logo

PROMOCJE I RABATY NIE ŁĄCZĄ SIĘ

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 250 EXC TPI 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

jesteś fanem jednostek 2T i poszukujesz najbardziej zaawansowanej "ćwiartki" z homologacją na rynku! KTM 250 EXC TPI 2023, to lekki i nowoczesny motocykl enduro z mocnym dołem, który jest zasilany dopracowanym wtryskiem paliwa. Dzięki technologii wtryskowej z KTM 250 EXC TPI wyciśniesz to, co w tej pojemności najpiękniejsze, a jednocześnie zapomnisz o uciążliwych aspektach posiadania motocykla 2T.

Mieszanka? Duże spalanie? Wylewające się paliwo podczas upadku? Konieczność "przepalenia" mieszanki po dłuższej jeździe na niższych obrotach? Nieprzyjemny zapach rozlanej benzyny w busie? Kombinowanie z dyszami w gaźniku w zależności od warunków atmosferycznych? Z TPI te aspekty pozostaną już tylko w sferze wspomnień! 

 

Na pokładzie KTM 250 EXC TPI 2023 znajdziesz komponenty topowych producentów. Począwszy od zawieszenia XPLOR dostarczonego przez WP Suspension, poprzez obręcze Giant, hamulce i sprzęgło hydrauliczne Brembo, a na skrzyni biegów PANKL Racing Systems kończąc. Dopełnieniem tej zwrotnej konstrukcji, która trudnego terenu się nie boi, jest w odsłonie 2023 zupełnie nowa okleina, czerpiąca wyraźną inspirację z wyścigowych maszyn KTM z lat 90’. 

"Dwa i pół" EXC TPI 2023 to naprawdę nowoczesny dwusuw. Na jego pokładzie znajdziesz nie tylko zaawansowany wtrysk paliwa, który poprawia osiągi i pozwala spełnić normy emisji spalin Euro5 , ale także takie rozwiązanie jak wał wyrównoważający. Ma on ogromny wpływ na pracę jednostki napędowej, w której znane z dwusuwu wibracje, zostały ograniczone do minimum. Koniec więc z dyskomfortem i drętwieniem kończyn! KTM 250 EXC 2023 to dopracowany sprzęt enduro, który korzysta z najwyższej klasy komponentów, dzięki czemu jest maksymalnie READY TO RACE! 

To jednak nie wszystko! Równolegle z projektem tej wyczynowej maszyny enduro opracowane zostały komponenty tuningowe! Wśród części KTM PowerParts, z którymi dodatkowo poprawisz osiągi 250 EXC TPI 2023 znajdziesz m.in. akcesoryjne półki zawieszenia, układy wydechowe, czy też zapewniające lepsze trzymanie w skrajnych warunkach siedzenia. 

 

 

POZNAJ OPINIĘ PRACOWNIKA KTMSKLEP.PL - ŁUKASZA KRĘCICHWOSTA - O KTM 250 EXC TPI:

KTM 250 EXC TPI to moim zdaniem jeden z najlepiej prowadzących się motocykli w całej gamie enduro KTM. Choć po przesiadce z prywatnego, gaźnikowego 250 EXC odczułem zdecydowanie spokojniejszy charakter tego motocykla i jego większą kulturę, to po dłuższym objeżdżeniu motocyklem tym jeździło mi się po prostu perfekcyjnie. Sprzęt jest niezwykle lekki i chętnie reaguje na gaz, ale sposób w jaki oddaje swoją moc, jest bardzo równomierny, przez co cały czas ma się poczucie, że to czynnik ludzki ma nad tym sprzętem pełną kontrolę. Wspominam o tym nie bez powodu, bo jako amator jazdy po bezdrożach muszę przyznać, że w przypadku niektórych motocykli terenowych, zdarzało mi się oddać panowanie nad tym co się dzieje przed przednim kołem – właśnie motocyklowi. Z KTM 250 EXC TPI nie ma o tym mowy. Nie oznacza to jednak, że sprzęt nie posiada charakteru. Kwestia personalizacji i zmiana sprężyny na np. na czerwoną, z pewnością wzbudzi w tym motocyklu dodatkowe pokłady wigoru. 250-tka amatorowi w zupełności wystarczy, a jak dorwie się do niej bardziej doświadczony rider, który lubi i potrafi odkręcić, to… potrafi się dziać! 
 


DANE TECHNICZNE KTM 250 EXC TPI 2023

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    72 mm
ŚREDNICA    66.4 mm
SPRZĘGŁO    Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    249 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Continental EMS

DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 2-suwowy

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    103.4 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY    Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    370 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas