0 produktów 0.00 zł
KTM 890 DUKE GP 2023 (pomarańczowy)
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 890 DUKE GP 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
w kanonie Twoich potrzeb znajdują się dwa cylindry, duża moc (w przypadku KTM 890 DUKE to aż 115 KM), wysoki moment obrotowy (92 Nm), lekkie, nowoczesne podwozie oraz zaawansowana technologia! KTM 890 DUKE to sprzęt zrodzony z pasji i z chęci dominowania na ulicy, "cięcia" zakrętów przy jednoczesnym postawieniu na łatwość prowadzenia, a jednocześnie, może pochwalić się totalnie wyścigowym wyglądem!
Ten motocykl to hołd złożony wyścigowym motocyklom KTM w serii MotoGP. Stąd rzecz jasna oznaczenie. Sprzęt zyskał unikatowy design inspirowany bolidami KTM RC 16, na których w sezonie 2021 zawodnicy Red Bull KTM niejednokrotnie toczyli zacięte batalie w czubie stawki. I tak też na pokład KTM 890 DUKE wkradła się dodatkowa porcja agresywnego koloru pomarańczowego. Znajdziemy go m.in. na niezwykle lekkich felgach wykonanych w procesie odlewania niskociśnieniowego.
Najbardziej rzucającym się jednak elementem, który został pokryty kolorem pomarańczowym, jest subframe, który w KTM 890 DUKE i KTM 890 DUKE R występuje w mrocznym, czarnym malowaniu. Smaczku temu elementowi dodają także motywy graficzne prezentujące partnerów fabrycznego zespołu Red Bull KTM, czyli Motorex, Pankl i WP Suspension. Mówiąc o designie nie sposób nie dostrzec także dużego logo KTM wkomponowanego w boczne osłony oraz maksymalnie wyścigowego zakończenia motocykla. W KTM 890 DUKE GP oko cieszy unikalna, twarda osłona siedzenia pasażera. Brak widocznego siedzenia dla "plecaka" sprawia, że tył KTM 890 DUKE GP wydaje się jeszcze smuklejszy i agresywny. Wygląda po prostu jak rasowa torówka!
Poza tym na pokładzie KTM 890 DUKE GP znajdziesz to, co w tym modelu najlepsze. Jego serce to 115-konna konstrukcja LC8c, która generuje 92 Nm momentu obrotowego. Zwinność i precyzja prowadzenia biorą się tutaj z kolei ze sportowej geometrii oraz wysokiej jakości zawieszenia na pokładzie, jakim jest WP APEX.
Jeśli chodzi o elektronikę, KTM 890 DUKE GP może pochwalić się jednym z najbardziej zaawansowanych i kompletnych pakietów w segmencie. Na wyposażeniu znajdziemy więc Cornering MTC z czujnikiem kąta pochylenia 6D, który nie tylko wykrywa pochylenie na boki oraz w płaszczyźnie przód - tył, ale przy drifcie. W codziennym użytkowaniu KTM 890 DUKE GP bardzo pomocne okażą się tryby jazdy opracowane specjalnie na DESZCZ, na SZOSĘ oraz do jazdy SPORTOWEJ. Opcjonalnie dostępny jest także tryb TRACK. Wszystkie najważniejsze komunikaty w sposób przejrzysty są prezentowane natomiast na dużym, kolorowym wyświetlaczu TFT.
DANE TECHNICZNE KTM 890 DUKE GP 2023
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 92 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 85 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 68.8 mm
ŚREDNICA 90.7 mm
SPRZĘGŁO Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
EMISJA CO2 112 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 889 cm³
EMS Bosch EMS z RBW
DESIGN 2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy typu R2
ZUŻYCIE PALIWA 4.8 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 14 l
ABS Bosch 9.1 MP (z Cornering-ABS i trybem Supermoto)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 300 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC 2x 4-tłokowy zacisk hamulca, montowany promieniowo
TYLNY HAMULEC 2-tłokowy zacisk hamulca, pływający
ŁAŃCUCH 520 Pierścień X
MASA WŁASNA 169 kg
KONSTRUKCJA RAMY Rama ze stali chromowo-molibdenowej wykorzystująca silnik jako element nośny, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX 43
PRZEŚWIT 191 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 820 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 66 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 140 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 150 mm
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.