logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 790 DUKE L 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

cenisz sobie lekkość, zwinność i niesamowitą precyzję prowadzenia! Nowy KTM 790 DUKE L wyposażony jest w dwucylindrowy silnik rzędowy LC8c o pojemności skokowej 799 cm³. Jest jednocześnie najbardziej kompaktową jednostką w swojej klasie, która została osadzona w jednej z najlżejszych ram na rynku. Ten zadziorny jednoślad został stworzony z myślą o szybkiej jeździe na każdej drodze, ale warto podkreślić, że swoją prawdziwą klasę pokazuje przede wszystkim w zakrętach! 

KTM 790 DUKE L 2023 kontynuuje to, czym zaskarbił sobie serca motocyklistów podczas premiery kilka lat temu. Może pochwalić się niskim zużyciem paliwa, a dzięki zdławieniu jego mocy do 35 KW (48 KM), motocykl ten stanowi bardzo intrygującą opcję dla wszystkich posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.


Silnik poza świetnymi osiągami może pochwalić się wysoką kulturą pracy, do czego przyczyniają się w znacznym stopniu dwa wałki wyrównoważające. Jeden znajduje się przed wałek korbowym a drugi w głowicy cylindrów. To znacząco minimalizuje drgania! To niezmiennie motocykl klasy średniej o charakterze i osiągach READY TO RACE! Domem dla silnika LC8c w tym modelu jest kompaktowa rama rurowa. Charakteryzuje ją wysoka sztywność i zwartość, co z pewnością docenisz podczas ostrego pokonywania zakrętów. Skoro o 790 DUKE mowa, to oczywiście rama główna współpracuje z będącą prawdziwym dziełem sztuki ramą pomocniczą ze zintegrowanym airboxem. To łapie za oko! Dopełnieniem jest odlewany wahacz i wysokiej jakości zawieszenie WP Suspension. Przód to widelec upside-down WP APEX (z otwartym kartridżem i technologią podziału funkcji) o średnicy goleni 43 mm. Z tyłu znajdziemy amortyzator WP APEX ze wspomaganiem gazowym, progresywną sprężyną i regulacją napięcia wstępnego. Ponadto na pokładzie Skalpela znajdziesz amortyzator kierownicy od WP zapewniający doskonale czucie maszyny bez pogarszania stabilności przedniego koła na nierównej nawierzchni. Obecność tego modelu w rodzinie motocykli DUKE to zgrabne wypełnienie luki między KTM 390 DUKE a KTM 890 DUKE. Oznacza to, że teraz gama jest jeszcze bardziej kompletna, dzięki czemu każdy miłośnik pomarańczowych nakedów znajdzie w niej sprzęt idealny dla siebie!  

 




Najbardziej rzucającym elementem w kategorii elektronika w KTM 790 DUKE jest oczywiście czytelny wyświetlacz TFT, oferujący kolorowy obraz. Nie brakuje też przydatnych systemów poprawiających bezpieczeństwo, z których znany jest KTM. Mowa więc o motocyklowej kontroli trakcji KTM (MTC), uwzględniającej kąt pochylenia motocykla i redukującej moc silnika, gdy jest to potrzebne. MTC wkracza do akcji w zależności od wybranego trybu jazdy i umożliwia poślizg tylnego koła w kilku stopniach. System jest wyłączalny. KTM 790 DUKE ma także do zaoferowania MSR, czyli regulację poślizgu koła. Eliminuje on możliwość zablokowania tylnego koła np. przy redukcji biegu lub gwałtownym zamknięciu przepustnicy. Supermoto ABS to z kolei gratka dla fanów latania bokiem. Po jego aktywacji możliwe jest zablokowanie tylnego koła. System wyłącza bowiem na nim działanie tylnego koła, a siła ABS-u na przednim kole zostaje ograniczona. ABS współpracuje z MSC, dzięki któremu hamując w zakrętach można czuć się naprawdę pewnie! 

Motocykl dostępny jest w kolorze szarym lub pomarańczowym.


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
 

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas