0 produktów 0.00 zł
PRZETESTUJ KTM 1290 SUPER DUKE GT 2022
cena detaliczna:
89100 zł
nasza cena:
89100 zł
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 1290 SUPER DUKE GT 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
jesteś rozdarty między szalonymi osiągami, a najwyższym poczuciem komfortu! Właśnie dla takich osób, powstał KTM 1290 SUPER DUKE GT! Będący bliskim kuzynem "Bestii", czyli najbardziej brutalnego nakeda KTM, model GT, dzieli z nim m.in. serce. Potężny silnik o pojemności 1301 cm3 w tej odmianie generuje 175 KM, dysponuje 141 Nm momentu obrotowego, jednak pozycja jeźdźca (i co równie ważne - pasażera) w tym modelu zyskała na wygodzie.
Motocykl zyskał także większą owiewkę i większy zbiornik paliwa. A wszystko po to, byś nie musiał przerywać swojej ekstremalnie sportowej podróży zbyt często! KTM 1290 SUPER DUKE GT to rasowy sport tourer, dla którego jeśli turystyka... to tylko w wydaniu z mocnym przyśpieszeniem!
KTM SUPER DUKE 1290 GT na sezon 2022 został wyposażony półaktywne zawieszenie WP APEX, z którym można więcej. Regulacja napięcia wstępnego została dostosowania do wymagań podróżników lubiących długie trasy - jest szybka i intuicyjna. Zawieszenie oferuje jeźdźcowi dostosowanie do 4 sytuacji, mianowicie do jazdy solo, jazdy kierowcy z pasażerem, kierowcy jadącego jedynie z bagażem lub jazdy kierowcy, pasażera i bagażu. Ponadto standardowo posiada funkcję zapobiegającą nurkowaniu koła. Zadbano też o inne aspekty, które przyczyniają się do komfortu w trasie. I tak też nowy KTM 1290 SUPER DUKE GT zyskał 7-calowy wyświetlacz TFT najnowszej generacji, który zapewnia dostęp do wszystkich ustawień w sposób szybki i precyzyjny. Pomaga też w tym nowy przełącznik funkcyjny, zapewniający wygodną i szybką interakcję między jeźdźcem a kokpitem. Zmiany zaszły też w obrębie kół. W KTM 1290 SUPER DUKE GT zastosowano te same obręcze, co w KTM 1290 SUPER DUKE R 2022. Co to oznacza? O 1 kg mniej masy nieresorowanej w stosunku do starych felg. Przekłada się to także na lepsze prowadzenie maszyny. Na obręcze trafiły natomiast opony Continental ContiSportAttack 4. Są bardziej sportowe i stabilne.
SPRAWDŹ KTM 1290 SUPER DUKE GT 2022 PODCZAS NASZYCH DNI TESTOWYCH
KTM TRUCK SHOW 21-22.06.2022 (BUTRYNY k. OLSZTYNA)
ABY ZAREZERWOWAĆ JAZDĘ TESTOWĄ, SKONAKTUJ SIĘ Z NASZYM DORADCĄ
Istotną nowością jest także zupełnie system nawigacji o nazwie Turn-by-Turn PLUS, który jeszcze bardziej przyczyni się do tego, że podróż będzie naprawdę przyjemna. TBT+ jest dostępny za pośrednictwem KTMconnect i pozwala na wyświetlanie instrukcji nawigacyjnych bezpośrednio na nowym 7-calowym wyświetlaczu TFT, pomagając w bardziej efektywnej nawigacji. Co więcej, nowy system może działać także w trybie offline, co zdecydowanie pomoże w planowaniu podróży. Dostęp do wszystkich opcji, w tym do wyszukiwania stacji benzynowych, hoteli i innych lokalizacji, jest możliwy bez korzystania z telefonu. Wszystko odbywa się wygodnie poprzez nowy panel przełączników łączący się z kokpitem. Zadbano tez o komfort wtedy, gdy robi się chłodno, a to oznacza, że… możesz liczyć na podgrzewane manetki!
DANE TECHNICZNE KTM 1290 SUPER DUKE GT 2022
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 141 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 128.7 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 71 mm
ŚREDNICA 108 mm
SPRZĘGŁO Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe PASC (TM)
EMISJA CO2 133 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1301 cm³
EMS Keihin EMS z RBW i tempomatem, zapłon podwójny
DESIGN 2-cylindrowy, 4-suv, V 75°
ZUŻYCIE PALIWA 5.7 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 3 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 23 l
ABS Zespolony ABS Bosch 9ME (z zakrętowym ABS i trybem supermoto, wyłączany)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC Tarcza hamulcowa Brembo z 4-tłokowym, montowanym osiowo stałym zaciskiem
TYLNY HAMULEC Tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłokowym stałym zaciskiem
ŁAŃCUCH 525 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE Zawieszenie półaktywne WP typu USD Ø 48 mm
PRZEŚWIT 141 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP SAT (semi-active technology) shock absorber
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 835 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 65.1 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 125 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 156 mm