logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 125 DUKE 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z jednośladami. KTM 125 DUKE został opracowany dla osób, które posiadają prawo jazdy kategorii A1, ale także osób posiadających prawo jazdy kategorii B od co namniej 3 lat. Najnowsza odsłona KTM 125 DUKE to zdecydowanie jedna z najlepiej wyglądających 125-tek na rynku, która jak warto podkreślić nie tylko świetnie wygląda, ale także posiada bogate wyposażenie.

Na pokładzie KTM 125 DUKE znajdziesz oczywiście system ABS (w KTM 125 DUKE dostępny w standardzie już od roku 2013!), nowoczesny reflektor wykonany w technologii LED, bezpośrednio nawiązujący do topowego KTM 1290 SUPER DUKE R oraz duży wyświetlacz TFT.


Mały naked z Austrii zawsze przykuwał wzrok i wyglądał nie tyle ostro, co naprawdę groźnie. Mniej zaznajomieni z tematem jednośladów mogą mieć poważny problem z określeniem segmentu do jakiego należy ten mały zawadiaka (no chyba że skupią się na oznaczeniu), bo nowy KTM 125 DUKE dzięki mrocznemu malowaniu i kontrastującym, pomarańczowym wstawkom jeszcze bardziej przypomina swoje większe rodzeństwo, jak KTM 890 DUKE i KTM 1290 SUPER DUKE R. Motocykl ten to najbardziej radykalna propozycja dla młodych motocyklistów A1 lub posiadaczy prawa jazdy kat. B, którzy od 125 oczekują wszystkiego co najlepsze. Doskonały design modelu KTM 125 DUKE idzie tutaj w parze z nowoczesną technologią.  Lekki i kompaktowy silnik z wtryskiem paliwa jest teraz zgodny z nową normą Euro5. Generuje on 15 KM (11 kW), co w połączeniu ze zwinnym nadwoziem, zapewnia wyjątkową poręczność i pomimo małej pojemności, spokojnie pozwala dominować w miejskiej dżungli, gdzie nie tylko liczy się moc. KTM 125 DUKE dzięki wydajnemu spalaniu zapewnia około 300 km zasięgu. Na pokładzie znajdziemy także nowoczesne zawieszenie z widelcem upside-down od WP Suspension i tylnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego. 
 


POZNAJ OPINIĘ PRACOWNIKA KTMSKLEP.PL - ŁUKASZA KRĘCICHWOSTA - O KTM 125 DUKE:

Mały KTM 125 DUKE to mały wielki fighter! Siadając na niego po raz pierwszy nie sądziłem, że motorek o pojemności 125 i z 15 KM pod siodłem, jest w stanie dać tyle frajdy z jazdy. Szczególnie w mieście! To środowisko, w którym 125 DUKE czuje się jak ryba w wodzie. Tutaj nie moc, a zwinność i spryt przejmują inicjatywę. Przeciskanie się w korkach w godzinach szczytu i obejmowanie prowadzenia na światłach, to nie tylko mega fun na 125 DUKE, ale także naprawdę skuteczny sposób na sprawne poruszanie się po zatłoczonym mieście. No i do tego ten design. Ludzie z KTM pozwolili wskoczyć motocyklom klasy 125 na wyższy poziom i pokazali, że "coś" z czterosuwowym silnikiem o pojemności 125 pod siodłem, nie musi być nudne i jedynie praktyczne, ale także... może budzić zachwyt i łapać za oczy! Co więcej 125 DUKE, to motocykl pełnowymiarowy i nawet wysocy riderzy tacy jak ja, będą czuli się za jego sterami swobodnie i komfortowo. 
 

DOWIEDZ SIĘ RÓWNIEŻ, CO DO POWIEDZENIA O KTM 125 DUKE MA DANIEL SOBIESZEK Z EKIPY DSM.


*wyposażenie motocykla przedstawionego w materiale video może różnić się w szczegółach od modelu dostępnego aktualnie w sprzedaży.


DANE TECHNICZNE KTM 125 DUKE 2023

SILNIK
MOMENT OBROTOWY    12 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW    6-stopniowa
CHŁODZENIE    Cieszą
MOC W KW    11 kW
ROZRUSZNIK    Elektryczny
SUW    47.2 mm
ŚREDNICA    58 mm
SPRZĘGŁO    Mokre sprzęgło wielotarczowe, uruchamiane mechanicznie
EMISJA CO2    56 g/km
POJEMNOŚĆ    124.7 cm³
JEDNOSTKA STEROWANIA SILNIKIEM    Bosch EMS
DESIGN    1-cylindrowy 4-suw
ZUŻYCIA PALIWA    2.42 l/100 km
SMAROWANIE    Mokra miska olejowa

PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA (ok.)    13.4 l
ABS    Bosch 9.1 MB dwukanałowy ABS (Supermoto ABS)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ   230 mm
PRZEDNI HAMULEC    Czterotłoczkowy radialny zacisk stały, tarcza hamulcowa
TYLNY HAMULEC    Pływający zacisk jednotłoczkowy, tarcza hamulcowa
ŁAŃCUCH    520 X-Ring
WAGA NA SUCHO    139 kg
RAMA    Stalowa rama kratowa, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP APEX 43
PRZEŚWIT    175 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA     830 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    65 °
SKOK PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA    142 mm
SKOK TYLNEGO ZAWIESZENIA    150 mm


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
 

 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas