logo

PRZETESTUJ KTM 890 DUKE GP 2022

cena detaliczna:

50100 

nasza cena:

50100 

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 890 DUKE GP 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

w kanonie Twoich potrzeb znajdują się dwa cylindry, duża moc (w przypadku KTM 890 DUKE to aż 115 KM), wysoki moment obrotowy (92 Nm), lekkie, nowoczesne podwozie oraz zaawansowana technologia! KTM 890 DUKE to sprzęt zrodzony z pasji i z chęci dominowania na ulicy, "cięcia" zakrętów przy jednoczesnym postawieniu na łatwość prowadzenia, a jednocześnie, może pochwalić się totalnie wyścigowym wyglądem!

Ten motocykl to hołd złożony wyścigowym motocyklom KTM w serii MotoGP. Stąd rzecz jasna oznaczenie. Sprzęt zyskał unikatowy design inspirowany bolidami KTM RC 16, na których w sezonie 2021 zawodnicy Red Bull KTM niejednokrotnie toczyli zacięte batalie w czubie stawki. I tak też na pokład KTM 890 DUKE wkradła się dodatkowa porcja agresywnego koloru pomarańczowego. Znajdziemy go m.in. na niezwykle lekkich felgach wykonanych w procesie odlewania niskociśnieniowego.


Najbardziej rzucającym się jednak elementem, który został pokryty kolorem pomarańczowym, jest subframe, który w KTM 890 DUKE i KTM 890 DUKE R występuje w mrocznym, czarnym malowaniu. Smaczku temu elementowi dodają także motywy graficzne prezentujące partnerów fabrycznego zespołu Red Bull KTM, czyli Motorex, Pankl i WP Suspension. Mówiąc o designie nie sposób nie dostrzec także dużego logo KTM wkomponowanego w boczne osłony oraz maksymalnie wyścigowego zakończenia motocykla. W KTM 890 DUKE GP oko cieszy unikalna, twarda osłona siedzenia pasażera. Brak widocznego siedzenia dla "plecaka" sprawia, że tył KTM 890 DUKE GP wydaje się jeszcze smuklejszy i agresywny. Wygląda po prostu jak rasowa torówka! 

Poza tym na pokładzie KTM 890 DUKE GP znajdziesz to, co w tym modelu najlepsze. Jego serce to 115-konna konstrukcja LC8c, która generuje 92 Nm momentu obrotowego. Zwinność i precyzja prowadzenia biorą się tutaj z kolei ze sportowej geometrii oraz wysokiej jakości zawieszenia na pokładzie, jakim jest WP APEX. 


SPRAWDŹ KTM 890 DUKE GP 2022 PODCZAS NASZYCH DNI TESTOWYCH
KTM TRUCK SHOW 21-22.06.2022 (BUTRYNY k. OLSZTYNA)

ABY ZAREZERWOWAĆ JAZDĘ TESTOWĄ, SKONAKTUJ SIĘ Z NASZYM DORADCĄ

+48 664 949 121


 

 

Jeśli chodzi o elektronikę, KTM 890 DUKE GP może pochwalić się jednym z najbardziej zaawansowanych i kompletnych pakietów w segmencie. Na wyposażeniu znajdziemy więc Cornering MTC z czujnikiem kąta pochylenia 6D, który nie tylko wykrywa pochylenie na boki oraz w płaszczyźnie przód - tył, ale przy drifcie. W codziennym użytkowaniu KTM 890 DUKE GP bardzo pomocne okażą się tryby jazdy opracowane specjalnie na DESZCZ, na SZOSĘ oraz do jazdy SPORTOWEJ. Opcjonalnie dostępny jest także tryb TRACK. Wszystkie najważniejsze komunikaty w sposób przejrzysty są prezentowane natomiast na dużym, kolorowym wyświetlaczu TFT. 


DANE TECHNICZNE KTM 890 DUKE GP 2022

SILNIK
MOMENT OBROTOWY    
92 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
CHŁODZENIE    Chłodzenie cieczą
MOC W KW    85 kW
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    68.8 mm
ŚREDNICA    90.7 mm
SPRZĘGŁO    Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
EMISJA CO2    112 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    889 cm³
EMS    Bosch EMS z RBW
DESIGN    2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy typu R2
ZUŻYCIE PALIWA    4.8 l/100 km
SMAROWANIE    Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju

PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    14 l
ABS    Bosch 9.1 MP (z Cornering-ABS i trybem Supermoto)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    300 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    240 mm
PRZEDNI HAMULEC    2x 4-tłokowy zacisk hamulca, montowany promieniowo
TYLNY HAMULEC    2-tłokowy zacisk hamulca, pływający
ŁAŃCUCH    520 Pierścień X
MASA WŁASNA    169 kg
KONSTRUKCJA RAMY    Rama ze stali chromowo-molibdenowej wykorzystująca silnik jako element nośny, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP APEX 43
PRZEŚWIT    191 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    820 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    66 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    140 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    150 mm

 

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas