach, podkreślając jego unikalny status.
SILNIK I NOWOCZESNA ELEKTRONIKA
Sercem maszyny jest lekki, kompaktowy silnik ważący zaledwie 27,8 kg - to prawdziwy majstersztyk inżynierii. W modelu na rok 2024 silnik został przechylony o 2° bardziej do tyłu i zmieniono pozycję zębatki zdawczej, co pozwoliło na obniżenie środka ciężkości. Dzięki wysokim obrotom, mocy na poziomie 42 koni mechanicznych i inteligentnej konstrukcji minimalizującej tarcie wewnętrzne, reaguje on z zadziwiającą precyzją na każde pociągnięcie za manetkę gazu. Nowość w postaci quickshiftera jest standardowo dostępna we wszystkich modelach KTM SIX DAYS z silnikiem 4-suwowym. System ten pozwala na przełączanie biegów w górę bez konieczności używania sprzęgła, a mechanizm opiera się na krótkim przerwaniu zapłonu. Dzięki temu, nawet przy pełnym otwarciu przepustnicy, możliwe jest zmienianie biegów bez użycia dźwigni sprzęgła. Technicznie rzecz biorąc, czujnik na bębnie zmiany biegów wykrywa przyłożenie siły do dźwigni zmiany biegów, a następnie wysyła sygnał do komputera ECU, który przerywa cykl zapłonu, co umożliwia bezpieczne załączenie kolejnego biegu. Quickshifter można także wyłączyć za pomocą nowego przycisku wyboru mapy pracy silnika, a sama funkcja działa na biegach od 2 do 6. To jednak nie wszystko. Nowy system kontroli trakcji znacznie ułatwia poruszanie się po wilgotnym i błotnistym terenie. Monitoruje on kąt otwarcia przepustnicy, wywołany ruchem manetki gazu przez kierowcę, a także szybkość z jaką prędkość obrotowa silnika wzrasta. Jeżeli prędkość obrotowa zwiększa się zbyt gwałtownie, system EMS wykrywa utratę przyczepności i redukuje siłę napędową do tylnego koła, co zapewnia optymalną przyczepność. Działanie systemu można wyłączyć.
ZAWIESZENIE
Nigdy dotąd nie było tak proste wpisać hasło READY TO RACE. W dużej mierze za sprawą nowatorskiego zawieszenia. Model KTM 250 EXC-F SIX DAYS na rok 2024 pozwala na szybką i bezproblemową regulację zawieszenia przedniego i tylnego bez konieczności korzystania z narzędzi. Zawieszenie PDS z tyłu, które zdobyło legendarny status dzięki wielu sukcesom wyścigowym, teraz posiada amortyzator o kompletnie nowym projekcie, z możliwością dwustopniowej ręcznej regulacji. W ciągu kilku sekund kierowca ma możliwość dostosowania ustawień, które są odpowiednie dla szybkiej lub wolnej jazdy. Na przodzie widelec jest łatwy do regulacji za pomocą ręcznie obracanych pokręteł na dolnej i górnej części widelca, z mechanizmem przypominającym obrót manetki gazu. Motocykle enduro KTM, w tym 250 EXC-F SIX DAYS wyposażono w zupełnie nowy dwukomorowy widelec WP XACT o średnicy goleni 48 mm. Widelec gwarantuje szybkie i stabilne tłumienie, z zoptymalizowanym przepływem oleju, a na ostatnich 68 mm skoku zainstalowano nowy hydrauliczny ogranicznik skoku. Dzięki tym cechom, widelec w każdych warunkach demonstruje niespotykaną efektywność. Z kolei nowe osłony widelca lepiej zabezpieczają go przed zanieczyszczeniami. Co więcej, jego skok i odbicie można regulować bez użycia jakichkolwiek narzędzi.
WYDECH
Układ wydechowy KTM 250 EXC-F SIX DAYS tworzy dźwiękową harmonię dla imponującej siły motocykla, dążąc do zapewnienia niesamowitych wyników przy możliwie najniższej wadze. Przednia rura, składająca się z dwóch części, charakteryzuje się maksymalnie zwartym wymiarem oraz przebiega jak najbliżej silnika, minimalizując ryzyko uszkodzeń od uderzeń kamieni czy skał i jednocześnie centralizując masę motocykla. Co do części odpowiedzialnej za kreowanie dźwięku, to kompaktowy, krótki tłumik jest wykonany z lekkiego aluminium, pokryty unikalnym dla linii SIX DAYS kolorem antracytowym i ozdobiony wyraźnie widocznym logo SIX DAYS.
