0 produktów 0.00 zł
KTM 690 ENDURO R 2023
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 690 ENDURO R 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
szukasz maksymalnie konkurencyjnego i lekkiego motocykla dual sport, w który został wszczepiony pokaźny pakiet wyścigowych genów. Pomarańczowa propozycja KTM dual sport, czyli model 690 ENDURO R 2023, to maksymalnie dopracowana konstrukcja, która od lat dominuje w segmencie.
Ten napędzany sprawdzonym silnikiem 690 LC4 motocykl, to idealny wybór dla wszystkich tych, którzy poszukują sprzętu, który bez problemu odnajdzie się w cyklu miejskim (w końcu 690 ENDURO R, to uterenowiony brat modelu 690 SMC-R) oraz sprosta wszystkim wymaganiom stawianym mu na bezdrożach. Mocną cechą tej konstrukcji są także interwały serwisowe co 10.000 km.
Dopełnieniem 690 ENDURO R jest zawieszenie WP XPLOR oraz nowoczesna elektronika. Mowa o działającym skutecznie (i to bez względu na warunki oraz pochylenie motocykla) CORNERING ABS, dwóch trybach jazdy STREET i OFF-ROAD (w tym trybie ABS jest odłączany od tylnego koła), Quickshifter+, MTC, czy też MSR. W ekstremalnych sytuacjach istnieje również opcja pełnego wyłączenia systemu ABS. Zmiany trybów jazdy można dokonywać podczas jazdy, poprzez szybkie i wygodne użycie przełącznika na kierownicy. W odsłonie na sezon 2023 KTM 690 ENDURO R otrzymał kilka cennych aktualizacji, dzięki czemu stał się jeszcze bardziej precyzyjną bronią enduro, która nie uznaje kompromisów.
Swoją wysoką użyteczność KTM 690 ENDURO R udowadniał już nie raz. Ostatni przykład? A choćby wspaniałe zwycięstwo Xaviera de Soultrait w Rajdzie Transanatolii, gdzie wystartował on na produkcyjnym sprzęcie i wygrał w klasyfikacji motocykli. Jak sam podsumował to wydarzenie: "KTM 690 ENDURO R jest idealną bronią na szybkie i płynne trasy, która z łatwością utrzymuje się w świecie rajdów." Jednocylindrowy dual sport w odsłonie na sezon 2023 został wyposażony także w prosty, ale precyzyjny wyświetlacz LCD, który dostarcza jeźdźcom kluczowych informacji. Smukły kształt kokpitu oznacza, że nic nie rozprasza wzroku i można skupić się na tym, co najważniejsze - jeździe. KTM 690 ENDURO R, to także świetna i bardzo wytrzymała baza do modyfikacji pod motocykl wyprawowy. Konstrukcja KTM jest jedną z najchętniej wybieranych przez wszystkich głodnych naprawdę dzikich ekspedycji podróżników, którzy chcieliby przemierzyć z niezawodnym singlem pod siodłem dzikie azjatyckie stepy, Meksyk, Ameryki, czy też... inne, przepiękne i wymagające rejony globu! KTM 690 ENDURO R 2023 spełnia normy emisji spalin Euro5.
DANE TECHNICZNE KTM 690 ENDURO R 2023
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 73.5 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW / KM 55 kW / 74 KM
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 80 mm
ŚREDNICA 105 mm
SPRZĘGŁO Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe PASC (TM)
EMISJA CO2 99 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 692.7 cm³
EMS Hitachi Astemo EMS z RBW, zapłon dwuiskrowy
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA 4.3 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 13.5 l
ABS Bosch 9.1 MP (wraz z Cornering-ABS i trybem offroad mode, odłączany)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 300 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC Pływająca tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłokowym zaciskiem
TYLNY HAMULEC Pływająca tarcza hamulcowa Brembo z 1-tłokowym zaciskiem
ŁAŃCUCH 520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 269 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP XPLOR z mocowaniem Pro-Lever linkage
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 929 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 62.3 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 250 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 250 mm
W celu uzyskania szczegółowych informacji, w tym dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu w KTMSKLEP.PL, prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą:
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.