0 produktów 0.00 zł
KTM 390 ADVENTURE SW 2023
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 390 ADVENTURE SW 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
poszukujesz motocykla, który w najlepszym wydaniu wprowadzi Cię do turystycznego, pełnego przygód świata motocykli KTM ADVENTURE!
Motocykl KTM 390 ADVENTURE od daty swojej premiery zyskał miano motocykla wszechstronnego. W ciągu tygodnia znajdziesz w nim idealnego towarzysza do codziennych dojazdów do pracy, a gdy ta dobiegnie końca, to... ten motocykl z chęcią obierze kierunek dom, ale bardziej alternatywni drogami! Weekend to z kolei czas, w którym mały eksplorator z Mattighofen łapie wiatr w żagle i chętnie zabierze Cię w podróż pełną przygód. A wszystko to ze spełnieniem wymogów prawa jazdy kategorii A2.
*oznaczenie SW = koła szprychowe
W nowy rok inspirowany rajdówkami 450 RALLY jednocylindrowy ADVENTURE 390 wjeżdża w odświeżonych barwach i z jeszcze mocniejszym nastawieniem na... OFF-ROAD! Motocykl został wyposażony w mocne i lekkie, anodowane na czarno, aluminiowe (i szprychowe!) obręcze w rozmiarze 19" z przodu i 17" z tyłu. Współpracują one z oponami CONTINENTAL TKC70. Bezdroża, kamienie i szutry są mu więc teraz jeszcze mniej straszne!
Silnik KTM 390 ADVENTURE to niezmienna konstrukcja o pojemności 373 cm3 z dwoma wałkami rozrządu, wałkiem wyrównoważającym i elektronicznym starterem. Zapewnia ona płynne przyśpieszanie. Moc? 44 KM i moment obrotowy 37 Nm przy 7 tysiącach obr./min. Współpracuje on z 6-biegową skrzynią biegów. Z kolei dzięki dwóm katalizatorom silnik spełnia normy Euro5, a zbiornik paliwa o pojemności 14,5l - przy spalaniu 3,37 litra na 100 km, to gwarancja zażywania przygody na długich dystansach.
Choć KTM 390 ADVENTURE to najmniejszy przedstawiciel gamy KTM ADVENTURE, to na jego pokładzie nie brakuje najlepszych funkcji przydatnych w czasie poszukiwania przygód. Jest więc Ride-by-wire, motocyklowa kontrola trakcji (MTC), cornering ABS, tryb OFF-ROAD zwiększający uślizg tylnego koła w terenie i ABS OFF-ROAD, który wyłącza działanie systemu na tylnym kole i redukuje siłę jego działania na przednim. Dopełnieniem jest kolorowy wyświetlacz TFT z intuicyjnym przełącznikiem nawigacyjnym na kierownicy.
Lekkie prowadzenie i niezrównana zwinność 390-tce ADV to w znacznej części robota podwozia, które czerpie inspirację z rajdowych maszyn KTM. Obecna kolorystyka, to także wyraźne nawiązanie do wyścigowego świata KTM. Rama modelu 390 ADVENTURE to konstrukcja kratownicowa wraz z kratownicową ramą pomocniczą. Współpracuje ona z komponentami zawieszenia WP APEX o skoku 170 mm z przodu i 177 z tyłu, które można regulować w zakresie kompresji, odbicia i napięcia wstępnego. Całość zapewnia komfort podczas jazdy i przyczynia się do świetnego prowadzenia w każdych warunkach.
Sportowej linii 390 ADV nie da się pomylić z żadnym innym motocyklem w tym segmencie. Wygodna pozycja za sterami, umożliwiająca sprawną jazdę zarówno podczas siedzenia, jak i stania, do tego zapewniająca skuteczną osłonę przed wiatrem owiewka i łatwe w demontażu (a także wymienialne na akcesoryjne PowerParts) siedzenie oraz reflektor LED - to wszystko z pewnością docenisz w czasie codziennych dojazdów do pary i... wypraw!
POZNAJ OPINIĘ MOTOCYKLISTY - PIOTRA PISKORZA - O KTM 390 ADVENTURE:
Kaszubskie drogi i bezdroża. Fantastyczne tereny, pewnie także dlatego, że przypominają trochę góry. Przyjemność co najmniej podwójna, gdyż w towarzystwie nowego KTM 390 ADVENTURE. Ach...cóż to jest za fantastyczny sprzęt, aż trudno dobrać słowa, by oddać sedno! Lekki, niesamowicie zwrotny. To takie trochę Supermoto, ale doprawione dodatkowymi możliwościami. Ktoś powie - co to za pojemność, niecałe 400 cm3 - przecież to tylko wkoło komina... Ja wtedy parsknę śmiechem i powiem, że życzę każdemu, by śmigał wkoło komina z tak wielką frajdą, kompletnie bez wysiłku. Asfalt, seria winkli - bardzo proszę, jeden za drugim. Jak marzenie! Szuter, czy kompletny brak drogi - żaden problem! To jest moto, które zawiezie Cię do Chorwacji, na którym bez najmniejszych kompleksów będziesz śmigał po Stelvio, a jak zajdzie potrzeba - dowiezie Cię do pracy zdecydowanie szybciej niż Uber. Nie słuchajcie wyznawców i maniaków rozmiarów, bo w tym akurat przypadku wielkość ma najmniejsze znaczenie. Fun, frajda, uśmiech, przyjemność - niby tylko jedna pomarańcza, ale za to jaka. Moim zdaniem najprawdopodobniej sycylijska, pełna słodyczy, a jednocześnie cholernie wytrawna, smakiem bijąca na głowę konkurencję. To, że geny ma rodem z Austrii, a ostatnio także indyjską domieszkę, nie ma żadnego znaczenia. Broni się sam smak.
DANE TECHNICZNE KTM 390 ADVENTURE SW 2023
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 37 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 32 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 60 mm
ŚREDNICA 89 mm
SPRZĘGŁO Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
EMISJA CO2 78 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 373.2 cm³
EMS Bosch EMS z RBW
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA 3.37 l/100 km
SMAROWANIE Mokra miska olejowa
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 14.5 l
ABS Bosch 9.1 MP (z zakrętowym układem ABS i trybem offroad, możliwość wyłączenia)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 230 mm
PRZEDNI HAMULEC 4-tłokowy, montowany osiowo stały zacisk
TYLNY HAMULEC Pływająca tarcza hamulcowa z 1-tłokowym zaciskiem
ŁAŃCUCH 520 Pierścień X
MASA WŁASNA 161 kg
KONSTRUKCJA RAMY Rama kratowa ze stali, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX 43
PRZEŚWIT 200 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP APEX - Monoshock
SEAT HEIGHT 830/855 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 170 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 177 mm
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.