ZMIENNE MAPY ZAPŁONU
Nowo zaprojektowany przełącznik map silnika, który jest standardowo dostępny w modelach KTM SIX DAYS, pozwala na proste przełączanie się między dwoma zasadniczo różnymi mapami sterującymi wtryskiem, zapłonem i innymi ustawieniami. Mapa 1 gwarantuje bardziej liniowe i przewidywalne dostarczanie mocy, podczas gdy mapa 2 prezentuje się bardziej agresywnie, z silniejszymi odpowiedziami na ruch manetki gazu i bardziej dynamicznym, intensywnym rozpędzaniem się.
MODUŁ STERUJĄCY
Nowo wprowadzony Offroad Control Unit (OCU), czyli moduł sterujący jazdą w terenie, umiejscowiony pod siedzeniem, zastępuje cały zestaw elektronicznych bezpieczników i przekaźników. OCU reaguje na sygnały wysyłane bez przerwy przez regulator napięcia i jednostkę sterującą silnika (ECU), kontrolując wszystkie wyjścia i automatycznie je wyłączając w przypadku ich przeciążenia. Proces ten znacznie upraszcza lokalizację potencjalnych problemów, ponieważ status każdego wyjścia jest sygnalizowany za pomocą diod LED o zielonym lub czerwonym kolorze. W praktyce oznacza to, że diagnoza wszelkich kwestii elektrycznych podczas trasy jest tak prosta, jak podniesienie siedzenia i spojrzenie na diody. Tym samym, eliminuje konieczność noszenia ze sobą dodatkowych, nieporęcznych bezpieczników.
.
RAMA
Rama, która została wykonana z najwyższą starannością, przez zastosowanie technologii hydroformowania, cięcia laserowego i robotycznego spawania, jest zaprojektowana tak, aby maksymalnie dostarczać informacji zwrotnych kierowcy i gwarantować stabilność podczas jazdy. Rama posiada dodatkowo szereg komponentów, które działają jak amortyzatory, zmniejszając zmęczenie kierowcy podczas wielokrotnych okrążeń na twardym terenie. Nowa konstrukcja mocowania amortyzatora, teraz niezwiązana z główną rurą, znacząco redukuje efekt przysiadu na tylne koło. Zmienione uszczelnienie główki ramy, które jest łatwiejsze do obsługi, zwiększa niezawodność. Rura o zamkniętym końcu pozwala na odmienną organizację systemu przelewowego paliwa. W końcu, nowa kuta stopka jest jednym elementem, co eliminuje uczucie zapadania motocykla po zaparkowaniu. Nowoczesna, ultralekka rama pomocnicza o dwuelementowej konstrukcji, wykonana z aluminium wzmocnionego poliamidem, jest odpowiedzialna za utrzymanie tylnej części motocykla na głównej ramie. Poprzez dokładne obliczenia dynamiki, zaprojektowano tak sztywność ramy pomocniczej, aby zapewniała doskonałe sterowanie i jednocześnie dostarczała kierowcy mnóstwo informacji zwrotnych. Nowa rama pomocnicza jest także krótsza, bardziej zwarta i mocniejsza niż poprzednia, a w razie wypadku ulegnie deformacji, a nie pęknie. Całość elementów elektronicznych jest w pełni zintegrowana z ramą pomocniczą, bez konieczności korzystania z dodatkowych elementów jak wsporniki, uchwyty czy mocowania.
PROWADZENIE
JESZCZE WIĘCEJ POWER PARTS I OPCJI PERSONALIZACJI
Twój nowy KTM 250 EXC-F SIX DAYS 2024 może być dokładnie taki, jak sobie wymarzysz. Wszystko dzięki szerokiej ofercie akcesoriów i części tuningowych KTM PowerParts. W katalogu znajdziesz komponenty opracowane specjalnie z myślą o KTM 250 EXC-F SIX DAYS 2024. Potrójne zaciski zawieszenia, części tuningowe do silnika, cieszące oko dodatki CNC, podkręcający osiągi układ wydechowy Akrapovic, czy też okleiny w stylu Factory! Jest w czym wybierać.
WYPOSAŻENIE SIX DAYS
Podobnie jak w przeszłości, tak i w najnowszej odsłonie, dopełnieniem rodziny KTM EXC 2024 są specjalnie zaprojektowane maszyny o oznaczeniu Six Days, której jednym z członków jest 250 EXC-F. Te wyjątkowe motocykle zostały stworzone jako hołd dla słynnej imprezy "Sześciodniówka" i oferują najbardziej wymagającym jeźdźcom jeszcze więcej komponentów READY TO RACE! Co wyróżnia te maszyny poza ich unikalną okleiną?
