logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 790 DUKE 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

cenisz sobie lekkość, zwinność i niesamowitą precyzję prowadzenia! Nowy KTM 790 DUKE wyposażony jest w dwucylindrowy silnik rzędowy LC8c o pojemności skokowej 799 cm³. Jest jednocześnie najbardziej kompaktową jednostką w swojej klasie, która została osadzona w jednej z najlżejszych ram na rynku. Ten zadziorny jednoślad został stworzony z myślą o szybkiej jeździe na każdej drodze, ale warto podkreślić, że swoją prawdziwą klasę pokazuje przede wszystkim w zakrętach! 

KTM 790 DUKE 2022 kontynuuje to, czym zaskarbił sobie serca motocyklistów podczas premiery kilka lat temu. Moc łączy się tutaj ze zwinność platformy KTM LC8c. Rzędowy twin Skalpela generuje 105 KM oraz 87 Nm i może pochwalić się niskim zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4.4 l / 100 km. To niezmiennie motocykl klasy średniej o charakterze i osiągach READY TO RACE! Jego obecność w rodzinie motocykli KTM DUKE 2022 to zgrabne wypełnienie luki między KTM 390 DUKE a KTM 890 DUKE. Oznacza to, że teraz gama jest jeszcze bardziej kompletna, dzięki czemu każdy miłośnik pomarańczowych nakedów znajdzie w niej sprzęt idealny dla siebie!


W chłonięciu jazdy za sterami motocykla KTM 790 DUKE 2022 pomaga dodatkowo zawieszenie WP APEX. To wysokiej jakości komponenty, dzięki którym wrażenia lekkości, zwinności i sportowego charakteru są jeszcze mocniej odczuwalne. A co z wagą? Skalpel waży jedynie 169 kg co zapewnia mu świetny stosunek mocy do masy. 

 

KTM 790 DUKE 2022 może pochwalić się najbardziej zaawansowanym i kompletnym pakietem elektroniki w segmencie. W standardzie na jego pokładzie znajduje się m.in.

  • Motocyklowa kontrola trakcji reagująca na zakręty (MTC)
  •  "Zakrętowy" ABS z trybem SUPERMOTO
  •  3 standardowe tryby jazdy, aby szybko zmienić osiągi silnika i poziom MTC
  •  Kolorowy 5-calowy wyświetlacz TFT
  •  Światła LED

Możliwość wyboru trybów jazdy, w szczególności ustawienia RAIN, STREET i SPORT, zapewniają natomiast motocykliście możliwość dostosowania przyczepności i kontroli przepustnicy motocykla do aktualnie panujących warunków i potrzeb. 

 

Dostępnych jest również wiele funkcji opcjonalnych (koniecznie zapytaj o nie naszego sprzedawcę):

  • Quickshifter+, umożliwiający bezsprzęgłową zmianę biegu na wyższy i niższy
  • Regulator poślizgu napędowego (MSR)
  • Tryb torowy TRACK
  • Tempomat
  • System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
  • KTM MY RIDE zapewniający połączenie z telefonem i muzyką bez używania rąk

 


DANE TECHNICZNE KTM 790 DUKE 2022

SILNIK
MOMENT OBROTOWY    87 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
CHŁODZENIE    Chłodzenie cieczą
MOC W KW    70 kW
ROZRUSZNIK    Elektryczny
SUW    65.7 mm
ŚREDNICA    88 mm
SPRZĘGŁO    Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
EMISJA CO2    108 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    799 cm³
JEDNOSTKA STEROWANIA SILNIKIEM    Bosch EMS z RBW
DESIGN    2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy typu R2
LUBRICATION    Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju

PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    14 l
ABS    Bosch 9.1 MP (z Cornering-ABS i trybem Supermoto mode, odłączalny)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    300 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    240 mm
PRZEDNI HAMULEC    2x 4-tłokowy zacisk hamulca, montowany promieniowo
TYLNY HAMULEC    2-tłokowy zacisk hamulca, pływający
ŁAŃCUCH    520 Pierścień X
MASA WŁASNA    169 kg
KONSTRUKCJA RAMY    Rama ze stali chromowo-molibdenowej wykorzystująca silnik jako element nośny, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP APEX 43
PRZEŚWIT    186 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    825 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    66 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    140 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    150 mm

 

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas