0 produktów 0.00 zł
KTM 500 EXC-F 2023
Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 500 EXC-F 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
jeśli potrzebujesz bezkompromisowej mocy i momentu obrotowego! KTM 500 EXC-F to obecnie najpotężniejszy motocykl klasy Enduro na świecie. Silnik o pojemności pół litra w połączeniu z ultranowoczesnym podwoziem pozwalają zachować pełną kontrolę, dzięki czemu rider będzie mógł w pełni wykorzystać potencjał tej Bestii segmentu enduro.
Model 500 EXC-F ma także drugą twarz i nie ukrywa, że lubi spokojną jazdę, w trakcie której podjazd wyjeżdża się nie pełnym piecem, a właśnie momentem obrotowym.
Ze względu na te cechy KTM 500 EXC-F to motocykl, który cieszy się wielkim uznaniem wśród osób, których żywiołem są przede wszystkim długie dystanse i przemierzanie najodleglejszych bezdroży na świecie w stylu, na jaki pozwala wyczynowy sprzęt enduro. Dzięki homologacji drogowej z KTM 500 EXC-F opuszczeniu off-roadu, bez problemów odnajdziesz się także w ruchu drogowym. Ze względu na mogący pochwalić się ogromnymi osiagami silnik, model 500 EXC-F stanowi także doskonałą bazę dla lekkiego, zwrotnego supermoto, które zawojuje miejską dżunglę!
Na pokładzie KTM 500 EXC-F 2023 znajdziesz komponenty topowych producentów. Począwszy od zawieszenia XPLOR dostarczonego przez WP Suspension, poprzez obręcze Giant, hamulce i sprzęgło hydrauliczne Brembo, a na skrzyni biegów PANKL Racing Systems kończąc. Dopełnieniem tej zwrotnej konstrukcji, która trudnego terenu się nie boi, jest w odsłonie 2023 zupełnie nowa okleina, czerpiąca wyraźną inspirację z wyścigowych maszyn KTM z lat 90’.
To jednak nie wszystko! Równolegle z projektem tej wyczynowej maszyny enduro opracowane zostały komponenty tuningowe! Wśród części KTM PowerParts, z którymi dodatkowo poprawisz osiągi 500 EXC-F 2023 znajdziesz m.in. akcesoryjne półki zawieszenia, układy wydechowe, czy też zapewniające lepsze trzymanie w skrajnych warunkach siedzenia.
DANE TECHNICZNE KTM 500 EXC-F 2023
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO Wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 510.9 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM Keihin EMS
SUW 72 mm
ŚREDNICA 95 mm
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 105.6 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 9.2 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 355 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 310 mm
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.