- Pomarańczowa rama: KTM 250 EXC-F SIX DAYS 2024 prezentuje się nie tylko wyjątkowo dzięki swojej pomarańczowej ramie, ale ta konstrukcja zapewnia również maksymalną sztywność wzdłużną i doskonałe prowadzenie na torze.
- Specjalne siedzenie Grippier SIX DAYS: Jeźdźcy docenią specjalne siedzenie SIX DAYS, które gwarantuje wyjątkowe przyczepienie i komfort podczas długich godzin jazdy.
- Kierownica z charakterystycznym wygięciem i logo SIX DAYS: Kierownica tego modelu została zaprojektowana z charakterystycznym wygięciem, zapewniając optymalną pozycję i kontrolę nad motocyklem. Dodatkowo, logo SIX DAYS nadaje mu unikalny wygląd.
- Antracytowy tłumik z logo SIX DAYS: Sportowy wygląd i doskonała wydajność to cechy charakterystyczne antracytowego tłumika z logo SIX DAYS, który dodaje motocyklowi dodatkowego pazura.
- Obręcze GIANT o wysokiej wytrzymałości z logo SIX DAYS: Motocykl został wyposażony w obręcze GIANT, które cechują się wysoką wytrzymałością i doskonałą odpornością na trudne warunki terenowe. Logo SIX DAYS dodaje im wyjątkowego charakteru.
- Anodowane na pomarańczowo, obrabiane CNC potrójne zaciski widelca: Precyzyjnie wykonane potrójne zaciski widelca są anodowane na pomarańczowo i nie tylko dodają motocyklowi stylowego wyglądu, ale również zapewniają doskonałą kontrolę.
- Pomarańczowy ściągacz przedniej osi: Praktyczny i stylowy, pomarańczowy ściągacz przedniej osi ułatwia i usprawnia konserwację oraz zmianę koła
- Półpływająca przednia tarcza hamulcowa: Wysoce wydajna półpływająca przednia tarcza hamulcowa zapewnia niezawodne i mocne hamowanie w każdych warunkach.
- Pełna tylna tarcza hamulcowa: Również tylna tarcza hamulcowa gwarantuje doskonałą wydajność i kontrolę hamowania.
- Linka zabezpieczająca tylny hamulec: Dodatkowa linka zabezpieczająca tylny hamulec zapewnia bezpieczeństwo podczas intensywnej jazdy enduro.
- Pomarańczowa tylna zębatka Supersprox Stealth: Wytrzymała i stylowa tylna zębatka Supersprox Stealth doskonale wpasowuje się w charakter motocykla.
- Pomarańczowa prowadnica łańcucha: Prowadnica łańcucha w kolorze pomarańczowym nie tylko zapewnia stabilność i ochronę łańcucha, ale również podkreśla look.
- Kompozytowa osłona silnika: Solidna i lekka kompozytowa osłona silnika chroni jednostkę napędową przed uszkodzeniami i zarysowaniami podczas jazdy off-road.
- Przełącznik map zapłonu: Przełącznik map zapłonu umożliwia dostosowanie charakterystyki silnika do preferencji jeźdźca i warunków terenowych.
- Wentylator chłodnicy: Wyposażenie w wentylator chłodnicy zapewnia optymalną temperaturę silnika nawet w najbardziej wymagających warunkach, zapewniając pełną wydajność.
- Opony Metzeler 6 Days Extreme: Opony Metzeler 6 Days Extreme są stworzone do pokonywania trudnych terenów enduro, zapewniając doskonałą przyczepność i wytrzymałość.
DANE TECHNICZNE KTM 250 EXC-F SIX DAYS ARGENTINA 2024
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 48.5 mm
ŚREDNICA 81 mm
SPRZĘGŁO Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 249.92 cm³
EMS Keihin EMS
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 106.5 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 8.5 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH 520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 347 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Amortyzator Xplor PDS WP
SEAT HEIGHT 963 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 310 mm
ĆWIARTKA Z CHARAKTEREM I BOGATYM WYPOSAŻENIEM
KTM 250 EXC-F SIX DAYS 2024 to motocykl, który oferuje zarówno imponującą wydajność, jak i doskonałą ergonomię, co czyni go doskonałym wyborem dla każdego, kto szuka wydajnej i wszechstronnej maszyny do enduro z pokaźnym pakietem części i akcesoriów premium.
Bądź przed konkurencją dzięki najnowszym KTM EXC z rocznika 2024! Skontaktuj się z nami już dziś i zabezpiecz swoje miejsce na liście rezerwowej. Przeżyj dreszcz emocji, będąc pierwszym, który podbije dzikie bezdroża dzięki niezrównanym osiągom i najnowocześniejszej technologii enduro KTM. Nie czekaj - zdobądź przewagę nad rywalami już teraz!
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.