0 produktów 0.00 zł
KTM 1290 SUPER DUKE GT 2023
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 1290 SUPER DUKE GT 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
jesteś rozdarty między szalonymi osiągami, a najwyższym poczuciem komfortu! Właśnie dla takich osób, powstał KTM 1290 SUPER DUKE GT! Będący bliskim kuzynem "Bestii", czyli najbardziej brutalnego nakeda KTM, model GT, dzieli z nim m.in. serce. Potężny silnik o pojemności 1301 cm3 w tej odmianie generuje 175 KM, dysponuje 141 Nm momentu obrotowego, jednak pozycja jeźdźca (i co równie ważne - pasażera) w tym modelu zyskała na wygodzie.
Motocykl zyskał także większą owiewkę i większy zbiornik paliwa. A wszystko po to, byś nie musiał przerywać swojej ekstremalnie sportowej podróży zbyt często! KTM 1290 SUPER DUKE GT to rasowy sport tourer, dla którego jeśli turystyka... to tylko w wydaniu z mocnym przyśpieszeniem!
KTM SUPER DUKE 1290 GT 2023 jest wyposażony w półaktywne zawieszenie WP APEX, z którym można więcej. Regulacja napięcia wstępnego jest dostosowania do wymagań podróżników lubiących długie trasy - jest szybka i intuicyjna. Zawieszenie oferuje jeźdźcowi dostosowanie do 4 sytuacji, mianowicie do jazdy solo, jazdy kierowcy z pasażerem, kierowcy jadącego jedynie z bagażem lub jazdy kierowcy, pasażera i bagażu. Ponadto standardowo posiada funkcję zapobiegającą nurkowaniu koła.
W tym modelu zadbano też o inne aspekty, które przyczyniają się do komfortu w trasie. I tak też nowy KTM 1290 SUPER DUKE GT posiada 7-calowy wyświetlacz TFT najnowszej generacji, który zapewnia dostęp do wszystkich ustawień w sposób szybki i precyzyjny. Pomaga też w tym przełącznik funkcyjny, zapewniający wygodną i szybką interakcję między jeźdźcem a kokpitem. Co więcej w KTM 1290 SUPER DUKE GT znajdziesz te same obręcze, co w KTM 1290 SUPER DUKE R. Co to oznacza? O 1 kg mniej masy nieresorowanej w stosunku do starych felg. Przekłada się to także na lepsze prowadzenie maszyny. Na obręcze trafiły natomiast opony Continental ContiSportAttack 4.
Na pokładzie jeździec znajdzie też nawigację Turn-by-Turn PLUS, która jeszcze bardziej przyczynia się do tego, że podróż jest naprawdę przyjemna. TBT+ jest dostępny za pośrednictwem KTMconnect i pozwala na wyświetlanie instrukcji nawigacyjnych bezpośrednio na nowym 7-calowym wyświetlaczu TFT, pomagając w bardziej efektywnej nawigacji. Co więcej, system może działać także w trybie offline, co zdecydowanie pomaga w planowaniu podróży. Dostęp do wszystkich opcji, w tym do wyszukiwania stacji benzynowych, hoteli i innych lokalizacji, jest możliwy bez korzystania z telefonu. Wszystko odbywa się wygodnie poprzez nowy panel przełączników łączący się z kokpitem. Zadbano tez o komfort wtedy, gdy robi się chłodno, a to oznacza, że… możesz liczyć na podgrzewane manetki!
DANE TECHNICZNE KTM 1290 SUPER DUKE GT 2023
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 141 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 128.7 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 71 mm
ŚREDNICA 108 mm
SPRZĘGŁO Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe PASC (TM)
EMISJA CO2 133 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1301 cm³
EMS Keihin EMS z RBW i tempomatem, zapłon podwójny
DESIGN 2-cylindrowy, 4-suv, V 75°
ZUŻYCIE PALIWA 5.7 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 3 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 23 l
ABS Zespolony ABS Bosch 9ME (z zakrętowym ABS i trybem supermoto, wyłączany)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC Tarcza hamulcowa Brembo z 4-tłokowym, montowanym osiowo stałym zaciskiem
TYLNY HAMULEC Tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłokowym stałym zaciskiem
ŁAŃCUCH 525 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE Zawieszenie półaktywne WP typu USD Ø 48 mm
PRZEŚWIT 141 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP SAT (semi-active technology) shock absorber
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 835 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 65.1 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 125 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 156 mm
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.