logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 790 ADVENTURE 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

jeśli szukasz lekkiego motocykla turystycznego o znakomitych osiągach i niezawodnej konstrukcji. Za sterami KTM 790 ADVENTURE można czuć się maksymalnie pewnie zarówno podczas jazdy asfaltem, ale także w chwili zjazdu na grunt bardziej off-roadowy.

Po dwuletniej nieobecności w gamie modelowej pomarańczowych maszyn turystycznych, KTM 790 ADVENTURE powraca w sezonie 2023 i jest maksymalnie otwarty na nowe, jeszcze bardziej szalone przygody. 


W odsłonie na sezon 2023 KTM 790 ADVENTURE może pochwalić się szeregiem cennych aktualizacji, dzięki którym podróżowanie stało się jeszcze bardziej płynne, komfortowe i może odbywać się po jeszcze bardziej wymagających szutrach. Największe zmiany zaszły w obrębie nadwozia i silnika. Motocykl ma teraz zdecydowanie ostrzejsze i bardziej bojowo nastawione boczne osłony, które zyskały połączenie z czaszą reflektora i zespołem wskaźników. Dzięki temu całość jest bardziej odporna na uszkodzenia w razie upadku, a sam front motocykla wygląda bardziej rajdowo. Przebudowa tego elementu przyniosła także nowy projekt przedniej szyby. Owiewka teraz wyższa, ustawiona bardziej pionowo, co w efekcie gwarantuje lepszą ochronę przed pędem powietrza. Pozycja za sterami została opracowana tak, by jeździec mógł zachować pełną swobodę ruchów podczas jazdy. Nisko umieszczony zbiornik paliwa wpływa natomiast na nisko zlokalizowany środek ciężkości i przyczynia się do doskonałego wyważenia całej konstrukcji, co w czasie jazdy odwdzięczy się wyjątkową stabilnością i pewnym sterowaniem.
 


 

KTM 790 ADVENTURE 2023 został ponadto wyposażony w nowy pakiet opon PIRELLI SCORPION STR i kontynuuje także dotychczasowe, bardzo mocne zaangażowanie producenta w zapewnienie kierowcy nie tylko najlepszych wrażeń, ale także najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Jeździec nowego KTM 790 ADV ma do dyspozycji szereg elektronicznych asystentów, jak np. Motocyklowy System Kontroli Trakcji MTC, Cornering ABS, Offroad ABS, czy zmienne tryby jazdy. W zakresie elektroniki aktualizacje objęły też wyświetlacz. Jest nim jednostka TFT o przekątnej 5 cali, która umożliwia dostęp do wszystkich informacji na temat motocykla. Jest on niezwykle czytelny bez względu na warunki. Opcjonalne rozbudowanie go o moduł łączności pozwoli z kolei na połączenie z aplikacją KTMconnect i obsługę nawigacji Turn-by-Turn+, muzyki czy połączeń.

Nowy KTM 790 ADVENTURE wyposażony jest w ulepszony silnik o pojemności 790 cm3, który został dostosowany do tego, aby spełniać normy emisji spalin EURO5. W jednostce zostało przeprojektowane sprzęgło, które charakteryzuje lepsze smarowanie. Zmianie uległy także tarcze sprzęgła. Całość poprawia zmianę biegów, która jest bardziej płynna. Zwiększona aż o 20% masa wału poprawia płynność jazdy, a dodatkowy system przeciwdziałający spalaniu stukowemu, to mniej kłopotów podczas tankowania gorszej jakości paliwa w najodleglejszych zakątkach globu. Moc silnika na poziomie 70 kW oznacza (87 Nm) oznacza, że sprzęt stanowi doskonały wybór dla mniej doświadczonych jeźdźców.

 


 


DANE TECHNICZNE KTM 790 ADVENTURE 2023

SILNIK
MOMENT OBROTOWY    87 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
CHŁODZENIE    Chłodzenie cieczą
MOC W KW    70 kW
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    65.7 mm
ŚREDNICA    88 mm
SPRZĘGŁO    Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    799 cm³
EMS    Bosch EMS z RBW
DESIGN    2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy typu R2
SPALANIE    4.2 l/100 km
SMAROWANIE    Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju


PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    20 l
ABS    Bosch 9.3 MP (wraz z Cornering-ABS i trybem off-road, wyłączalnym)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
PRZEDNI HAMULEC    2x 4-tłokowy zacisk hamulca, montowany promieniowo
TYLNY HAMULEC    2-tłokowy zacisk hamulca, pływający
ŁAŃCUCH    520 Pierścień X
MASA WŁASNA    199 kg
KONSTRUKCJA RAMY    Rama ze stali chromowo-molibdenowej wykorzystująca silnik jako element nośny, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP APEX 43
PRZEŚWIT    233 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    860 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    64.1 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    200 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    200 mm


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas