0 produktów 0.00 zł
KTM 1290 SUPER DUKE RR 2023
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 1290 SUPER DUKE RR 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
jesteś gotowy, by dosiąść najmocniejszego hyper nakeda KTM w historii w wersji 2.0, który przyszedł na świat w limitowanej liczbie zaledwie 500 sztuk! KTM 1290 Super Duke R to motocykl, który od samego początku był nastawiony na osiągi i dużą moc. Wersja z podwójnym "R" jest jednak jeszcze bardziej wściekła i stanowi ukoronowanie szosowej gamy motocykli KTM.
Jest jednocześnie demonstracją tego, co dzieje się, gdy dział badawczo-rozwojowo ma swobodę działania. No dobra, ale czym tak właściwie KTM 1290 Super Duke RR różni się od wersji bazowej?
Najlepiej to, czym jest model "RR" wyrażają liczby. Pojemność silnika zgodnego z normami EURO5 wynosi 1301 cm3 i spotyka się tutaj ze 180 KM mocy, 140 Nm momentu obrotowego i wagą zaledwie 180 kg! Daje to stosunek mocy do masy 1:1. To wszystko sprawia, że KTM 1290 Super Duke RR to prawdziwa torowa BESTIA, która potrafi naprawdę wiele. Masa pojazdu względem bazowej wersji zmalała aż o 9 pełnych kilogramów, przez co "RR" jest bardziej zwinny, zapewnia lepszą stabilność podczas dużych prędkości i może pochwalić się jeszcze lepszymi osiągami. Wystarczy tylko przytoczyć sprint do setki. KTM 1290 Super Duke RR 2023 od 0-100 km/h rozpędza się w zaledwie 2,6 sekundy, co czyni go jednym z najszybszych motocykli produkcyjnych na świecie.
1290 Super Duke RR 2023 posiada bogaty pakiet zaawansowanych technologii, w tym wiele trybów jazdy, jak np. tryb torowy, kontrolę trakcji, ABS działający w zakrętach, system płynnego startu launch control oraz w pełni regulowane zawieszenie, które dostarczyła firma WP Suspension. Z przodu znajdziemy widelec WP APEX PRO 7548 Closed Cartridge. Za tył odpowiada natomiast WP APEX PRO 7746. To najwyższa półka!
Jedną z wyróżniających cech najnowszej odsłony 1290 Super Duke RR 2023 jest jego lekkie nadwozie z włókna węglowego, które nie tylko wygląda obłędnie, ale co najważniejsze przyczynia się do znacznej redukcji masy. A skoro mowa o motocyklu, który zyskał podwójne oznaczenie RR, to na jego pokładzie nie mogło zabraknąć bogatego asortymentu części KTM PowerWear! I tak w 1290 Super Duke RR znajdziesz m.in. tytanowy wydech Akrapovič, liczne akcesoria obrabiane w technologii CNC, w tym pokrywy zbiorniczków z płynami, a także wyścigowe, regulowane w 12 pozycjach podnóżki.
KTM 1290 Super Duke RR 2023 to prawdzie, oszałamiające dzieło pomarańczowej inżynierii. Motocykl trafi na rynek w ograniczonej ilości zaledwie 500 egzemplarzy. Jego cena została ustalona na 130 300 PLN. Jeśli chcesz stać się jednym z 500 szczęśliwych nabywców tego wyścigowego brutala, to zapraszamy do kontaktu.
DANE TECHNICZNE KTM 1290 SUPER DUKE RR 2023
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 140 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 132 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 71 mm
ŚREDNICA 108 mm
SPRZĘGŁO Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1301 cm³
EMS Keihin EMS z RBW i tempomatem, zapłon podwójny
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 3 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 16 l
ABS Bosch 9.1MP 2.0 (z Cornering ABS i SUPERMOTO ABS)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC 2 x Brembo Stylema Monobloc - czterotłoczkowy zacisk radialny
TYLNY HAMULEC Tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłoczkowym stałym zaciskiem
ŁAŃCUCH 525 Pierścień X
MASA WŁASNA 180 kg
KONSTRUKCJA RAMY Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX PRO 7548 Closed Cartridge
TYLNE ZAWIESZENIE WPAPEXPRO7746
KĄT GŁÓWKI RAMY 65.6 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 130 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 140 mm
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.