logo

PROMOCJE I RABATY NIE ŁĄCZĄ SIĘ

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 450 SMR 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

Twój świat to wyścigi supermoto i poszukujesz maszyny stworzonej do ścigania i wygrywania! KTM 450 SMR to sprzęt Supermoto, który bazuje na najnowszej generacji crossowej 450-tki SX-F. Konstrukcja jest więc doskonale sprawdzona i to w najbardziej wymagających bojach. Sam silnik to jednostka, która może poszczycić się sukcesami w serii AMA SX, czy Mistrzostwach Świata MX.

Nowy KTM 450 SMR 2023 jest uzbrojony w bogate doświadczenia minionych mistrzostw, ale wnosi również nowy arsenał. Przykładem jest zupełnie nowa rama. Wykonana została z niezwykle mocnej stali chromowo-molibdenowa. Kratownicowa konstrukcja z poprzeczką jest hydroformowana, cięta laserowo i spawana przez roboty. Dopełnieniem głównej ramy jest subframe. Aby zapewnić lekkość ramy pomocniczej KTM 450 SMR 2023, wykonano ją z aluminium. Dzięki wzmocnieniu poliamidem wzrosła jej wytrzymałość. Całość zapewnia wyjątkowe czucie motocykla i stabilność przy jeździe, a dzięki obliczonym parametrom giętkości wzdłużnej i skrętnej, działa niczym swoisty amortyzator, co przekłada się na mniejsze zmęczenie podczas wyczerpującego wyścigu.


Ważące niespełna 27 kg serducho 450 SMR o dużej mocy współpracuje z 5-stopniową skrzynią biegów Pankl Racing Systems, która korzysta z czujnika pozwalającego na uzyskanie określonych map silnika dla każdego biegu. Przepustnica Keihin o średnicy 44 mm jest natomiast kluczem do czułego i budzącego zaufanie sposobu oddawanie mocy. Na pokładzie jest też sprzęgło antyhoppingowe SUTER. Dzięki niemu niwelowane jest podskakiwanie koła podczas gwałtownego hamowania przed wejściem w zakręt pokonywany jak to w supermoto - na poślizgu. W kwestii podwozia zaszło oczywiście sporo zmian względem modelu KTM 450 SX-F 2023. SMR został wyposażony w niezwykle lekkie a zarazem wytrzymałe obręcze ALPINA. Przód to szprychowane 16,5", a tył szprychowane 17". Na felgi obuto opony Metzeler Racetec SM K1 125/75 R16,5 oraz 165/630 R17 - oczywiście typu slick dla zapewnienia najlepszych wrażeń na torze supermoto! KTM 450 SMR współpracuje z pakietem zawieszenia WP. Widelec to powietrzna konstrukcja WP XACT AER 48. W lewej goleni znajdziemy zamkniętą sprężynę pneumatyczną, a w prawej komorę olejową zapewniającą progresywne, stałe tłumienie. Widelec zyskał specjalną charakterystykę na potrzeby Supermoto. Amor tylny to WP XACT z pełną regulacją. 

 

 

Odpowiedzialność za wyhamowanie pomarańczowego supermoto KTM powierzył jak w przypadku wszystkich motocykli MX z Mattighofen marce BREMBO. Z przodu znajdziemy jednak potężniejszą, bo mierzącą 310 mm tarczę współpracującą z aż 4-tłoczkowym zaciskiem. Z tyłu tarcza 220 mm współgra z zaciskiem 1-tłoczkowym.

 

 

KTM 450 SMR 2023 to także bogaty pakiet zaawansowanej elektroniki. Mowa o elektronicznych systemach wsparcia, a wśród nich o systemie kontroli startu, który gwarantuje zdecydowanie bardziej dynamiczny i efektywny start. Nie zabrakło także systemu kontroli trakcji, zwiększającego przyczepność w kluczowych momentach, takich jak zmiana nawierzchni z asfaltowej na gruntową (zmian można dokonać podczas jazdy). Wisienką na torcie jest przełącznik map zainstalowany na kierownicy, pozwalający na wybór idealnej mapy do aktualnie panujących warunków. Szczególnie przyda się to podczas nagłej zmiany warunków atmosferycznych (wybór między mapą standardową i agresywną). Dopełnieniem tego bogatego pakietu nowoczesnej technologii jest także Quickshifter. KTM 450 SMR 2023 to bez cienia wątpliwości sprzęt stworzony, by odzyskać przez KTM dominację w wyczynowym Supermoto. Jeśli Ty także mierzysz wysoko, to nowy SMR 450 jest właśnie dla Ciebie!


DANE TECHNICZNE KTM 450 SMR 2023

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    5-biegowa
CHŁODZENIE    Chłodzenie cieczą
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO   Mokre, wielotarczowe z hydrauliką Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    449.9 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy


PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 
   7.2 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    310 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY  
 Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    281 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP XACT Monoshock z łącznikami
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    898 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    285 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    266 mm


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
 

Polecane produkty

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN