logo

PRZETESTUJ KTM 390 DUKE 2022

cena detaliczna:

25200 

nasza cena:

25200 

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 390 DUKE 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

posiadasz już pewne doświadczenie z motocyklami na kategorię A2 i szukasz najbardziej radykalnej, nowoczesnej i sportowej maszyny w tym segmencie. 390-tka DUKE to naturalne rozwinięcie możliwości, jakie ma do zoaferowania miejski KTM 125 DUKE, z jedną tylko różnicą... większym dynamizmem! A wszystko dzięki zdecydowanie żwawiej reagującej na gaz jednostce napędowej o pojemności 373,2 cm3, generującej 32 KW mocy (44 KM) i 37 Nm momentu obrotowego.

To pokaźne stado koni mechanicznych w ważącej niespełna 150 kg konstrukcji z 6-stopniową skrzynią biegów, stanowi gwarancję doskonałych osiągów, które przyprwią o szybsze bicie serca zarówno w miejskiej dżungli, gdzie KTM 390 DUKE jest dosłownie w swoim żywiole, jak i na krętej, miejskiej drodze poza za miastem. Ten sprzęt po prostu kocha zakręty, które chętnie pokona z przyjemnym zejściem na kolano lub z efektownym poślizgiem! 


KTM 390 DUKE może pochwalić się systemem ride-by-wire. Oznacza to nie tylko brak linki, ale też gwarantuje płynną reakcję przepustnicy. Rozwiązanie gwarantuje idealne przenoszenie łatwo dostępnego, wysokiego momentu obrotowego. Elektronicznie przekłada każde dotknięcie manetki gazu na położenie przepustnicy idealnie dopasowane do warunków jazdy, dzięki czemu ten motocykl doskonale sprawdza się na drodze i na torze. Do tego oczywiście ABS, współpracujący z układem BYBRE, ale też sprzęgło poślizgowe, zawieszenie WP Suspension z regulacją napięcia wstępnego z tyłu, czy nowoczesne oświetlenie LED i duży, czytelny wyświetlacz współpracujący z modułem Bluetooth. Motocykl oferuje też tryb „Supermoto”, który aktywuje się jednym naciśnięciem przycisku. W tym trybie system kontroluje wyłącznie przedni hamulec. Ciśnienie tylnego hamulca całkowicie reguluje się prawą stopą, umożliwiając sprawdzenie własnych umiejętności w skrajnych sytuacjach. KTM 390 DUKE 2022 spełnia oczywiście normy Euro5. 


SPRAWDŹ KTM 390 DUKE 2022 PODCZAS NASZYCH DNI TESTOWYCH
KTM TRUCK SHOW 21-22.06.2022 (BUTRYNY k. OLSZTYNA)

ABY ZAREZERWOWAĆ JAZDĘ TESTOWĄ, SKONAKTUJ SIĘ Z NASZYM DORADCĄ

+48 664 949 121




DANE TECHNICZNE KTM 390 DUKE 2022

SILNIK
MOMENT OBROTOWY    37 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
CHŁODZENIE    Chłodzenie cieczą
MOC W KW    32 kW
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    60 mm
ŚREDNICA    89 mm
SPRZĘGŁO    Sprzęgło wielotarczowe mokre, uruchamiane hydraulicznie
CO2 EMISSIONS    81 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    373 cm³
JEDNOSTKA STEROWANIA SILNIKIEM   Bosch EMS z RBW
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA    3.46 l/100 km
SMAROWANIE    Mokra miska olejowa

 

PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    13.4 l
ABS    Bosch 9.1MP Two Channel ABS (Supermoto ABS)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    230 mm
TYLNY HAMULEC    1-tłokowy pływający zacisk
ŁAŃCUCH    520 Pierścień X
MASA WŁASNA    150 kg
KONSTRUKCJA RAMY    Rama kratowa ze stali, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP APEX 43
PRZEŚWIT    150 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    830 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    65 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    142 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    150 mm

 

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas