logo

PRZETESTUJ KTM RC 390 2022

cena detaliczna:

27900 

nasza cena:

27900 

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 390 RC 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

w swoim garażu szykujesz miejsce na motocykl sportowy w najczystszej postaci! KTM 390 RC mimo swojej niewielkiej pojemności, posiada dynamicznie reagujący na ruch manetki silnik, mogący poszczycić się 32 KW mocy i 37 Nm momentu obrotowego.

KTM 390 RC, to sprzęt zredukowany do tego, co niezbędne w motocyklu sportowym. Niezależnie od tego, czy pojedziesz boczną drogą, czy wyskoczysz w weekend na tor wyścigowy. 

Geny Moto3 i design MotoGP dochodzą w tym motocyklu do głosu podczas każdego manewru sprawiając, że prowadzi się on naprawdę rasowo, zarówno w miejście, jak i poza nim. Prowadzenie — po prostu spektakularne. Osiągi — niesamowite. Moc — ekscytująca. 

 


KTM RC 390 2022, to motocykl, który niczego nie udaje! Najnowsza generacja bardziej niż kiedykolwiek inspirowana jest wyścigowymi bolidami KTM znanymi z serii MotoGP. Wygląd to jednak dopiero początek. Co najważniejsze, idzie on w parze z rozwiązaniami technologicznymi, mającymi na celu poprawić prowadzenie, aerodynamikę i ergonomię. RC 390 został zaprojektowany tak, by maksymalnie kierować przepływ powietrza poza jeźdźca, którego sylwetka – dzięki smukłej konstrukcji maszyny - może się z nią perfekcyjnie zintegrować. Wszystko to sprawia, że pokonywanie zakrętów jeden po drugim i nagłe przerzucanie ciężaru z prawej strony na lewą, przychodzą w tym motocyklu z wyjątkową łatwością. Spore zmiany zaszły też w tylnej części motocykla. Nadwozie zostało maksymalnie zredukowane, dzięki czemu uzyskano jeszcze agresywniejszy profil "ogona". Odsłonięto również znacząco elementy ramy. Motocykl wygląda agresywniej niż kiedykolwiek! Całkowicie nowy, dwuczęściowy kokpit i mocowanie przedniej szyby wykorzystują teraz odlewaną z aluminium górną część. Dolna część, która zabezpiecza reflektor jest kompozytowa. Jednocześnie KTM RC 390 2022 zyskał większy zbiornik paliwa, by zabawa mogła trwać dłużej! Karoseria modelu RC, to prawdziwe mistrzostwo świata. Jest ona łatwo demontowana, dzięki zastosowaniu mniejszej liczny śrub oraz przeprojektowaniu samego systemu mocowania. 
 


SPRAWDŹ KTM 390 RC 2022 PODCZAS NASZYCH DNI TESTOWYCH
KTM TRUCK SHOW 21-22.06.2022 (BUTRYNY k. OLSZTYNA)

ABY ZAREZERWOWAĆ JAZDĘ TESTOWĄ, SKONAKTUJ SIĘ Z NASZYM DORADCĄ

+48 664 949 121



Najnowszy RC 390 może pochwalić się też mocnym odchudzeniem. Całkowicie nowa konstrukcja kół pozwoliła oszczędzić o 3,4 kg masy nieresorowanej w porównaniu z poprzednią generacją. Nowy układ hamulcowy ByBre to z kolei oszczędność 960 gramów, a rama... to aż minus 1,5 kg! Tutaj dodamy, że osprzęt hamulcowy to tarcza 320 mm i 4-tłoczkowy zacisk z przodu oraz tylna tarcza 230 mm i zacisk 1-tłoczkowy. Wielką nowością na pokładzie RC 390, która wyostrza jego zdolności wyścigowe, jest regulowane zawieszenie WP APEX. Z tyłu pracuje amortyzator z regulacją napięcia wstępnego i odbicia, a przód to widelec WP APEX z możliwością regulacji odbicia i dobicia na 30 poziomach! Sercem 390-tki jest czterosuwy silnik, które spełniają normy Euro5. Dzięki zastosowaniu nowej konstrukcji airboxa, mogą się one pochwalić większym momentem obrotowym niż poprzednia generacja (37 Nm zamiast 35 Nm). KTM RC 390 2022 otrzymał ponadto nowe mapowanie silnika, co także poprawia jego osiągi. Patrząc na "390" z punktu elektroniki, to jest to bez wątpienia sprzęt, który wyznacza standardy w segmencie supersport o małych pojemnościach. Na jego pokładzie znajdziemy systemy wspierające kierowcę mianowicie Supermoto ABS, Cornering ABS i Cornering MTC. Opcjonalny jest też Quickshifter+! Idąc z duchem czasu, kokpit KTM RC 390 2022 łączy najnowocześniejsze rozwiązania. Kolorowy ekran TFT, to bardzo czytelnie podane informacje oraz możliwość szybkiego dostępu do wszystkich niezbędnych opcji. Oczywiście reaguje on na zmianę oświetlenia dostosowując poziom jasności do warunków i może bez problemu współpracować z KTM MyRide. Jeżeli więc poszukujesz supersporta, który nie tylko wygląda, ale jest też na poważnie GOTOWY DO WYŚCIGU, to odpowiedź można być tylko jedna – KTM RC 390!

 

DANE TECHNICZNE KTM RC 390 2022

SILNIK
MOMENT OBROTOWY    37 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
CHŁODZENIE    Chłodzenie cieczą
MOC W KW    32 kW
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    60 mm
ŚREDNICA    89 mm
SPRZĘGŁO    Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
EMISJA CO2  81 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    373 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Bosch EMS z RBW
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
SPALANIE   3.46 l/100 km
SMAROWANIE    Mokra miska olejowa

 

PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    13.7 l
ABS    Bosch 9.1MP Two Channel ABS (Supermoto ABS)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    230 mm
PRZEDNI HAMULEC    4-tłokowy, montowany osiowo stały zacisk
TYLNY HAMULEC    1-tłokowy pływający zacisk
ŁAŃCUCH    520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY    Rama kratowa ze stali, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP APEX 43
PRZEŚWIT    158 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    824 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    66.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    120 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    150 mm



 

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas